Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karppauksesta..... Auttakaas nyt tyhmää!!!!

Vierailija
15.11.2006 |

Kävin karppaajat piste info sivulla luulin kokevan valaistuksen asiasta. Luin muiden hyviä kokemuksia asiasta ja luulin että siellä sivuilla on joku idiooteille, eli minulle, tarkoitettu ohje miten aloittaa homma. Joko minä en löytänyt tai en osannut etsiä. Pitääkö mun ostaa niitä kirjoja vai mistä voisin löytää aloitusohjeet ja sen mitä " saa" syödä ja mitä ei

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastat, riisit ja perunat pois. Sokeri ja viljat samoin.

Saat syödä lihaa, vihanneksia, kananmunia, rajoitetusti hedelmiä.

Itse en ole tyylipuhdas karppaaja eli syön aamiaiseksi hapankorpun tai ryvitan näkkärin, mutta muuten olen pyrkinyt pysyttelemään yllämainitun mukaisella ruokavaliolla nyt noin 2kk.

Painoa on tippunut lähes 10 kiloa ja vartalon mitat on pienentyneet huimasti!

Vierailija
2/5 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin sitten sen south beach-kirjan ja nyt ollaan melkein 30 kg kevyempänä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vielä että onko kyse kaikesta sokerista, esim hedelmäsokerista. Entäs limpat ja niiden makeutusaineet? Hedelmiä rajoitetusti; miten rajoitetusti?

Vierailija
4/5 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä sokeria ollenkaan ja makeutusainetta joskus teessä. Makeutusaineen makeus huijaa elimistöä eli kroppa luulee saavansa oikeaa makeaa ja verensokeri nousee hieman. Hedelmäsokeri on muistaakseni lähes samaa kuin se " tavallinen" sokeri. Limut kannattaa jättää väliin kokonaan ja korvata vaikka vichyllä. Jotkut karpit juo light-limuja, mutta nuo juomathan on turhia ravitsemuksen kannalta.

Vierailija
5/5 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea karppiuralle! :)