Onko sinulla nastakengät?
Vai pärjäätkö talvella pelkillä perustalvikengillä? Itselläni ei oo vielä ollu nastakenkiä, mutta on sen verran tullut liukasteltua noilla tavallisilla kengillä että oon miettiny, että pitäskö ne nastakengät kuitenkin ostaa. 🤔
Kommentit (408)
Mulla on kitkapohjat talvikengissä.
On nastakengät pahimmille jäätikkökeleille. Helpottaa elämää kummasti, etenkin kun tulee kuitenkin lenkkeiltyä koirien kanssa joka päivä.
Kyllä on nastakengät ollu jo viisi talvee ja viime.syksynä ostin pitopohja kengät niillä pärjää kyllä ellei oo tiet ihan jäiset kuten viime aikoina silloin käytän nasta kenkiä
On. Hyvä sijoitus. Rouhasee kunnolla jäähän kiinni.
Kylläpä media tekee mummojen nastakengistä nyt maailmaa suuremman asian. Suojatkaa lattianne jos pelkäätte piikkimummoja ja lopettajaa vouhottaminen.
Minä vaihdan kengät kaupan eteisessä, koska pelkään liukastuvani kivilattialla. Puolilaholla puulattialla ei liukastu, vetäkää niille matot, sopiiko.
Esim kaikki sairaalat kunhan ehtivät kieltää. Se lattia on suurelta osin antibakteerinen ja uusiminen ei ole halpaa. Osa kaupoista. Jotkin taloyhtiöt.
Itseasiassa ei liene montaa paikkaa johon nastakengillä voi mennä ilman suojia.
Ai ok. Täällä olikin tällainen vanha ketju. Turhaan aloitin uuden. Sori siitä!
Vierailija kirjoitti:
On. Koiranomistajana en enää haluaisi olla ilman. Et tule katumaan.
Ai sitä ilman elämässä et tule katumaan?
Ei nastakenkiä, utta kengät joissa esille taitettavat piikit kannassa ja toiset, joihin laitetaan kumileksuilla kiinni piikit pohjaan
Nastoitetut sandaalit ja miekat olivat roomalaisten vallat perusta. Nastasandaaleilla potkittiin ovet ja esteet murskaksi ja vastustajat hengiltä. Asiasta löytyy väitöskirjoja.
Mitä vtun kaatuilijoita täällä on, kun kävellään kuin pskat housussa ja tönkkönä ja sit ihmetellään kun kaadutaan?? Kävelyn pitäisi olla sulavaliikkeistä, dynaamista.
Miten lapset pärjää ilman nastakenkiä pihalla? Käyttääkö lapset niitä?
Itse ja moni muu on kaatunut nastakenkien kanssa, että ei ne ole immuuneja estämään kaatumisia.
Minulla on irrotettavat liukuesteet kengissä. Ovat loistavat,tosin rumat.
On, minulla ei ole aikaa sairastaa sen takia että liukastun koiralenkillä tai työmatkalla.
Kaaduin nastakengillä ja mursin jalkani. Se niistä "ihmekengistä", joita täällä niin hehkutetaan.
Kuka on Eemil tai Joni?