Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan toista miestä, ja silti pakko pysyä avioliitossa

Vierailija
13.01.2023 |

Enpä olisi koskaan ajatellut että tällaisessa tilanteessa olisin. Naimisissa 20 vuotta, kaksi lasta, omakotitalo, farmariauto ja kultainen noutaja. Idylli. Rakastan lapsiamme, elämä on hyvin, mies on kiltti ja työteliäs. Käymme molemmat töissä, molemmat maksaa siis osuutensa, eikä säästöön jää mitään. Mies on ok, mutta ei meillä ole ollut mitään läheisyyttä 6 vuoteen, ei suukkoja, ei halauksia, mistään muusta puhumattakaan. Olen nostanut asian esille aina välillä, tuo ei reagoi. Yritän toisinaan, ei lämpene.
Minulla on läheinen työkaveri, josta pidän ihan käsittämättömän paljon. Jo vuosia. Ei meillä ole mitään suhdetta, ainoastaan lämpimät välit, puhutaan työasiat ja kotiasiat. Ja viihdytään yhdessä enemmän kuin hyvin. Mutta ei mitään enempää. Fakta on vain se, että ajattelen häntä koko ajan, hän on se, jonka kanssa haluaisin olla, jota haluaisin halata, jonka kanssa lähteä ruokakauppaan.
Vaan ei. Avioliitto on pyhä - tai näin minut on kasvatettu - tässä ollaan kunnes hauta kutsuu. Vaan onko se oikein? Mä kärsin joka päivä, jo vuosia. Kun mieheni ei ole minusta millään tasolla kiinnostunut, laimentaa se jo omatkin tunteet. Ärsyttää jo hänen läsnäolonsa, ja kaipaan töihin, missä näen tuon toisen ihmisen.
En kaipaa saarnaa, en mitään tuomitsemista, en ole tehnyt mitään. Mä vain kärsin. Sydän huutaa hoosiannaa yötä päivää jo viidettä vuotta.
Siinäpä se. Palaan taas tuon pystyyn kuolleen aviomieheni vierelle sohvalle ja sydän vuotaa verta, kun elämässä voisi tehdä paljon muutakin :(

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy. Ota ero, älä valita.

Vierailija
2/86 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä välitä, yhtä paska se toinenkin mies lopulta olisi, jos suhteeseen päätyisitte. Säästyt vain turhalta säätämiseltä kun pysyttelet nykyisen kanssa. Että kärsi vaan menemään ihan vapautuneesti sohvamuumiosi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä seksiä aviomiehen kans?

Vierailija
4/86 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali,vali,ota ero tai lopeta vinkuminen.

Vierailija
5/86 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä seksiä aviomiehen kans?

No tuossahan kirjoitin että ei ole halauksia eikä suukkoja, eikä mitään muutakaan. Ja tällä "muutakaan" tarkoitin että ei seksiä. Ei mitään siihen viittaavaakaan vuosikausiin. ap

Vierailija
6/86 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen tilanne. Ero tai terapia ukkelis kans.

Vierailija
7/86 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jauhaa paskaa. Avioliitossa ei missään olosuhteissa ole pakko pysyä. 

Vierailija
8/86 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän kiva, että sinulla on joku jota rakastat. Nauti nyt siitä. Elämä olisi niin paljon harmaampaa ilman häntä. 

Vierailija
9/86 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vastaavassa tilanteessa valitsin sen toisen miehen, enkä kadu. Tunnen lopulta taas olevani elossa. Lapsia tosin tuossa kuviossa ei ollut mukana, joten siinä mielessä helpompi tilanne. En neuvo muuta kuin että tee päätöksesi, mikä ikinä se onkin, tuo tilanne ei ole hyväksi kenellekään osapuolelle.

Vierailija
10/86 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äläpä välitä, yhtä paska se toinenkin mies lopulta olisi, jos suhteeseen päätyisitte. Säästyt vain turhalta säätämiseltä kun pysyttelet nykyisen kanssa. Että kärsi vaan menemään ihan vapautuneesti sohvamuumiosi kanssa.

Joo-o, uskon tämän. Yhtä paska varmaan. Ehkä paras pysyä tässä kuolleessa avioliitossa hautaan saakka. EI vaan tunnu kovin houkuttelevalta. ap

Vierailija
11/86 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin, mutta tilanne oli vielä pahempi kuin sinulla. Ex ei suostunut edes istuun samalla sohvalla eikä nukkumaan samassa sängyssä. Rakas löytyi töistä. Nyt vuosia jo yhdessä ja rakkautta riittää.

Vierailija
12/86 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/86 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset?

Vierailija
14/86 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiset lapset?

Isot, 14 ja 16

Vierailija
15/86 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, meillä olisi ihan todellisia ongelmia erotessa. Maatalousyhtymåt monikossa, muutama yhteinen firma, perinnöistä poistetut testamentit jne. Helvetillinen sotku.

Vierailija
16/86 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole helppo lähteä, jos on syli jonne kaatua? Itse lähtisin heti. Vaan nyt roikun tässä, koska en jaksa erota ei "minkään" takia. 

Vierailija
17/86 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä loppui fyysinen läheisyys kun sairastuin. Mulla oli jatkuvasti lämpöä, eikä tiedetty onko flunssaa. Tartuntaa pelätessämme halailut ja kiehnäämiset jäi pois. Ja kun lämpöilyn syy löytyi, kyseinen sairaus aiheutti mulle painonnousua ja silloin taas tunsin oloni kiusalliseksi, kun mies otti kiinni. Läheisyys loppui kokonaan. Nyt kun on lääkitys kohdallaan, olen laihtunut normaaliin kokoon ja muutenkin tunnen oloni terveeksi. Jostain syystä miehelle vain jäi se etäisyys päälle. Olenkin tietoisesti ollut aloitteentekijänä. Nappaan syliin, puristan takapuolesta ja muuta semmoista ja pikkuhiljaa tuo mieskin on aloittanut tekemään samaa. Eli voit myös itse vaikuttaa siihen, millainen suhde teillä on, ei se ole vain toisen tehtävä!

Vierailija
18/86 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapset minkä ikäisiä?

Jos pieniä, sinnittelisin vielä muutaman vuoden (kokemusta on erosta pienten lasten kanssa, ja se on ihan hirveä stressi kaikille) mutta jos jo isompia, nostaisin rauhallisesti ja syyttelemättä miehen kanssa kissan pöydälle.

Ihan vaikka seuraavin sanoin: "Kärsin läheisyydenpuutteesta, ja se on lisäksi laimentanut jo tunteitanikin sinua kohtaan, joten pohdin eroa. Voiko asialle yrittää tehdä vielä jotain, haluatko yrittää? Vai eroammeko?

Tsemppiä!

Vierailija
19/86 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se rakastajaksi koeajoon. Jos kolmen vuoden päästä vielä hotsittaa niin vaihda.

Vierailija
20/86 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi kylmyys sinua kohtaan; johtuisiko ainakin osittain sinusta? Ettekö voi "istua alas" ja jutella asioista...sinä ja miehesi? Miksi miehesi on pystyyn kuollut, niinkuin mainitset? Mieti sitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä