Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa olevat perheenisät iskevät Niinaa, 23, baarissa: Yöseuraa saisi lähes aina

Vierailija
13.01.2023 |

Niina, 23, haaveilee parisuhteesta, jossa vallitsee molemminpuolinen luottamus.

Toivon, että molemmilla olisi parisuhteessa olo, että voi täysin luottaa siihen, ettei kumpikaan koskaan tekisi mitään, joka loukkaisi toista.

Tällaisessa parisuhteessa kumpikin tietäisi, että riittää toiselle täysin. Muille osapuolille ei olisi sijaa tai tarvetta, Niina toivoo.

Niina haaveilee kihloista, naimisiinmenosta sekä perheenlisäyksestä luotettavan kumppanin kanssa.

Tällä hetkellä tuo haave tuntuu kaukaiselta.

Niina kertoo, että naimisissa olevat perheenisät tulevat iskemään häntä baari-illan aikana hyvin usein. Yleensä miehet ovat iältään noin 3045-vuotiaita.

Lähes aina nämä miehet esittävät olevansa sinkkuja, Niina kertoo.

Yleensä ensimmäiseksi miehet kieltävät, että heillä olisi vaimo tai lapsia, mutta kun asiasta kysyy useammin, niin totuus paljastuu.

Varattujen miesten iskuyritykset eivät auta Niinalla jo valmiiksi olevaa luottamusongelmaa. Näitä on muodostunut omien parisuhteiden kautta.

Tämä ei kuitenkaan ole ainoa syy.

Sekin vaikuttaa siihen, että näkee baarissa, mitä kaikkea siellä touhutaan.
Minulle tulee vaimojen ja miehen perheen puolesta petetty olo. Ajattelen usein, että näinkö minulle sitten joskus käy?

Minä tai kaverini emme tee varattujen miesten kanssa mitään.

Osa luottamusongelmista johtuu myös omista epävarmuuksista. Joskus Niina miettii, ettei ole tarpeeksi hyvä kenellekään.

Jos oma vaimo kotona ei kelpaa, niin kelpaako sitä sitten itsekään.

Niina toivoo, että löytäisi vielä joskus tosirakkauden.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/10931d7f-a2c1-4d75-b27d-780a6fd7d56d

Kommentit (227)

Vierailija
181/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla identiteetti muodostuu siitä, kuka heitä on p*nnut. Bändärit on siitä selvin ilmiö. Ei ole edes kyse kokemusten hakemisesta vaan meriittilistan keräämisestä.

Vierailija
182/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukematta edellisiä kommentteja, ei tämä mikään uusi ilmiö ole. Tuttua kauraa kaikille säällisen näköisille nuorille naisille. Tämä kys tapaus ei edes läheskään kauneimmasta päästä. Siinä mielessä tuo on harhaluulo, että hän kohtaa miehiä baarissa, sillä porukka on jo valikoitunutta. Eivät kaikki baarissa satunnaisesti käyvät seuraansa tarjoa, ja suurin osa ei edes käy baareissa. Eli kaikki naimisissa olevat eivät yritä saada sänkyseuraa puolta nuoremmista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinalle tiedoksi , kaikki naiset tietää tämän : D

Miksi Niina notkuu baareissa, jos etsii parisuhdetta, eikä yhden yön seuraa? Sitä saa, mitä tilaa.

Vierailija
184/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ninan habitus näyttää siltä, että hän kaipaa huomiota ja on niin tälläytynyt, koska tarvitsee kuoren itselleen (joku hauraus itsetunnossa). Sellaisiin narsistit ja mulkut miehet iskevät. Itse olen tavallisen ja huomiota kaipaamattoman ja ei-kevytkenkäisen näköinen niin ei tule varatut iskemään panoseuraksi. 

Tälläytynyt. Kai se nyt asiaan kuuluu että hieman hoitaa ulkonäköään ja meikkaa kun lähtee ulos. 

Vierailija
185/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinalle tiedoksi , kaikki naiset tietää tämän : D

Miksi Niina notkuu baareissa, jos etsii parisuhdetta, eikä yhden yön seuraa? Sitä saa, mitä tilaa.

Mihin sitä mennään hakemaan seuraa?Elokuviinko?

Vierailija
186/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän etsii tosirakkautta baareissa ja nyt lehtimainoksella huulet törröllään ja vähissä vaatteissa keikistellen.

Kateus iski. 

Vierailija
187/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne ukkonne jo montakin kertaa teitä pettäneet kun tämäkään ei taas ketään yllätä?

Minä en ole ollut naimisissa koskaan, mutta muun kokemuksen pohjalta arvelen, että harva rouva on säästynyt vieraiden ukkomiesten lähestymisyrityksiltä baarissa tai muuallakaan.

Riippuu rouvan käytöksestä!

Vierailija
188/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, normaalit perheenisät ei notku baareissa. Perhekeskeiset miehet viihtyy perheen kesken kotona. Yllätys, että rupusakki pyörii baareissa vielä keski-iässäkin.

Hyvä tosiaan huomata, että baarissa tapaamasi perheenisät eivät välttämättä ollenkaan edusta keskimääräisiä perheenisiä. Itse olen perheellinen mies enkä harrastanut baareja edes sinkkuna, enkä juo alkoholia. Joskus harvoin olen tosin katsonut jonkun jalkapallopelin tms. ns. urheilubaarissa ennen kuin tapasin vaimoni, mutta en muista siellä edes flirttailleeni kenenkään naisen kanssa. Vaimo löytyi "normaalielämässä" ja hänelle aion olla uskollinen loppuikäni.

Vierailija
189/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Niinakin taitaa tuota huomiota haluta ihan? Kannattaa miettiä vähän pidemmälle. Nuoret naiset tietävät että saavat huomiota jos ovat seksikkäutö, ja siitähän ei vältsaa ikinä tarpeekseen siitä ihailusta...

Vierailija
190/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinalla on halutessaan valta napata mies yöksi ja tuhota sen aviolitto ja vaimo. 

Ja hän tietää sen. Tämä vallantunne juovuttaa.

Ja vaikka hän sanoo mitä, hän saattaa valtaansa testata.

Vierailija
191/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niina muistuttaa minua siitä, millainen naiivi ja sinisilmäinen olin itsekin tuon ikäisenä. Uskoin vielä löytäväni uskollisen miehen. Ja kuinkas kävikään?

Noin 25-vuotiaana löysinkin kiltin ja kunnollisen miehen, jonka kanssa perustettiin perhe, rakennettiin koko elämä. Talot, lapset, eläimet, autot, kesämökit, you name it.

Kunnes sitten vajaan 20 vuoden päästä, hieman päälle nelikymppisenä, mies etsi selkäni takana sivusuhteita netistä ja lähtikin yhtäkkiä yhden sivuhoidon matkaan.

Näin se menee hyvin usein. Ja veikkaan että nykyisillä kakskymppisillä ei tule olemaan ainakaan helpompaa, some ja nettipettäminen ym. kukoistaa ja sitä pidetään nuorten keskuudessa jopa ihan normaalina.

Vierailija
192/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinako sitten käyttäytyy kuin halpa ja helppo Nainen? Siltä vaikuttaa. Sitä saa mitä tilaa. Eli ei laatua.

Vierailija
193/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, normaalit perheenisät ei notku baareissa. Perhekeskeiset miehet viihtyy perheen kesken kotona. Yllätys, että rupusakki pyörii baareissa vielä keski-iässäkin.

Ei pidä paikkaansa. Nykyisin baarit ovat ihmisille olohuoneita ja niissä vietetään aikaa, ilman että juodaan itsensä tajuttomaksi kuten ennen oli tapana. Ihan tavallisia ihmisiä siellä käy.

Sinkuille/eronneille baarit on oiva mahdollisuus tavata muita sinkkuja, oli sitten ikää vaikka sen keski-iän verran.

Ai, en tiedä kun en ole baareissa käynyt sen jälkeen kun lapset syntyi eikä mieskään. Veikkaan silti ettei siellä aikaa viettävä aines ole täysin priimaa.

Veikkaat että siellä viettävä aines ei ole täysin priimaa. 🤣

Suurin osa ihmisistä käy baareissa, siellä voi käydä tapaamassa kavereita, kahvilla tai skumppalla, kuuntelemassa musiikkia. Toisilla on elämä ja muutakin sisältöä siinä, kuin nyhjätä pieruverkkareissa kotona.

Ja osa käy baarissa jopa oman miehensä kanssa esim keikalla tai ihan drinkillä. Toki niitä tyttöjen/poikien iltojakin on, mutta meillä on tapana tulla yöksi kotiin säätämättä muiden kanssa.

Vierailija
194/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut seksiä yli kymmenen naimisissa olevan naisen kanssa, jokainen heistä olisi jättänyt miehensä jos olisin ollut valmis suhteeseen heidän kanssaan, en ollut.

Vierailija
195/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teksti ja kuvat olivat ristiriidassa keskenään, mutta kukapa ei ole nuorena, hoikkana ja hyvännäköisenä notkunut baareissa etsiessään seuraa?

Monella teistä on lapsi baarista isketyn yhdenyönseuran kanssa.

Vierailija
196/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinakaan ei ymmärrä, että paljon häntä rumemmatkin naiset tienaavat kymmenenkin tonnia kuussa vanhassa ammatissa. Häneltäkin ne parhaat rahavuodet ovat jo menneet. Dubaissa olisi tienannut jo monta miljoonaa, mutta vielin ehtisi. Kaikkia ei ole luotu raksamiesten ilmaisiksi patjoiksi.

Vierailija
197/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harrastanut seksiä yli kymmenen naimisissa olevan naisen kanssa, jokainen heistä olisi jättänyt miehensä jos olisin ollut valmis suhteeseen heidän kanssaan, en ollut.

Minä ainakin kahden sadan naimisissa olevan naisen kanssa, eikä mulla ole edes iso kalu, enkä tyrkytä itseäni. Tänäkin aamuna heräsin vieraan naisen luota ja nainen teki aloitteen. Niin sitä sitten rakasteltiin lusikassa ja hyvää teki molemmille.

Vierailija
198/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin napata Niinan ittelleni <3

M26

Vierailija
199/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niina muistuttaa minua siitä, millainen naiivi ja sinisilmäinen olin itsekin tuon ikäisenä. Uskoin vielä löytäväni uskollisen miehen. Ja kuinkas kävikään?

Noin 25-vuotiaana löysinkin kiltin ja kunnollisen miehen, jonka kanssa perustettiin perhe, rakennettiin koko elämä. Talot, lapset, eläimet, autot, kesämökit, you name it.

Kunnes sitten vajaan 20 vuoden päästä, hieman päälle nelikymppisenä, mies etsi selkäni takana sivusuhteita netistä ja lähtikin yhtäkkiä yhden sivuhoidon matkaan.

Miksi päästit itsesi rupsahtamaan?

Vierailija
200/227 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin onhan se kertakaikkiaan taivahinen ihme, että miehet haluavat nuorta p * llu a.

Ennenkuulumatonta. Ihmetelläänpä tätä nyt oikein porukalla.

No kyllä me naisetkin tykätään nuorista miehistä. Ovat kohteliaita, kestäviä, innokkaita, komeita, hyvä kroppaisia, älykkäitä, elämänmyönteisiä ja paremmalla tuulella kuin vanhemmat miehet. Tapailen 15 vuotta nuorempaa tällä hetkellä. Olen kuitenkin sinkku enkä kuolaa epätoivoisesti missään teinibaareissa.

N40

Kun pullo kiertää siellä rantaringissä kaikenikäistä seuraa löytyy joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä