Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla nastakengät?

Vierailija
14.01.2023 |

Vai pärjäätkö talvella pelkillä perustalvikengillä? Itselläni ei oo vielä ollu nastakenkiä, mutta on sen verran tullut liukasteltua noilla tavallisilla kengillä että oon miettiny, että pitäskö ne nastakengät kuitenkin ostaa. 🤔

Kommentit (408)

Vierailija
281/408 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska asun kaupungissa ja on rappukäytävä talossa ja pitää mennä ratikkaan ja bussiin ja kauppaan sisälle, niin olisi todella hankalaa vaihdella edestakaisin jotain irrotettavia nastoja tai käyttää aina nastaisia kenkiä. Onneksi löysin vaihtoehdon, joka toimii liukuesteenä ulkona MUTTA jolla voi kävellä MYÖS SISÄLLÄ.

BONUS LIUKUESTE KALOSSIT.

Todella hyvät myös loskaisella kelillä, ei kastu jalat. Käy minkä vaan kenkäsi päälle ja auttaa liukkauteen hyvin. Suosittelen minäkin, ei edes kauhean kalliit.

Vierailija
282/408 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sekä nasta- että kitkakengät. Jälkimmäisiä tulee talvella käytettyä enemmän, mutta nastatkin ovat jääkeleillä hyvät. Aiemmin pidin tavallisten talvikenkien kanssa irrotettavaa nastapohjaa ja pidin aika paljon niistäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/408 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on irroitettavat nastat,toiset koko kengän pohjan leveydelle ja toiset nastat on kantapäälle,ne kengissä pystyy autoakin ajamaan

Vierailija
284/408 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koettu on kaatuminen kyljelle ja siitä on kuusi vuotta ja vieläkin lonkka vaivaa.

Oli sen talven ja kevääseen asti tosi kipeä ja on vieläkin vaikka kaatumisesta on jo monta vuotta.

Siis hankkikaa nastakengät ajoissa, jotta ei käy kuin minulle.

Vierailija
285/408 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Koiranomistajana en enää haluaisi olla ilman. Et tule katumaan.

Hanki Ryhti-saappaat. En tiedä mitä niiden pohjat on, mutta pitävät tosin hyvin.

Vierailija
286/408 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nastakengät, totta kai! Ilman niitä me vanhukset joutuisimme hiipimään ja kiertelemään jäisillä teillä, mutta nastakengillä vi jäätikölläkin kävellä aivan normaalisti! Kauppakeskuksissa ne tietysti ovat vähän turhan äänekkäät ja lattioita kuluttavat, mutta yleensä on aina mahdollisuus valita lähtiessään tarkoitukseen sopivat jalkineet.

Vierailija
287/408 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on icebugit, en enää pärjäisi ilman, suosittelen ilman muuta

288/408 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ja hyvin olen pärjännyt tavallisilla kengillä. Harvoin minulla on minnekään niin kiire, että en ehtisi kävellä varovaisesti.

N48

Voi olla, että mieli muuttuu, kun kaadut kunnolla ja kädet tai jalat joudutaan kipsaamaan. Minulla on kahdet nastakengät, toisissa on kääntyvät nastat. Olen pitänyt liukkailla keleillä joka päivä, enkä ole toistaiseksi kaatunut kertaakaan.

moi

Vierailija
289/408 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nastakengätkin löytyy ja hyvät ovatkin olleet.

Vierailija
290/408 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nastakengät on haittana tiloissa joissa ei saa kävellä niillä. Edestakainen poisottaminen ja päälle laitto rassaa. Vaikea asia. 

Vierailija
291/408 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarissa nyt pari päivää hirveää nastakenkävihaa.

Vierailija
292/408 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäiset kengät paksuilla sukilla, kovemmilla pakkasilla tuplasukat.

Vierailija
293/408 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON ja kalliit, sain ne ilmaiseksi seurakunnalta ja ihan uudet, käytän paljon nyt liukkaalla säällä.

Vierailija
294/408 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nastakengät ja nastahammas.

Vierailija
295/408 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icebugit ollut n. 10 vuotta. Kaikki nastat tallella ja hyvässä kunnossa, vaikka niitä on paljon käytetty. Halpa tapaturmavakuutus.

Vierailija
296/408 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei olis tälläkään viikolla ollut mitään asiaa lenkille ilman nastakenkiä.

Vierailija
297/408 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nastakengät on haittana tiloissa joissa ei saa kävellä niillä. Edestakainen poisottaminen ja päälle laitto rassaa. Vaikea asia. 

En ole löytänyt tiloja, joissa nastakengillä ei saa kävellä.

Vierailija
298/408 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icebugit hommasin jokunen vuosi sitten, ja kyllä niille käyttöä on ollut. Juuri näinä aikoina kun lämpötilat heiluu nollan molemmin puolin, välillä sataa vettä ja välillä lunta, sulaa jäätyy sulaa jäätyy, en ilman nastakenkiä varmaan kaatumatta selviäisi. Kannattaa ilman muuta hankkia, pysyy luut ehjempinä.

Vierailija
299/408 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kannattaa kävellä ilman, kun eka kerran on nurin ja murtuu ranne tai nilkka (kipsituomiot 5 vko tai 6 vkoa). Voin kertoa, että yksikätisenä pärjää jotenkin, mutta yksijalkaisena tarvitsee koko ajan apua....

Puhumattakaan,  että on molemmat kipsissä - oikea ranne ja vasen nilkka :(

Mulla murtui nilkka kesäkeleillä ja 8 viikkoa olin yksijalkainen. En tarvinnut mihinkään apua.

Vierailija
300/408 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul ei oo vedenpitäviä