Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Nykyajan miesviha "Mies on melkein kirosana"

Kommentit (2652)

Vierailija
81/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viha johtaa pahoihin tekoihin. Naiset eivät erityisemmin tee pahaa miehille. Toisinpäin kyllä on vaikka minkälaista pahuutta. Iso Omena esimerkiksi. Ei ole tarvetta vihata edelleenkään. Pettymys kuvastaa ilmiötä paremmin.

naisten viha purkautuu henkisenä väkivaltana. Sitä tekevät myös keskenään. Koulussakin pojat saattavat tapella fyysisesti, tytöt jättävät jotkut porukoiden ulkopuolelle yksin ja sättivät selän takana.

Olin aikoinaan vähän aikaa töissä naisvaltaisella alalla. Takaisin en mene

Meinaatko tosissasi, että pojat vaan hakkaavat kiusatun, mutta eivät hauku tai jätä tätä porukan ulkopuolelle :D

harvemmin jätettiin ulkopuolelle. Tappelut kouluaikana olivat lähinnä kahden pojan välisiä, ei niin että isompi poikaporukka olisi alkanut dissata jotakuta yksipuolisesti. Tytöt olivat ilkeitä. Mun toiselle tyttärelle tehtiin koulussa näin parin vuoden ajan, oli aika kova paikka

Silloin kun minä olin koulussa niin kyllä siellä oli se yksi poika jota toiset kävi joukolla mätkimässä, haukkuivat päin naamaa ja jättivät toki myös ottamatta porukkaan (paitsi silloin ottivat kun halusivat mätkiä tai nälviä sitä). Kyllä pojat kiusaa, ja todella raaoilla tavoilla vieläpä.

aivan yhtä raakoja ovat tytötkin, ja vielä ilkeitä. On todettu ja nähty, reaaliteetteja ei voi kieltää

Vierailija
82/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta miehenä sairainta on se miesviha on lyönyt itsensä läpi ihan kaikessa. On paljon suomalaisia miehiä jotka suhtautuu vihamielisesti ja alentuen toisiin kanssamiehiin ja sitten toisaalta suosii naisia ja naisten kultamunia. Todellisia aisankannattajia. Suomessa tarvitaan ryhtiliike kyse on sairaasta piirteestä. Eikä edes rajotu suomeen. Kaikkialla länsimaissa hieman eritavoin näkyy tämä miesviha.

Miks mun miehenä pitäis "tykätä" luusereista mm. Nisteistä, inceleistä, öyhöttäjistä ja sun muista kaltaisista tyypeistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä heitetään samanlaista läppää kuin miehet ovat kautta aikojen heittäneet kaikista muista ihmisryhmistä. Eikö se nyt maistukaan hyvältä, kun kakkelsson osuu vaihteeksi itseen? Kummallista, kertakaikkiaan.

Aivan, naiset kostavat oikeutetusti menneiden vuosisatojen vääryyksiä henkilöille jotka elävät naisten kanssa nykyaikaa ja ovat viisaampia.

Vierailija
84/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainii ja 35+ ikäinen keskimääräinen suomainen nainen näyttää rekkalesbolta. Heillä ei ole enää syytä laittautua ja pitää itsestään huolta.

No siinä tuli tyypillinen naisvihaajan käyttämä termi "rekkalesbo" :D  Keksitkö vielä lisää vastaavia haukkumanimiä naisille?

Vierailija
85/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta miehenä sairainta on se miesviha on lyönyt itsensä läpi ihan kaikessa. On paljon suomalaisia miehiä jotka suhtautuu vihamielisesti ja alentuen toisiin kanssamiehiin ja sitten toisaalta suosii naisia ja naisten kultamunia. Todellisia aisankannattajia. Suomessa tarvitaan ryhtiliike kyse on sairaasta piirteestä. Eikä edes rajotu suomeen. Kaikkialla länsimaissa hieman eritavoin näkyy tämä miesviha.

Miks mun miehenä pitäis "tykätä" luusereista mm. Nisteistä, inceleistä, öyhöttäjistä ja sun muista kaltaisista tyypeistä?

"sun kaltaisista"

Mielenkiintoista... todella mielenkiintoista.

-ohis

Vierailija
86/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ketju kyllä vaikuttaisi olevan enemmänkin täynnä naisvihaa. Sitten on niitä miehiä joiden mielestä se, kun Mirja valittaa, että miehensä Matti ei siivoa, on miesvihaa.

Aivan, vähättelet ongelman olemassaoloa.

Se on sitä miesvihaa mistä puhutaan  :)

No, kerropa ihan konkreettisesti miten ongelma esiintyy sitten.

miesv iha johtaa miesten kohtuuttoman yleistävään leimaamiseen lapsiksi, mammanpojiksi, pettäjiksi, hylkääjiksi, hyväksikäyttäjiksi, pedoiksi, perversseiksi ja tappajiksi.

radikaalifeminismin miesvastaisuus on suodattunut laajalti kulttuurimme...tämä asenne on niin läpitunkeva, että tuskin enää huomaamme sitä.

Mitäs kunnostaudutte juuri noilla elämänalueilla 🤷.

Vierailija
87/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä ikinä ole ollut yhdenkään naisen kanssa puheissa, joka vihaisi miehiä sukupuolen takia. Ennen tätä palstaa en tiennyt, että on miehiä, jotka vihaavat naisia. Tuli täydellisenä shokkina ja tästä ei ole edes montaa vuotta.

Ei tässä tarvitse mennä, kuin esim siihen ketjuun, jossa nainen kyselee hiusten lähdöstä. Siellä on mies aukomassa päätään: ehkä kolmannes viesteistä näitä naisvihaviestejä. Joka ilta, kun palsta on sulkeutumassa tähän tulee joku mies huutelemaan ja haukkumaan naisia. Ihan joka ikinen ilta.

Ikinä en ole vihannut toista ihmistä sukupuolen enkä kyllä minkään muunkaan syyn takia.

Vierailija
88/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehistä heitetään samanlaista läppää kuin miehet ovat kautta aikojen heittäneet kaikista muista ihmisryhmistä. Eikö se nyt maistukaan hyvältä, kun kakkelsson osuu vaihteeksi itseen? Kummallista, kertakaikkiaan.

tasa-arvon nimissä saadaan uhriutua kuten naiset :D

Vierailija
89/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, naiset kostavat oikeutetusti menneiden vuosisatojen vääryyksiä henkilöille jotka elävät naisten kanssa nykyaikaa ja ovat viisaampia.

Enpä ole mitään miesten viisastumista huomannut.

Vierailija
90/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa miehet on jo ehtineet haukkua naisia emakoiksi ja ihraperseiksi.

Naiset kutsuvat miehiä sioiksi tällä palstalla täysin estotta eikä siihen kukaan reagoi kuin nauramalla.

Ihraperseeksi taas... katsoitko millaiseen viestiin vastattiin?

En muista edes milloin olen viimeksi nähnyt miehiä kutsuttavan sioiksi muuten kuin ironisena, heittona jssap. Aika kuvaavaa ettet sinäkään keksinyt yhtäkään haukumasana jota oikeasti käytettäisiin.

miten se emakko ei ole ironiaa, mutta sika on? Naiset kun käyttävät possu-nimikkeitä, niin se on yhtäkkiä ironiaa ja parodiaa :D

Paitsi että noita ei käytetä. Jos on joku todella kamala MIESYKSILÖ josta nainen kertoo, ts omasta parisuhteestaan, joku saattaa kirjoittaa jssap. SIITÄ YKSILÖSTÄ. Ei koske kaikkia miehiä vaan sitä yhtä. Ei täällä puhuta miehistä sikoina, saati possuina.

Vierailija
91/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä itse tunne ketään miesvihaajaa. Oma mies on paras tyyppi jota tunnen ja paras ystäväni on mies myös.

Et ehkä oikein ymmärrä mistä on kyse? Klmmenttisi on suorastaan typerä.

No mistä? Siitä, että sinä arvon miesviharuikuttaja tunnet tarvetta uhriutua täällä päivittäin, kuinka sinua niin Suomen maassa kaltoin kohdellaan naisten toimesta. Kumma, että olet aika yksin, vaikkakin kovaääninen tällä palstalla. En tiedä ikääsi, taustojasi enkä motiivejasi tälle vuosia jatkuneelle nais-miesviha-vastakkainasettelulle, jota näytät käyttävän kuin bensana omalle vihallesi.

Kirjoitustyylisi on jo hyvin monelle tuttu. Sinä olet ainoa tällä palstalla, joka tätä uhriutumista harrastaa. Sen lisäksi tartut pienen pieneenkin oljenkorteen kyseenalaistaa, väittää, laittaa sanoja toisten suuhun, länkyttää ja vänkyttää. Jatkuvasti.

Ihmetyttää, että mitä helvettiä sinunlaisesi ihminen edes saa elämästään?

Vierailija
92/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pitänyt naisista, mutta nykyään käyn panemassa tsekkiläisiä misuja. 

Toki se maksaa sata egee, mutta lapset ja nalkuttava vaimo ovat huomattavasti kalliimpi investio. Lisäksi saat olla parisuhteessa ilman seksiä 35+ ikävuoden jälkeen. Naisella on jo kaikki lapset ja heillä ei ole seksielämään draivia.

Oletko koskaan tullut miettineeksi, että se käyttämäsi huo ra voi olla ihmiskaupan uhri? Varmaan ummistat silmäsi tältäkin tosiasialta koska nuori pil lu on aina nuori pil lu

Vierailija
93/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä mammafoorumi myrkylistää osin jo heti normi asialisen mieskirjoittajan. Täällä on modet päällä ja minua on useasti kehotettu poistumaan ja saanut jopa bänniä, kun pistin YK:n väestölaskentaan tietylle piirille epämieluisia tietoja maapallon väestönkasvusta. 

-------------------------------

Itse miesvihamielisyyteen eri foorumeilla aloin törmäämään n 20 vuotta sitten. Siellä on ihmisiä jotka automaatisesti luokittavat suht vahvan kirjoittajan pahikseksi. Esimerkiksi puhtaat vegaanit leimaavat henkilön pahikseksi, jos ko henkilö viittaa ihmisen vältämättömiin proteiineihin joita YK on määritellyt proteiineiksi, joita ihminen ei kykene itse sytntetisdoimaan tai korvaamaan toisilla.  Tai ei haluta ymmärtää, että soija ihmiselle vaatii pårosessoinnin vaikka karjalle se käy. Cransfieldin ylkärin tutkimus on viimeinen pisara vewge-uskonnolle. Vege-uskonolla en tarkoita ovo-lakto-vegaaneja. Itsekkinolin pitkään ovo-lakto vegaani ja ajoitain olen sitä vieläkin. 

--------------------------------

Yllä esimerkkejä miten mies muutuu pahikseksi mielipiteen tai faktan vuoksi/ansiosta/syystä. Osa naisista on absoluutisen asialisia, mutta pieni osa myrkyttää monen sivulisenkin. 

Vierailija
94/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Veikko käyttäytyy luultavasti kuin itse saatana netissä ja Veikolla on sellainen ajatus, että naisten kuuluisi vain sietää se. Antavat mokomat samalla mitalla takaisin joten #miesvihanäkyväksi.

Ja sinä tiedät yämän mistä? Yhtä hyvin minä voisin tietää olet vihattava mätä luuhka.

Okei, listataas näitä. Emakko, ihraperse, räksyttäjä, mätä luuhka.

Eikä yhtään siaksi haukkumista dokumentoitavasti tässä ketjussa...

Vierailija
95/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä itse tunne ketään miesvihaajaa. Oma mies on paras tyyppi jota tunnen ja paras ystäväni on mies myös.

Et ehkä oikein ymmärrä mistä on kyse? Klmmenttisi on suorastaan typerä.

No mistä? Siitä, että sinä arvon miesviharuikuttaja tunnet tarvetta uhriutua täällä päivittäin, kuinka sinua niin Suomen maassa kaltoin kohdellaan naisten toimesta. Kumma, että olet aika yksin, vaikkakin kovaääninen tällä palstalla. En tiedä ikääsi, taustojasi enkä motiivejasi tälle vuosia jatkuneelle nais-miesviha-vastakkainasettelulle, jota näytät käyttävän kuin bensana omalle vihallesi.

Kirjoitustyylisi on jo hyvin monelle tuttu. Sinä olet ainoa tällä palstalla, joka tätä uhriutumista harrastaa. Sen lisäksi tartut pienen pieneenkin oljenkorteen kyseenalaistaa, väittää, laittaa sanoja toisten suuhun, länkyttää ja vänkyttää. Jatkuvasti.

Ihmetyttää, että mitä helvettiä sinunlaisesi ihminen edes saa elämästään?

Herttaista että "kirjoitustyylini on niin tuttu" että kaikki samassa ketjussa jotka kehtaavat olla kanssanne eri mieltä ovat yksi ja sama henkilö silmissänne.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
96/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Veikko käyttäytyy luultavasti kuin itse saatana netissä ja Veikolla on sellainen ajatus, että naisten kuuluisi vain sietää se. Antavat mokomat samalla mitalla takaisin joten #miesvihanäkyväksi.

Ja sinä tiedät yämän mistä? Yhtä hyvin minä voisin tietää olet vihattava mätä luuhka.

Okei, listataas näitä. Emakko, ihraperse, räksyttäjä, mätä luuhka.

Eikä yhtään siaksi haukkumista dokumentoitavasti tässä ketjussa...

Voi kultaseni, puhumme palstasta.

Vierailija
97/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja pojat ovat nykyajan juutalaisia. Tilastoistakin tämän näkee. Kaikki on heikommin kuin naisilla.

Kohta joudumme kantamaan keltaista tähteä olkapäässä.

Lopeta nyt jumalauta tuo ruikuttaminen ja ala olla mies.

M54

Muista ettet lipsahda toksisesti maskuliiniseksi. Aggressiivisuus on juuri sen ilmenemismuoto.

Olet ehkä liian maskuliininen? Oletko miettinyt tätä?

Mene nyt kakara pyyhkimään vaikka ne korvantaustasi. 

M54

Vierailija
98/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vetäisi yhtäläisyyksiä jonkun somekirjoittelun ja todellisen elämän välille. Perheessä, töissä ja harrastuksissa tehdään lähes aina yhdessä hommia ja aika harvalla on tavoitteena vastakkaisen sukupuolen kampittaminen ja väheksyminen, ainakaan kovin pitkään. Varsinkaan jos yhteinen tavoite on saada homma toimimaan.

Vierailija
99/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa miehet on jo ehtineet haukkua naisia emakoiksi ja ihraperseiksi.

Naiset kutsuvat miehiä sioiksi tällä palstalla täysin estotta eikä siihen kukaan reagoi kuin nauramalla.

Ihraperseeksi taas... katsoitko millaiseen viestiin vastattiin?

En muista edes milloin olen viimeksi nähnyt miehiä kutsuttavan sioiksi muuten kuin ironisena, heittona jssap. Aika kuvaavaa ettet sinäkään keksinyt yhtäkään haukumasana jota oikeasti käytettäisiin.

miten se emakko ei ole ironiaa, mutta sika on? Naiset kun käyttävät possu-nimikkeitä, niin se on yhtäkkiä ironiaa ja parodiaa :D

Paitsi että noita ei käytetä. Jos on joku todella kamala MIESYKSILÖ josta nainen kertoo, ts omasta parisuhteestaan, joku saattaa kirjoittaa jssap. SIITÄ YKSILÖSTÄ. Ei koske kaikkia miehiä vaan sitä yhtä. Ei täällä puhuta miehistä sikoina, saati possuina.

Näin juuri.

Vierailija
100/2652 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neanderthalensis kirjoitti:

Kyllä tämä mammafoorumi myrkylistää osin jo heti normi asialisen mieskirjoittajan. Täällä on modet päällä ja minua on useasti kehotettu poistumaan ja saanut jopa bänniä, kun pistin YK:n väestölaskentaan tietylle piirille epämieluisia tietoja maapallon väestönkasvusta. 

-------------------------------

Itse miesvihamielisyyteen eri foorumeilla aloin törmäämään n 20 vuotta sitten. Siellä on ihmisiä jotka automaatisesti luokittavat suht vahvan kirjoittajan pahikseksi. Esimerkiksi puhtaat vegaanit leimaavat henkilön pahikseksi, jos ko henkilö viittaa ihmisen vältämättömiin proteiineihin joita YK on määritellyt proteiineiksi, joita ihminen ei kykene itse sytntetisdoimaan tai korvaamaan toisilla.  Tai ei haluta ymmärtää, että soija ihmiselle vaatii pårosessoinnin vaikka karjalle se käy. Cransfieldin ylkärin tutkimus on viimeinen pisara vewge-uskonnolle. Vege-uskonolla en tarkoita ovo-lakto-vegaaneja. Itsekkinolin pitkään ovo-lakto vegaani ja ajoitain olen sitä vieläkin. 

--------------------------------

Yllä esimerkkejä miten mies muutuu pahikseksi mielipiteen tai faktan vuoksi/ansiosta/syystä. Osa naisista on absoluutisen asialisia, mutta pieni osa myrkyttää monen sivulisenkin. 

Oletko sinä se joka tahkosi yhdessä vaiheessa tänne päivittäisiä vegaaniviha-aloituksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi