Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa olevat perheenisät iskevät Niinaa, 23, baarissa: Yöseuraa saisi lähes aina

Vierailija
13.01.2023 |

Niina, 23, haaveilee parisuhteesta, jossa vallitsee molemminpuolinen luottamus.

Toivon, että molemmilla olisi parisuhteessa olo, että voi täysin luottaa siihen, ettei kumpikaan koskaan tekisi mitään, joka loukkaisi toista.

Tällaisessa parisuhteessa kumpikin tietäisi, että riittää toiselle täysin. Muille osapuolille ei olisi sijaa tai tarvetta, Niina toivoo.

Niina haaveilee kihloista, naimisiinmenosta sekä perheenlisäyksestä luotettavan kumppanin kanssa.

Tällä hetkellä tuo haave tuntuu kaukaiselta.

Niina kertoo, että naimisissa olevat perheenisät tulevat iskemään häntä baari-illan aikana hyvin usein. Yleensä miehet ovat iältään noin 3045-vuotiaita.

Lähes aina nämä miehet esittävät olevansa sinkkuja, Niina kertoo.

Yleensä ensimmäiseksi miehet kieltävät, että heillä olisi vaimo tai lapsia, mutta kun asiasta kysyy useammin, niin totuus paljastuu.

Varattujen miesten iskuyritykset eivät auta Niinalla jo valmiiksi olevaa luottamusongelmaa. Näitä on muodostunut omien parisuhteiden kautta.

Tämä ei kuitenkaan ole ainoa syy.

Sekin vaikuttaa siihen, että näkee baarissa, mitä kaikkea siellä touhutaan.
Minulle tulee vaimojen ja miehen perheen puolesta petetty olo. Ajattelen usein, että näinkö minulle sitten joskus käy?

Minä tai kaverini emme tee varattujen miesten kanssa mitään.

Osa luottamusongelmista johtuu myös omista epävarmuuksista. Joskus Niina miettii, ettei ole tarpeeksi hyvä kenellekään.

Jos oma vaimo kotona ei kelpaa, niin kelpaako sitä sitten itsekään.

Niina toivoo, että löytäisi vielä joskus tosirakkauden.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10931d7f-a2c1-4d75-b27d-780a6fd7d56d

Kommentit (227)

Vierailija
201/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko Niina nyt lisää insta seuraajia. Aivan järjettömän tyhmää kirjoittaa lehteen aiheesta. Sekä omalla kuvalla. 

Vierailija
202/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää ylittää uutiskynnyksen?

Koska nainen & miesviha.

Aika vähän on ollut juttuja siitä kuinka hyvänäköinen keski-ikänen mies saisi seksiseuraa hyvinkin helposti samanikäisistä, varatuista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne vaimot päästää miehensä teinibaareihin? Oma vika jos miehenne pettää.

Vierailija
204/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai teillä rajoitetaan puolison liikkumistakin

Vierailija
205/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niina muistuttaa minua siitä, millainen naiivi ja sinisilmäinen olin itsekin tuon ikäisenä. Uskoin vielä löytäväni uskollisen miehen. Ja kuinkas kävikään?

Noin 25-vuotiaana löysinkin kiltin ja kunnollisen miehen, jonka kanssa perustettiin perhe, rakennettiin koko elämä. Talot, lapset, eläimet, autot, kesämökit, you name it.

Kunnes sitten vajaan 20 vuoden päästä, hieman päälle nelikymppisenä, mies etsi selkäni takana sivusuhteita netistä ja lähtikin yhtäkkiä yhden sivuhoidon matkaan.

Miksi päästit itsesi rupsahtamaan?

Miksi sinä olet vajaaälyinen idiootti ja ikineitsyt, joka vihaa naisia?

Vierailija
206/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin napata Niinan ittelleni <3

M26

Onko rahaa, asemaa, jolla voit edistää Niinan julkkiksen uraa tai oletko itse julkkis? Joku jägäri ois kiva. Muuten ei taida enää onnistua.

Vierailija
207/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vikasi jos miehesi pettää jos et edes tiedä missä se liikkuu

Vierailija
208/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vikasi jos miehesi pettää jos et edes tiedä missä se liikkuu

Trolli olet, mutta jotkut noinkin ajattelevat. Kuka mies suostuu elämään naisen kanssa, joka joutuu eristämään ulkopuoliset naiset, jotta saa pidettyä kumppanin itsellään? Eikös tuollaisen naisen kannattaisi pariutua sellaisen kanssa, joka rakastaa häntä?

Vierailija
209/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ole miesten vika jos siellä baarissa ei ole omanikäisiä naisia.

Vierailija
210/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niina muistuttaa minua siitä, millainen naiivi ja sinisilmäinen olin itsekin tuon ikäisenä. Uskoin vielä löytäväni uskollisen miehen. Ja kuinkas kävikään?

Noin 25-vuotiaana löysinkin kiltin ja kunnollisen miehen, jonka kanssa perustettiin perhe, rakennettiin koko elämä. Talot, lapset, eläimet, autot, kesämökit, you name it.

Kunnes sitten vajaan 20 vuoden päästä, hieman päälle nelikymppisenä, mies etsi selkäni takana sivusuhteita netistä ja lähtikin yhtäkkiä yhden sivuhoidon matkaan.

Mulla sama sukupuolet toisin päin. Eron jälkeen on ollut sula mahdottomuus löytää luotettavaa naista, jolle turvallisuus ja luottamus merkitsisivät samaa kuin minulle.

Vierailija
211/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiva unohtui alotuksessa 30 ja 45 v. väliin. Mutta 21-vuotiaalle nuorelle naiselle, nämä perheelliset isät voisivat olla kolmetuhattanelkytviis vuotiaita.

Tämä Niina nyt näyttää lähemmäs kolmekymppiseltä ja jos tuon näköisenä baareissa kulkee, niin väkisinkin tulisi minullekin naisena mieleen, että on helppo ja tyrkyllä.

Vierailija
212/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, normaalit perheenisät ei notku baareissa. Perhekeskeiset miehet viihtyy perheen kesken kotona. Yllätys, että rupusakki pyörii baareissa vielä keski-iässäkin.

Perhekeskeisillä, rupusakkiin kuulumattomilla hyvillä miehillä on muita väyliä seuran etsimiseen.

Sulla jäi juttu kesken, pimpottiko joku ovikelloa vai mitä? Olit juuri kertomassa näistä muista väylistä tarkemmin.

Vierailija
213/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuoret naiset ei ymmärrä muuttaa kirkonkylille? Täältä saisivat miehen, omakotitalon halvalla ja työpaikkojakin on oikeaa työtä tekevälle.

Vierailija
214/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään täynnä oleva akka.

Vierailija
215/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tää Niina on pannut monien ukkomiesten kanssa?

Vierailija
216/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuoret naiset ei ymmärrä muuttaa kirkonkylille? Täältä saisivat miehen, omakotitalon halvalla ja työpaikkojakin on oikeaa työtä tekevälle.

Siksi koska nuoret naiset eivät halua muuttaa jonnekin korpikuusen kannon alle missä ei ole mitään. Yksi pieni ruokakauppa saattaa kylän "keskustassa" olla ja siinä samassa toimia asiamiesposti. Muuten pelkkää peltoa ja metsää.

Vierailija
217/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tyrkky tämä. "Oioi kun mä en yhtään tykkää kun miehet katsoo, ihan kamalaa kun ne tuijottaa"

Vierailija
218/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26

Onko rahaa, asemaa, jolla voit edistää Niinan julkkiksen uraa tai oletko itse julkkis? Joku jägäri ois kiva. Muuten ei taida enää onnistua.

Miten niin ei enää onnistu?

Vierailija
219/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26

Miten niin ei enää onnistu?

Koska tilastojen mukaan 0,005% pariskunnista ikäeroa on 3v tai enemmän. 26v papalla on vähän epärealistiset unelmat

Vierailija
220/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän loppuillasta terveellä heteromiehellä alkaa olemaan p...llu mielessä..älkää edes väittäkö muuta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän