Miksi naisten lipido on niin matala?
Miksi naisia ei tunnu seksi kiinnostavan ollenkaan?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrettävää, jos tarjolla ei ole kuin huonoa seksiä.
Miehelle huonokin seksi on kuitenkin seksiä eli +merkkinen asia. Naiselle huono seksi on -merkkinen asia.
Kun on oikein nälkä niin kaurapuurokin on herkkua. Jos ei ole ruokahalua ei fine diningaan oikein kolahda.
Ihme ettei toi esim. sukupuolentutkimus ja mitä niitä on kirjoita näistä asioista.
Koska te miehet olette keskimäärin aivan paskoja sängyssä.
Hygienia 404, suuteleminen on avaruustiedettä, käsitys seksistä rajoittuu panemiseen ja touhu loppuu teidän orkkuunne.
Minua ainakin seksi kiinnostaa kovastikin. Mun mies onkin kaikin puolin erinomainen, sekä sängyssä että muuten, joten helppo haluta sen kanssa seksiä. Tai siis, miehen ärsyttävyys ei vie seksihaluja, siis useimmiten, jos mies on vaikka stressin takia kärttyinen niin häviää kyllä omatkin halut. Ja toisaalta hormoneilla on kyllä minuunkin iso vaikutus, tiettyyn aikaan kuusta haluttaa koko ajan, tiettyyn aikaan ei juurikaan. Pillereiden kanssa ei haluttanut ikinä.
Sama joka lajilla. Urokset on niitä jotka pyrkii parittelemaan.
Älä höpötä. Kyllä kiinnosti ensimmäiset 12 vuotta kunnes sain lapset tehtyä. Mitä sitä turhaan muuten harrastaa.
Paikalta haisevan, punanaamaisen Jorman 5 min itsetyydytysjyydtö ei kiihota ketään naista.
Kyllä minulla haluja on, mutta hoidan ne itsekseni. Miehistä ei ole mihinkään sängyssä ja paljon mieluummin tyydytän itse itseni kuin ahrrastan huonoa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Sama joka lajilla. Urokset on niitä jotka pyrkii parittelemaan.
Totta. Ja naaraat valitsee parhaan jonka ehkä kelpuuttaa parittelemaan, siis sen parhaan näköisen joilla on toimivat soidinmenot. Se on ihan biologiaa.
Totta, muuten vanhin ammatti ei olisi yhtä suosittu molemmissa sukupuolissa.
Vierailija kirjoitti:
Paikalta haisevan, punanaamaisen Jorman 5 min itsetyydytysjyydtö ei kiihota ketään naista.
Tässä on miesten ja naisten välinen ero: Jos jossain olisi paikalta haiseva puunaamainen Pirkko, joka tekisi 5 min pikajyystön ja diiliin kuuluisi, että vain Pirkko saa ja mies saa lähteä kotia tumputtamaan tai kunhan häipyy paikalta, niin silti tähän Pirkon oven taakse olisi jono miehiä korttelin ympäri.
lähditkö thaimaahan naisten perässä, kun meitä suomalaisia ei kiinnosta tuollainen ällöttävä setä? söpöä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla haluja on, mutta hoidan ne itsekseni. Miehistä ei ole mihinkään sängyssä ja paljon mieluummin tyydytän itse itseni kuin ahrrastan huonoa seksiä.
Minulla aivan sama juttu. Haluja on paljon, mutta olen todennut, että itsetyydytys on parempaa kuin seksi miehen kanssa. Harmi sinänsä, kun olen törmännyt liian yhdyntäkeskeisiin miehiin. Kiinnostaisi kokeilla jotakin leikkejä esim. BDSM leikkejä ilman ajatusta yhdynnästä.
Yleensä vaikka mies sanoo että seksi on huonoa, hän saa silti orgasmin. Moni nainen ei saa koskaan. Se on huonoa jo ihan eri tasolla.
Kyllä minua edelleen ihan oikeasti hyvä seksi kiinnostaisi, mutta kun todellisuudessa se on ihan muuta ja johtaa lähes joka kerta niin hitonmoiseen pettymykseen. Mies saa parhaimmillaan kolmesti, minä en kertaakaan. Ja ei se mitään jos joskus jää ilman mutta kun se on 99% ajasta. Saa orgasmi itse tällä todennäköisyydellä ja katso miten kiinnostaa 10 vuoden jälkeen. Oikeastaan ihme että viitsin edes yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vaikka mies sanoo että seksi on huonoa, hän saa silti orgasmin. Moni nainen ei saa koskaan. Se on huonoa jo ihan eri tasolla.
Kyllä minua edelleen ihan oikeasti hyvä seksi kiinnostaisi, mutta kun todellisuudessa se on ihan muuta ja johtaa lähes joka kerta niin hitonmoiseen pettymykseen. Mies saa parhaimmillaan kolmesti, minä en kertaakaan. Ja ei se mitään jos joskus jää ilman mutta kun se on 99% ajasta. Saa orgasmi itse tällä todennäköisyydellä ja katso miten kiinnostaa 10 vuoden jälkeen. Oikeastaan ihme että viitsin edes yrittää.
Mies saa siis aikaiseksi kolme kertaa erektion ja et onnistu siinä sessiossa "omimaan" yhtään orgasmia. Sanoisin, ettei pelkästään mies ole huono sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Koska te miehet olette keskimäärin aivan paskoja sängyssä.
Hygienia 404, suuteleminen on avaruustiedettä, käsitys seksistä rajoittuu panemiseen ja touhu loppuu teidän orkkuunne.
Onhan naisistakin, ehkä jopa suurempi, osa ihan paskoja sängyssä. Silti niiden miehet haluaa seksiä.
Jos ei ota riskiä aloittaa seksiä, niin sitä hyvää voi saada. Jos ei kerro mitä haluaa, ei saa mitä haluaa. Jos ei tutustu itseensä ja haluihinsa, ei edes tiedä mitä se hyvä olisi. Jos on estynyt ja ennakkoluuloinen, miettii kokoajan onko tämä nyt normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies saa siis aikaiseksi kolme kertaa erektion ja et onnistu siinä sessiossa "omimaan" yhtään orgasmia. Sanoisin, ettei pelkästään mies ole huono sängyssä.
Kyllä, en saa yhdynnässä. Valitettavasti minussa on tämmöinen vika, tiedän että osa pitää merkkinä siitä että minun täytyy olla surkea seksissä. Saan kyllä helposti omalla kädellä mutta sitten toimitus alkaa kummasti muistuttamaan omaa masturbaatiohetkeä jossa on vain yleisöä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Miehen orgasmi paskassa seksisessiossa ei ole mikään tavoiteltava asia. Usein runkkaamalla saa paremman.
Kuvitteleeko naiset olevansa hyviä sängyssä jos mies jyystettyään sää mällin irtoamaan? Tämä kyllä selittäisi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen orgasmi paskassa seksisessiossa ei ole mikään tavoiteltava asia. Usein runkkaamalla saa paremman.
Kuvitteleeko naiset olevansa hyviä sängyssä jos mies jyystettyään sää mällin irtoamaan? Tämä kyllä selittäisi paljon.
En minä ainakaan kuvittele olevani mitenkään hyvä, mutta koska tahansa ottaisin mieluummin sen pikaisenkin vaisun orgasmin kun jäisin ilman. Mutta kaipa meitä on moneen junaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, en saa yhdynnässä. Valitettavasti minussa on tämmöinen vika, tiedän että osa pitää merkkinä siitä että minun täytyy olla surkea seksissä. Saan kyllä helposti omalla kädellä mutta sitten toimitus alkaa kummasti muistuttamaan omaa masturbaatiohetkeä jossa on vain yleisöä mukana.
Jos toisen ihmisen läsnäolo intiimissä hetkessä ei tuo mitään lisäarvoa, niin sittenhän tosiaan kannattaa vain masturboida.
"Turvallisimmat". Sulla on hyvä huumorintaju.