Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisten lipido on niin matala?

Vierailija
12.01.2023 |

Miksi naisia ei tunnu seksi kiinnostavan ollenkaan?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni lipido on varmaakin ollut  ihan riittävän hyvä, mutta uskoisin hänen lipidoon vaikuttaneen eniten se, että olen pitänyt huolen, että hän on saanut orgasmit 98-9%:sesti kun on ollut seksiä kaikkina parisuhteen  vuosina. Eli jos vuodessa on ollut seksiä 100 kerta, niin kerran tai korkeintaan kaksi on saattanut jäädä saamatta. Tuohon ei ole laskuttu niitä kertoja, jolloin saanut kaksi orgasmia.  En muiden seksistä tiedä, mutta meille molemmille ollut alusta lähtien selvää, että seksissä tyydytetään sen  mukaan, että molemmat saa.  Vaimoni ei ole tykännyt  yhtään siitä, että jäisi saamatta. Jos hän  ei olisi saanut, olisi meidän parisuhde loppunut jo ajat sitten.  Minulla on ollut siten tasan yksi vaihtoehto parisuhteen olemassaololle, tyydyttää vaimoni, eli että molemmat saa.  Tämä ollut toki mieleinen tehtävä. Mikään ei ole parempaa kuin halukas nainen ja pillu. 

Vierailija
42/55 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin yhtä ilkeä kuin palstan miehet, niin sanoisin että ei se muitten kanssa ole matala, sussa taitaa olla jotain vikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbointi on ihanaa, saa tulla niin usein ja niin monta kertaa kuin haluaa eikä tarvitse miellyttää jotain ääliötä, jolla sattuu olemaan penis.

Vierailija
44/55 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen paikka pitäis olla edelleen kotipiirissä

ja mies määrää tahdin.

Vierailija
45/55 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja mies määrää tahdin.

MIstähän mies saisi sellaiset valtuudet päättää, ei mistään. 

Vierailija
46/55 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja mies määrää tahdin.

MIstähän mies saisi sellaiset valtuudet päättää, ei mistään. [/

Niinhän se ennen on ollut

Vierailija
47/55 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piolookisessa katsannossa miesten tulisi huolehtia testosteroonitasostaan, silloin lipidot ja orkasmit olisivat kelpoisia.

Vierailija
48/55 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalisen ehkäisyn käyttö. Vaikuttaa naisen luonnolliseen kiertoon ja siten tietenkin myös halukkuuteen. Itse haluan joka päivä monta kertaa koska käytän ehkäisynä kondomia.

Vierailija
49/55 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tehtävä on lisääntyä. Kun mies ei saata naista raskaaksi (ehkäisyn takia) ei keho näe hyötyä paritella tuhkamunan kanssa.

Näinpä se on. Alkukantaiset vietit ja vaistot jylläävät ihmisissä yhä, ilman että ihminen edes huomaa niitten vaikutusta käyttäytymiseensä. Ne vaikuttavat niin parinvalintaan, käyttäytymiseen parisuhteessa, seksuaalisuuteen, likipitäen ihan kaikkeen.

Vierailija
50/55 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni lipido on varmaakin ollut  ihan riittävän hyvä, mutta uskoisin hänen lipidoon vaikuttaneen eniten se, että olen pitänyt huolen, että hän on saanut orgasmit 98-9%:sesti kun on ollut seksiä kaikkina parisuhteen  vuosina. Eli jos vuodessa on ollut seksiä 100 kerta, niin kerran tai korkeintaan kaksi on saattanut jäädä saamatta. Tuohon ei ole laskuttu niitä kertoja, jolloin saanut kaksi orgasmia.  En muiden seksistä tiedä, mutta meille molemmille ollut alusta lähtien selvää, että seksissä tyydytetään sen  mukaan, että molemmat saa.  Vaimoni ei ole tykännyt  yhtään siitä, että jäisi saamatta. Jos hän  ei olisi saanut, olisi meidän parisuhde loppunut jo ajat sitten.  Minulla on ollut siten tasan yksi vaihtoehto parisuhteen olemassaololle, tyydyttää vaimoni, eli että molemmat saa.  Tämä ollut toki mieleinen tehtävä. Mikään ei ole parempaa kuin halukas nainen ja pillu. 

Et ole oikea Pano-Pate, vaan yrität trollata Pano-Paten tyyliä imitoimalla. Tiedän sen siitä että Pano-Paten ylivertaisen mahtimulkun ja kiimannostattamisen edessä joka ikinen nainen saa räjähtäviä mankelipilluorgasmeja 110% varmuudella. Tuo 98% paljasti sinut, säälittävä trolliharjoittelija.

Vierailija
51/55 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus haluaisin, ettei se libido olis niin korkea kuin on.

Mies haluaa paljon, mutta minä vielä enemmän, joka päivä. Se ei aina ole kivaa, ja tuntuu, että ahdistelen miestäni ja hän "suostuu" seksiin, kun niin miehen "kuuluu" tehdä.

Vierailija
52/55 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa paljon, mutta minä vielä enemmän, joka päivä. Se ei aina ole kivaa, ja tuntuu, että ahdistelen miestäni ja hän "suostuu" seksiin, kun niin miehen "kuuluu" tehdä.

Mies haluaa tehdä sinun vuoksesi. Minäkin tekisin jos olisi tuollainen tilanne. Rankkaa miehelle, mutta miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä. Sitä paitsi miljoona kertaa parempi tilanne kuin haluton vaimo. Miehesi voi kuolla ylpeänä, oli rankkaa mutta kyllä kannatti. Voi kirjoittaa hautakiveenkin jälkipolville viestin, että sai elämässään pillua enemmän kuin jaksoi ja kuoli onnellisena.

Vierailija
53/55 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa tehdä sinun vuoksesi. Minäkin tekisin jos olisi tuollainen tilanne. Rankkaa miehelle, mutta miehen on tehtävä mitä miehen on tehtävä. Sitä paitsi miljoona kertaa parempi tilanne kuin haluton vaimo. Miehesi voi kuolla ylpeänä, oli rankkaa mutta kyllä kannatti. Voi kirjoittaa hautakiveenkin jälkipolville viestin, että sai elämässään pillua enemmän kuin jaksoi ja kuoli onnellisena.

Mun mies onkin ihana rakastaja, ja ei koskaan ikinä jättäis minua ilman orgasmia. Siinä miehille hiukan ajattelemisen aihetta. Haluan, koska tiedän aina saavani upeeta seksiä.

Pask-aa seksiä kukaan nainen ei halua.

Vierailija
54/55 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska te miehet olette keskimäärin aivan paskoja sängyssä.

Hygienia 404, suuteleminen on avaruustiedettä, käsitys seksistä rajoittuu panemiseen ja touhu loppuu teidän orkkuunne.

Mut sitten mies vaihtoon vaan jos seksi ei parane. Kuka menee kahta kertaa sänkyyn huonon miehen kanssa, kuin tyhmä ja itseään vähän arvostava pitää olla?

Vierailija
55/55 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pebatreenarit jaksaa painaa ei massu roiku