Mitä miehet ajattelevat köyhästä naisesta
Kommentit (147)
Kaikki hyvät on köyhiä - sille! Sille!
- Julma-Henri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että toivottavasti pääsis ulos siitä köyhyydestä? Ja et mitä jonku tuntematroman rahatilanne mulle kuuluu?
Miten siitä pääsis pois?
En tiiä, mut kuulemma rahan hankkiminen vois auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että toivottavasti pääsis ulos siitä köyhyydestä? Ja et mitä jonku tuntematroman rahatilanne mulle kuuluu?
Miten siitä pääsis pois?
Verojen ja laskujen jälkeen ei jää paljoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varakkaan en uskaltaisi lähteä seurustelemaan köyhän kanssa.
Omat rahani saisivat kyytiä ja köyhyyteen aina jokin syy kyllä myös löytyy ainakin Suomen tapauksessa valtiossa jossa koulutus ilmaista ja valtava työvoimapula!
Varmasti köyhillekkinnlöytyy ihailijansa mutta itse en kuulu heihin, aloitukseen vastaan että kovasti oletan ihmisellä päässä vialla jos on köyhä kun mahdollisuuksia erilaisiin työtehtäviin tuputetaqn jatkuvasti!Tehtävä kaikille: kuinka monta kirjoitusvirhettä edellisestä tekstistä löytyy?
Olitko jo koulussa koulukiusaaja, vai kiusaatko ihmisiä vain anonyyminä nettipalstoilla- haluaisitko avata ihmettelijöille millaisia tunteita koet halutessasi kiusata toisia ihmisiä?
Sinäkö et ole kiusaaja? Kirjoitit, että "kovasti oletan ihmisellä päässä vialla jos on köyhä". :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varakkaan en uskaltaisi lähteä seurustelemaan köyhän kanssa.
Omat rahani saisivat kyytiä ja köyhyyteen aina jokin syy kyllä myös löytyy ainakin Suomen tapauksessa valtiossa jossa koulutus ilmaista ja valtava työvoimapula!
Varmasti köyhillekkinnlöytyy ihailijansa mutta itse en kuulu heihin, aloitukseen vastaan että kovasti oletan ihmisellä päässä vialla jos on köyhä kun mahdollisuuksia erilaisiin työtehtäviin tuputetaqn jatkuvasti!Tehtävä kaikille: kuinka monta kirjoitusvirhettä edellisestä tekstistä löytyy?
Olitko jo koulussa koulukiusaaja, vai kiusaatko ihmisiä vain anonyyminä nettipalstoilla- haluaisitko avata ihmettelijöille millaisia tunteita koet halutessasi kiusata toisia ihmisiä?
Sivusta: voe lollero, siis koko ton sun jutun pointtihan oli kiusata ihmisiä, ja sitten kun joku vittuilee siitä, niin sanot että nyt sua kiusataan. Ootko Timo Soini vai Paava Väyrynen?
Enpä ajattele mitään kun ei tulotaso oikein kerro mitään persoonallisuudesta joka on mielestäni noin parisuhdeteknisesti se tärkein juttu eli luonne ja temperamentti jne. Ja etukäteen jo sorry niille joita haittaa jos tätä ei saa käännettyä miesvihaksi.
Mitä naiset ajattelevat miehestä joka ajattelee haluaisi köyhän vaimon?
Menee monimutkaiseksi ja alkaa olla sieltä mistä aurinko ei paista.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole väliä. Omat asunnot ja molemmat huolehtii omista menoistaan niin on hyvä. Henkistä pääomaa tulisi kuitenkin olla. Olen itse melko varakas, mutta elän yksinkertaisesti, eli köyhä sopii minulle elintapojensa puolesta paremmin kuin rikas. En nauti luksuksesta, enkä matkustelusta ym. Ennemmin hiihdän 1000km kuin lennän. Parisuhdetta on ollut vaikea pitää kun pidemmän päälle se varallisuus selviää kuitenkin. En ole pihi, käytän rahaa jos koen tarvitsevani jotain, esim suksiparilla ei ole hintarajaa jos ne ovat hyvät. En kuitenkaan ala rahoittaa kenenkään naisen elämää.
Järkevää.
En ole kovin varakas vaikka hieman omaisuutta onkin, silti en ole kauheasti välittänyt varakkaista miehistä, niillä kun on pissi usein noussut päähän ja liian köyhiin en usein törmää. Minua ei kiinnosta asua saman katon alla, enkä toisen rahoista ole moksiskaan, ei ole tapana elää toisen siivellä kun omilla pärjään vaan miehillä on ollut tapana saman tien pröystäillä tuloillaan ja omistuksillaan.
Joo, parisuhteet ovat vaikeita mutta harvemmin mun puolesta kaatuneet rahan takia.
Miehet eivät välitä tällaisista statusjutuista. Kunhan olet mukava, älykäs ja miehen mielestä nätti niin se riittää jo pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siitä pääsis pois?
Jos on varaa maksaa verot ja laskut, niin ei oo köyhä. Eihän Suomessa ees rikkailla oo varaa maksaa veroja, ainakaan sen perusteella mitä ne iltapäivälehdissä sanoo.
Ilmeisesti tässä on nyt juurikin se näkökulma, että miehen ja naisen välillä voisi olla jotakin. Jos köyhä nainen on muuten puoleensavetävä ja tunteita tulee peliin, niin onhan se kiva jos voi tarjota vähän helpotusta hänen arkeensa myös taloudellisesti. Vähän piffaa siellä ja täällä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ajattele mitään kun ei tulotaso oikein kerro mitään persoonallisuudesta joka on mielestäni noin parisuhdeteknisesti se tärkein juttu eli luonne ja temperamentti jne. Ja etukäteen jo sorry niille joita haittaa jos tätä ei saa käännettyä miesvihaksi.
Ei kai aloittaja kysynyt parisuhteista saati parisuhdetekniikasta - mitä ikinä se lieneekin - mitään?
Oon mies, enkä ole kääntämässä miesvihaksi, mutta sinua noin yksilönä pidän kyllä hieman omituisena, jos et pysty ajattelemaan naisista mitään muuta kuin "parisuhdeteknisiä" asioita. Eikö sinulla ole kavereita tai tuttavia, vai etkö vain ajattele heistä kerrassaan mitään?
Eipä siinä, en minäkään kenenkään köyhyydestä tai rikkaudesta paljon ajattele, ellei hän itse ota sitä puheeksi. Mutta tämä parisuhdeyhteys on kyllä mennyt minulta aivan täysin ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten siitä pääsis pois?
Sugardaddymeet
Seeking
Secret Benefits
Pidättekö mahdollisena suhdetta jossa molemmat olleet sen verran kauan köyhiä että osaavat olla ja kummankaan ei tarvi hyötyä toisen tuloista vaan voi keskittyä siihen yhdessä olemiseen- jonka luulis muutenkin olevan se tärkein jutska parisuhteessa? Mua vähän ärsyttää oletus että köyhä olis aina automaattisesti kuppaamassa sitä vähemmän köyhää. Niinkö naiset ajattelevat? Että aina pitää repiä joku hyöty toisesta?
Sitä ettei köyhä nainen halua köyhää miestä. Paitsi ettei suomessa ole köyhiä. Suomessa, kaikille taataan toimeentuo. Oma asia miten rahat ssitten käyttää. Toiset osaa säästää ja toiset ei.
Mut eipä töitäkään saa enää vaikka miten paljon hakemuksia lähettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni köyhät ihmiset ovat mielenkiintoisempia, enemmän ihmisiä.
Pelkkää hyvää ajattelen lähtökohtaisesti köyhistä, toki kokonaisuus ratkaisee.
En ole koskaan ymmärtänyt tätä ajattelua. Suomessa keskituloiseksi pääsee helposti, kun vähän viitsii nähdä vaivaa koulussa ja käyttäytyä reippaasti, toimeentarttuvasti ja hyvin työpaikoilla. Ainoat tietämäni köyhät ovat juuri sellaisia, ketkä eivät tule toimeen kenenkään kanssa ja näin ollen eivät ole mitään työpaikkaakaan saaneet pitää. Lisäksi kokevat, että kaikki on aina jonkun muun syytä, eivätkä yhtään ota vastuuta itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai aloittaja kysynyt parisuhteista saati parisuhdetekniikasta - mitä ikinä se lieneekin - mitään?
Oon mies, enkä ole kääntämässä miesvihaksi, mutta sinua noin yksilönä pidän kyllä hieman omituisena, jos et pysty ajattelemaan naisista mitään muuta kuin "parisuhdeteknisiä" asioita. Eikö sinulla ole kavereita tai tuttavia, vai etkö vain ajattele heistä kerrassaan mitään?
Eipä siinä, en minäkään kenenkään köyhyydestä tai rikkaudesta paljon ajattele, ellei hän itse ota sitä puheeksi. Mutta tämä parisuhdeyhteys on kyllä mennyt minulta aivan täysin ohi.
Kirjoitin nyt tästä näkökulmasta-josta päättelet siis etten osaa ajatella mitenkään muuten? Et ihan huipputasoa ehkä ole profiloijana,luulen.
Vierailija kirjoitti:
Pidättekö mahdollisena suhdetta jossa molemmat olleet sen verran kauan köyhiä että osaavat olla ja kummankaan ei tarvi hyötyä toisen tuloista vaan voi keskittyä siihen yhdessä olemiseen- jonka luulis muutenkin olevan se tärkein jutska parisuhteessa? Mua vähän ärsyttää oletus että köyhä olis aina automaattisesti kuppaamassa sitä vähemmän köyhää. Niinkö naiset ajattelevat? Että aina pitää repiä joku hyöty toisesta?
Jokainen nainen on yrittänyt hyötyä ainakin minusta rahallisesti. Pienen hyötymisen ymmärrän, mutta pikkuhiljaa vaaditaan enemmän ja enemmän. Jaksan kuitenkin uskoa että jossain on nainen joka ei ajattele materiaalista hyötyä.
Oma mies ei mieti mitään, haluaa vaan olla mun kanssa ei ole kuulemma mitään merkitystä paljonko tulen tienaamaan tässä elämässä. Hänellä itsellä todella hyvä työtilanne ja emme hanki montaa lasta yms, asumme pohjoisessa. Yritän saada enemmän töitä, mutta ei se helppoa ole.
Mulle ei ole väliä. Omat asunnot ja molemmat huolehtii omista menoistaan niin on hyvä. Henkistä pääomaa tulisi kuitenkin olla. Olen itse melko varakas, mutta elän yksinkertaisesti, eli köyhä sopii minulle elintapojensa puolesta paremmin kuin rikas. En nauti luksuksesta, enkä matkustelusta ym. Ennemmin hiihdän 1000km kuin lennän. Parisuhdetta on ollut vaikea pitää kun pidemmän päälle se varallisuus selviää kuitenkin. En ole pihi, käytän rahaa jos koen tarvitsevani jotain, esim suksiparilla ei ole hintarajaa jos ne ovat hyvät. En kuitenkaan ala rahoittaa kenenkään naisen elämää.