Kolmistaan Karoliinan haastattelu Anna-lehdessä toksisesta suhteesta
Muistan, kun Karoliina joskus ohimennen kirjoitti eron ollessa käsillä, että joskus hän vielä kertoo totuuden, kun pystyy tai onneksi ainakin itse tietää totuuden. Tässä se nyt sit ilmeisesti tuli. Musta on vaan kamalaa, että kun nainen avaa suunsa ja kertoo henkisestä väkivallasta ja alistamisesta, niin hänet lytätään uudelleen, koska se mies kuitenkin VAIKUTTAA niin mukavalta.
Kommentit (58)
Valitettavasti kun rouvan touhuja seuraa niin selviää kyllä kuka on kuka. Säälittää tuo lätkänpelaaja, jäi nopeasti nalkkiin.
Kummalliseen valoon tässä E tulee. On kuitenkin todella hyvä pedagogi ja tulee toimeen kaikkien kanssa. Karon totuus on toinen?
Mihin se tän päiväinen postaus hävisi alle tunnissa?
Mutta Karollahan on ollut miehiä vaikka kuinka. Ollut ennen Eskoakin naimisissa. Tuskin Esko olisi opettaja ja työskentelisi lasten kanssa, jos hän olisi kamala ja käyttäisi henkistä väkivaltaa. Karo tekee väärin kun ei sano miehen nimeä. Tuohon haittaa Eskon mainetta.
Missä on sanottu ,että kyseessä on mies?
En pääse lukemaan juttua, kun en jaksa rekisteröityä ja mitä kaikkea. Mun mielestä Karoliina vaikuttaa itse jotenkin lipevältä. En osaa selittää paremmin, mutta narsistin toipuneena läheisenä hänen kohdallaan kyllä hälytyskellot soi syystä tai toisesta. En tietenkään voi tietää totuutta, kun en tunne ihmistä, mutta mua jotenkin ärsyttää kun tuntuu että mediassa on tapa rakentaa naisista aina kuva uhkeina rohkeina vahvoina selviytyjinä... mutta totuus, sitä en tiedä.
Vaarallista julkaista noin maalittavia kirjoituksia kysymättä vastapuolen näkemystä. En tiedä, meneekö enää ihan lakien mukaan. Mutta sen sanon, että nämä asiat olisi paljon fiksumpaa käsitellä PERHEterapiassa kuin lehtien palstoilla.
Esko kommentoi tuota haastattelua stoorilla jossa kirjoitti että on upeaa kun ihmiset menevät terapiaan ja jatkavat eteenpäin elämäänsä. Ei mitään muuta.
Kuka muu voisi olla kyseessä kuin Esko? Karo on viitannut useasti esim huolto- ja tapaamisriitaan tämän asian ohessa. Hän ei voi kertoa sen ihmisen nimeä jota syyttää koska jos ihmistä ei ole tuomittu, häntä ei saa nimetä julkisesti syylliseksi. Haluaisin uskoa uhria koska ongelma on yleensä se ettei kukaan usko. Voi olla että jotain väkivaltaa on kyetty näyttämään toteen huoltoriidassa koska on edelleen uskomaton seikka että Esko antoi lapsensa kokonaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Esko kommentoi tuota haastattelua stoorilla jossa kirjoitti että on upeaa kun ihmiset menevät terapiaan ja jatkavat eteenpäin elämäänsä. Ei mitään muuta.
Kuka muu voisi olla kyseessä kuin Esko? Karo on viitannut useasti esim huolto- ja tapaamisriitaan tämän asian ohessa. Hän ei voi kertoa sen ihmisen nimeä jota syyttää koska jos ihmistä ei ole tuomittu, häntä ei saa nimetä julkisesti syylliseksi. Haluaisin uskoa uhria koska ongelma on yleensä se ettei kukaan usko. Voi olla että jotain väkivaltaa on kyetty näyttämään toteen huoltoriidassa koska on edelleen uskomaton seikka että Esko antoi lapsensa kokonaan pois.
Lisään että myös henkisestä väkivallasta voi saada tuomion jos näyttö riittää.
Esko muistuttaa yks yhteen yhtä vaikeasti persoonallisuushäiriöistä kaveriani joka työskentelee pidettynä nuoriso-ohjaajana. Minut raiskannut mies on nykyään uudella nimellään lastentarhanopettaja. Ette uskoisi mitä kaikkea mukavat reppuliheppulihessut tekevät vapaallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta Karollahan on ollut miehiä vaikka kuinka. Ollut ennen Eskoakin naimisissa. Tuskin Esko olisi opettaja ja työskentelisi lasten kanssa, jos hän olisi kamala ja käyttäisi henkistä väkivaltaa. Karo tekee väärin kun ei sano miehen nimeä. Tuohon haittaa Eskon mainetta.
Jep, kukaan ei ole ikinä kuullutkaan ikävistä opettajista. Myöskään kaksinaamaisista ihmisistä eikä varsinkaan psykopaateista, narsisteista ja sadisteista ei ole kukaan kuullut.
Yksi elämän oleellinen oppi on ymmärtää, että pahat ihmiset eivät ole kaikille pahoja.
En tiedä, keistä edes puhutaan. Muuten kommentoin, ettei mikään ammatti tarkoita, ettei ihminen voi syyllistyä seksuaalirikoksiin. Mikään alavalinta ei sellaista kerro. Ihminen voi olla pidetty työssä ja silti tehdä kauheita asioita vapaa-ajallaan.
Ei tuosta haastattelusta saanut oikein mitään irti. Hän on kokenut jotain vääryyttä ja käynyt terapiassa, that's it. Jotenkin turha haastattelu, luin koko ajan sitä odottaen, että jotain konkreettista kerrottaisiin, mutta ei, pelkkää liirum laarumia.
Toksinen = myrkyllinen suomeksi. Tuo on finglishiä.
On aika yleistä, että muut eivät halua uskoa totuutta, koska joku ihminen vaikuttaa niin mukavalta.
Totta kai vaikuttaa, koska se on osa esitystä. Biologinen isäni, jota en tosin ole kutsunut isäksi enää 20 vuoteen, oli hyvämaineisen koulun rehtori ja kaikkien mielestä niin hauska ja mukava tyyppi.
Kotona ilmapiiri taas oli ihan järkyttävä. Se sai kotona raivareita mitättömistä pikkujutuista ja kotona oleminen oli jatkuvaa pelkoa siitä, mitä tapahtuu. Se saattoi suuttuessaan vääntää minua tai sisaruksiani käsistä, nostaa hiuksista ilmaan, tai uhata muuten. Kerran mökillä se otti minua käsivarsista kiinni ja painoi minut veden alle. Raivarin syy oli se, että olin hänen mielestään kiukutellut jostain, olin 7v. Pahinta oli henkinen väkivalta ja väkivallalla uhkailu. Hän sanoi usein, ettei meidän kakaroiden henki ole minkään arvoinen ja että ollaan nyrkillätapettavia. Hän myös uhoili, että tuolla on haulikko niin sitten loppuu kiukuttelut ja ongelmat. Hoki aina, että hänellähän on oikeus tehdä mitä hän haluaa. Tällaista puhetta kuuntelin alle kouluikäisestä lähtien.
Eikä kukaan perheen ulkopuolinen uskonut. Minulle vaan jankutettiin, että olen vaan liian herkkä ja kyllähän jokainen saa olla kotonaan sellainen kuin haluaa. Ja että olen varmasti vaan ymmärtänyt väärin. Ja että minun pitäisi olla kiitollinen, kun on niin hyvä isä.
Kyllä tää on olevinaan niin salaperäistä tää Karoliinan touhu, että naurattaa! Lasten kuvia ja nimiä piilotellaan, vaikka kaikki blogin seuraajat kyllä ne oikeat nimet tietävät. Viestiketjuja täältä poistetaan vähän väliä, kun ei kaikki hänen bloginsa lukijat ihan aina komppaakaan häntä! Ja nyt on päästy naistenlehden etusivulle mustamaalaamaan ex-miestään. Ja kaikki syyt niskoilleen saa Esko, tietty, kun ei taaskaan kerrota totuutta, kuka ? Kun kerran on niin kova halu olla julkisuudessa, niin on myös kestettävä sen tuoma, ei aina niin kiva puoli!
Vierailija kirjoitti:
Antoi?
Teethän isi kaikkesi, että me nähdään useasti? Kyllä rakas! Tein kaikkeni mitä isä etävanhempana voi tehdä. Laati asianajajansa kanssa niin laajat tapaamisoikeudet, kun se on tässä tilanteessa mahdollista. Voi sitten vuosien päästä todeta tyttärelleen selkä suorana, että ainakin yritin.
Näin sitä luisuttiin vajaassa kahdessa vuodessa ydinperheen isästä tähän pisteeseen. Esko
Hmm... olen aiemmin ollut Eskon leirissä, mutta nyt olen vaihtanut puolta. Karo on vihjaillut kaikenlaista vuosien aikana ja aikonut paljastaa joskus. Ilmeisesti se paljastus oli tämä. Olen itse kokenut parisuhteessa henkistä väkivaltaa ja mukana myös lapsi. Ymmärrän Karoa jos nyt puhutaan Eskosta ja heillä yhteinen lapsi.
Nii mielinkielin olevat ovat kotona raivohulluja kun ei tarvi enää varjella ulkokuorta. Hiton mukavia kunnes alkavat käyttää hyväksi