Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmistaan Karoliinan haastattelu Anna-lehdessä toksisesta suhteesta

Vierailija
12.01.2023 |

Muistan, kun Karoliina joskus ohimennen kirjoitti eron ollessa käsillä, että joskus hän vielä kertoo totuuden, kun pystyy tai onneksi ainakin itse tietää totuuden. Tässä se nyt sit ilmeisesti tuli. Musta on vaan kamalaa, että kun nainen avaa suunsa ja kertoo henkisestä väkivallasta ja alistamisesta, niin hänet lytätään uudelleen, koska se mies kuitenkin VAIKUTTAA niin mukavalta.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karoliinahan nimenomaan sanoi, että hänestä ON TEHTY vieraannuttaja-äiti, vaikka todellisuudessa tilanne oli juuri päinvastoin. Se, että Esko on opettaja, ei kerro yhtään mitään hänen suhteestaan tyttäreensä tai muustakaan. 

Vierailija
42/58 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli se suurin syy että lopetti alkoholin juomisen? Löytyy kuulemma Instasta missä en ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko pisti korkin kiinni pitkäksi aikaa samoihin aikoihin, kun poisti tyttären kaikki kuvat instastaan ja piti sometauon.

Vierailija
44/58 |
06.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän heillä on keskenään oikein hyvät välit, ainakin näennäisesti. 

tytär on säännöllisesti isänsä luona ja he matkailevat yhdessä .

esko myös korostuneesti aina näyttää että kolaa on lasissa. 

ja uusi tyttöystävä tulee hyvin toimeen tyttären kanssa, mikä mahtava juttu. 

Liekö vaikka tytär itse sanonut, että haluaa tavata  isäänsä. 

karohan ei enää juo laisinkaan, että sinänsä tämä kaikki stemmaa johonkin alkoholijutskaan. 

Ärsyttää muuten älytyömästi että karo hoidattaa noita kaksosia muilla, mutta en koskaan näe että hänen luona olisi kenenkään muiden lapsia hoidossa. Esim siskon tai kaverin lapsia. Tulee aika omahyväinen olo tosta naisesta

Vierailija
45/58 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
46/58 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/58 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi blogi ei päivity? 

Vierailija
48/58 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös ihmettelen blogin hiljenemistä, miksi tuota kysymystä on pitänyt alapeukuttaa? Karo on kuitenkin kirjoittanut hyvinkin säännöllisesti (vaikkei viime aikoina kovin usein), että väkisinkin kummastuttaa. Onko Instassa ollut tästä jotain?

Vierailija
49/58 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erittäin harva päivittäin." (Kulkee Hki-Tampere väliä)

Mitä päivittäin? Eikö viikonloppuisin sovi? Että jos ei saa nähdä päivittäin, ei sitten tapaa lainkaan? 

Aika monet eronneet isät ja äidit tapaa lapsiaan viikonloppuisin. 

Vierailija
50/58 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?

Vierailija
51/58 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskon uusimmassa postauksessa viitataan menneisiin vaikeisiin aikoihin. Hienoa että suhde lapseen on nyt mitä ilmeisimmin hyvä.

Vierailija
52/58 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi blogi yhtäkkiä hiljeni? 

Vierailija
53/58 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eskon uusimmassa postauksessa viitataan menneisiin vaikeisiin aikoihin. Hienoa että suhde lapseen on nyt mitä ilmeisimmin hyvä.

Myös eilisessä

Vierailija
54/58 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä eilisessä postauksessa, ei blogissa ole toikokuulta mitään?

Vierailija
55/58 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogia ei päivitetä, koska siitä ei enää makseta. Karo ei tee mitään ellei siitä makseta. Nytkin lasten kanssa lomalla vain koska maksettumainos. Kaikki saatu ilmaiseksi majoituksia, akitiviteetteja ja ruokia myöden. Ja lapset toimii mainosmalleina vaikka Karo kertonut lopettaneensa lasten avulla mainostamisen.

Vierailija
56/58 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa 

Vierailija
57/58 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika yleistä, että muut eivät halua uskoa totuutta, koska joku ihminen vaikuttaa niin mukavalta.

Totta kai vaikuttaa, koska se on osa esitystä. Biologinen isäni, jota en tosin ole kutsunut isäksi enää 20 vuoteen, oli hyvämaineisen koulun rehtori ja kaikkien mielestä niin hauska ja mukava tyyppi.

Kotona ilmapiiri taas oli ihan järkyttävä. Se sai kotona raivareita mitättömistä pikkujutuista ja kotona oleminen oli jatkuvaa pelkoa siitä, mitä tapahtuu. Se saattoi suuttuessaan vääntää minua tai sisaruksiani käsistä, nostaa hiuksista ilmaan, tai uhata muuten. Kerran mökillä se otti minua käsivarsista kiinni ja painoi minut veden alle. Raivarin syy oli se, että olin hänen mielestään kiukutellut jostain, olin 7v. Pahinta oli henkinen väkivalta ja väkivallalla uhkailu. Hän sanoi usein, ettei meidän kakaroiden henki ole minkään arvoinen ja että ollaan nyrkillätapettavia. Hän myös uhoili, että tuolla on haulikko niin sitten loppuu ki

Tuttua kodin seinien sisällä täälläkin! Äiti ilmeisesti oli vihjannut, että voisi lähteä meidän lasten kanssa liitosta. Muistan että kunnan vuokrarivareista oli haaveilevaan sävyyn puhetta.

Sitten alkoi isä puhumaan ja näyttämään meysästysaseitaan ja hoki, että en minä täältä yksin lähde Olin 10 vuotias??! Ei sen ikäinen edes ymmärrä pätkääkään mistä se puhuu edes! Tämän olen muistanut ja tajunnut vasta aikuisena. Joo traumat jäi. Koko lapsuus käveltiin kananmunankuorilla, ettei iskä vaan suuttuisi - jostain, ihan mistä tahansa. Esim joku huoneen ovi piti olla kiinni, ettei tämä ole mikään hollitupa ja kaikki näy tielle?? No lapsi ei innostuksissaan aina muista sitä ovea sulkea. Siitä voikin sitten raivostua.

Äiti huokaili ja teki selväksi äänettömästi mitem kamalaa oli. Poti pimeässä huoneessa päivien migreeniä.

Vierailija
58/58 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän heillä on keskenään oikein hyvät välit, ainakin näennäisesti. 

tytär on säännöllisesti isänsä luona ja he matkailevat yhdessä .

esko myös korostuneesti aina näyttää että kolaa on lasissa. 

ja uusi tyttöystävä tulee hyvin toimeen tyttären kanssa, mikä mahtava juttu. 

Liekö vaikka tytär itse sanonut, että haluaa tavata  isäänsä. 

karohan ei enää juo laisinkaan, että sinänsä tämä kaikki stemmaa johonkin alkoholijutskaan. 

Ärsyttää muuten älytyömästi että karo hoidattaa noita kaksosia muilla, mutta en koskaan näe että hänen luona olisi kenenkään muiden lapsia hoidossa. Esim siskon tai kaverin lapsia. Tulee aika omahyväinen olo tosta naisesta

Välit tyttäreen korjaantuivat samoihin aikoihin, kun uusi naisystävä tuli Eskon elämään. Luulen, että sillä oli iso merkitys tässä, tyttöystävä sai Eskon unohtamaan kaunansa ja toisaalta ehkä häpeämäänkin sitä, että ei tavannut lastaan. Onhan se melkoinen turn off varmaan monelle naiselle.