Putous 2023 keskusteluketju
Kommentit (1415)
Miten se Ushma eilen siinä kauppasketsissä mokaili niin? Ei tajunnut yhtään jutun juonta. Mitä mieltä Ushmasta näyttelijänä?
Ushma ei ole ainakaan vielä tehnyt vaikutusta.
Ushma on söötti ja varmasti symppis, mutta onkohan näyttelijän työ se paras vaihtoehto? Ehkä joku musikaali vois olla hänelle hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Ushma on söötti ja varmasti symppis, mutta onkohan näyttelijän työ se paras vaihtoehto? Ehkä joku musikaali vois olla hänelle hyvä!
Olen nähnyt Ushman Lahden teatterissa Waitress-musikaalissa. Hämmästyin kun kuulin Putouksen yhteydessä, että hän on valmistunut Teatterikorkeakoulusta. Luulin, että on enemmän itseoppinut/harrastelijanäyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa oli nähdä Dennis Nylundia. Folke Rundgvist vei aikoinaan mun sydämen.
Dennis on kyllä upean ilmaisuvoimainen ja monipuolinen osaaja. Harmi tosiaan, että Tökä jätti suurimman osan herkullisista kehonkielen liikkeistä pois omasta versiostaan, jolloin muilla näyttelijöillä ei ollut juuri mitään, mistä ammentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dennis on kyllä upean ilmaisuvoimainen ja monipuolinen osaaja. Harmi tosiaan, että Tökä jätti suurimman osan herkullisista kehonkielen liikkeistä pois omasta versiostaan, jolloin muilla näyttelijöillä ei ollut juuri mitään, mistä ammentaa.
Joonas Kääriäinen olisi ollut parempi ensimmäinen rikkinäisen puhelimen vastaanottaja.
Itse miettinyt mikä se Misun sisääntulomusiikki oli, jäänyt päähään vahvasti.
Yksi miltä kuulostaa on Robinin Boom kah, mutta onko sitten se.
Niin ja mainosdiggarina Akun hahmo tosiaan osuu vahvasti itseeni. Toivon menevän pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dennis on kyllä valovoimainen. Hänen lopun kaatuminen ihan hirvitti, kun näytti läsähtävän suoraan selälleen. Kukaan muu näyttelijä ei kaatunut noin rohkeasti. Joo, Tökä kyllä mokasi pahan kerran, kun jätti lähes kaiken heti pois. Onko sillä noin huono muisti vai mitä ihmettä tapahtui?
Kuinka paljon tuolla on myllätty tuotantoa kun on yllättävän hyvää ollut ohjelma tähän asti? Varsinkin Niinan ansiosta, ohjelma on kuin uudesti syntyny!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon tuolla on myllätty tuotantoa kun on yllättävän hyvää ollut ohjelma tähän asti? Varsinkin Niinan ansiosta, ohjelma on kuin uudesti syntyny!
Ihan samaa miettinyt, että tämä on kuin ihan uusi ohjelma nykyään ja Niina tosi hyvä juontajana.
Ushmako Teatterikorkeakoulusta valmistunut?!
Vierailija kirjoitti:
Ushmako Teatterikorkeakoulusta valmistunut?!
Teatterikorkeakoulusta valmistuu teatteritieteilijöitä juontakin taitaa olla teatteritieteenmaisteri. Tajuttoman hankalaa vielä päästä opiskelemaan aikuisten hömppä leikkien juontamista. Taikka möllöttää naamaansa suomalaisissa poliisisarjoissa.
Joonas on kyööä paras mutta en tiedä onko toi mummohahmo paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dennis on kyllä valovoimainen. Hänen lopun kaatuminen ihan hirvitti, kun näytti läsähtävän suoraan selälleen. Kukaan muu näyttelijä ei kaatunut noin rohkeasti. Joo, Tökä kyllä mokasi pahan kerran, kun jätti lähes kaiken heti pois. Onko sillä noin huono muisti vai mitä ihmettä tapahtui?
Tökä on hämäläisyyden ruumiillistuma. Historia on tehnyt heistä huonomuistisia, esim. karjalaisten runonlaulajien vastakohtia?
Mitähän Harri on tänään keksinyt :)))
Pikahahmot on kyllä nyt täyttä soopaa ihan jokainen ja Niina pulputtaa enemmän kuin hahmot ja toistaa hahmojen kaikki sanat.
Onhan tämä nyt sata kertaa parempaa kuin vuosi kausiin!! esim alun nato sketsi oli osuva.
Täyain käsikirjotettuja nää "pika" hahmot
Vierailija kirjoitti:
Täyain käsikirjotettuja nää "pika" hahmot
Niinkö? Minusta ne olivat aika kökköjä, joten eivät ole käsikirjoitettuja.
Joonas Kääriäinen on paras Koomikko.