Putous 2023 keskusteluketju
Kommentit (1415)
Ei se kyllä kauhean huono ole, keskitasoinen ehkä. Tarttuva rallatus kuitenkin tuo keks änd raks änd rock'n'roll 🤩
Tänään juontajalla oli joku kylpytakki päällä
Sipola on ihana! Ihan sama mikä hahmo sillä on!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Tökä tehny huonon hahmon että ei voittaisi kolmatta kertaa peräkkäin.
mansea puhuva kissa on pohjanoteeraus. Myötähäpeä on valtava, mitä tämä t tekee koko telkkarissa yleensäkään:-D
Tökällä järisyttävän huono hahmo. Akun onnistui nyt kakkoshahmollaan hyvin. Esterin suosiota en ihan ymmärrä, ei ole mun huumoria, mutta Joonas muuten kyllä loistaa ohjelmassa. Lindan putoaminen oli hyvä juttu, kun hahmossa ei ollut mitään kiinnostavaa. Köpin hahmo olisi hyvä, kunhan se ei hokisi sitä suihkujuttua.
Nauratti mainos-Harri! Sipolan Akulla on ihana ääni 😍
Vierailija kirjoitti:
Onpa hassu ajatus. Kyllä jokainen heistä haluaa voittaa hahmokisan.
Mainos-Harri on hyvä. Aika siistiä, jos Aku voittaa hahmokisan, kun ensimmäisen hahmon kanssa putosi ja nyt uuden hahmon myötä nousisi voittoon. Onnea Harri!😅
Esterin huulet ja miten kertoi sen tarinan. Hyvä Esteri olet huippu.
Ihanaa oli nähdä Dennis Nylundia. Folke Rundgvist vei aikoinaan mun sydämen.
Oli muuten aika osuva juttu toi Esterin tarina. Lukenut Emma gaalan naisista ja monella huulitäytettä ja kuinka hirveät on ym. Sitten Esteri vetää pussin päästä ja hymyilee. Muutenkin valloittava persoona rollaattorin kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Esteri Vakkilainen on mun suosikki.
Esteri kertoi totuuden siitä että suihinotto ei onnistu epäonnistuneilla huulibotoxeilla.
Vierailija kirjoitti:
Köpi paras.
Köpi on muuten hyvä MUTTA porilaiset ei puhu ihan noin nopeasti 😂
Vierailija kirjoitti:
Mursu menee pitkälle kun lapset tykkää siitä.
Eilen katsoin lavetilla makaavan Mursun suuria ruskeita silmiä ja tajusin, että ei taida pudota ihan ensimmäisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esteri Vakkilainen on mun suosikki.
Esteri kertoi totuuden siitä että suihinotto ei onnistu epäonnistuneilla huulibotoxeilla.
Mä repesin. Sill on epoxilla tehty ylähuuli.
Tykkään kaikista sketsihahmoista!
Musta tää kausi on ollut muutenkin hyvä ja viihdyttävä!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa oli nähdä Dennis Nylundia. Folke Rundgvist vei aikoinaan mun sydämen.
Toivon, että nähtäis disco däänssiä vierailija Dennisiltä.
Harmi, että Tökä ekana meni jo lyhentämään jutun kuin olisi ollut viimeinen rikkinäiseen puhelimeen osallistuja. Meni Dennisin hyvä juttu täysin hukkaan.