Putous 2023 keskusteluketju
Kommentit (1415)
Mä olen styylannut Porilaisen kanssa ja mä en tykännyt Porista enkä oikein päässyt samalle aaltopituudelle Porilaisten kans mutta olin silloin tosi nuori enkä muista kovin selvästi niitä aikoja.
Nyky-yhteiskunta mainittu! Siitä saisi oivan sketsihahmon.
Nauroin sille omatuotantohuumorille, kun pariskunta sekoili ulkona Apuva-miehenä ja Uunona!
Lisäksi Kari Mutanen, Pikku-Kankkunen, Selänne ja Saatanan sähkölämmitteinen helvetti nauratti. Onneksi ei ollut liian sisäsiistiä, vaan vähän roisinpaakin juttua vaikka ohjelma onkin profiloitunut perheohjelmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Huonoimpia olivat se Esteri Vakkilainen, jolla lähes nenä oli lattiassa kiinni kävellessä ja toinen huono oli norppa.
Kummallista, että vanhat naiset ovatkin tällä tavoin pilkan kohteena. Hyvin harvat vanhukset ovat edes Esterin kaltaisia. Hoitokodissa eräs rouva joutui kävelemään koko ajan kuin tuo Esteri. Selkä oli pettänyt raskaissa töissä ja jälkiseuraamuksena sitten vammautuminen. Kuvitelkaa itse, miten tuskallista liikkuminen selkävikaisena onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs Lahtiskassa on niin kauheeta ettei pysty edes katsomaan. Olen sitä mieltä,että on pikkusiinpäin. Ihan kuin ois suojellu vatsan seutua. Raskaana oleva tekee niin joko tietoisesti tai ihan vahingossa.
Kauheeta on se ettei osaa antaa tilaa näyttelijöille koska kokee itse olevansa parempi. Juontaja ei saa kilpailla shown tähtien kanssa vai missä olet nähnyt että se toimisi?
Ja jos raskaus estää järjenkäytön niin sitten vaan miesjuontajia Putoukseen 😄
Vierailija kirjoitti:
Mursulla oli kyllä ihan hauskat jutut, mut se lattialla ryömimisen hitaus oli tylsää katsottavaa. Menee turhaa aikaa sen liikkumiseen.
Tämähän on juuri Mursussa hauskinta!
Mursun kapina ylikierroksilla käyvää maailmaa vastaan! ;)
Turha kiire pois.
Monilla koomikoilla jää rooli päälle esim Krisse Salminen, Niina Lahtinen, Aku Hirviniemi
Näyttelijän työ on näytellä roolia, kun tulee uusi rooli taas aloitetaan alusta mutta yksityishenkilö ei näyttele. Vesku osasi tuon taidon
Vierailija kirjoitti:
Monilla koomikoilla jää rooli päälle esim Krisse Salminen, Niina Lahtinen, Aku Hirviniemi
Näyttelijän työ on näytellä roolia, kun tulee uusi rooli taas aloitetaan alusta mutta yksityishenkilö ei näyttele. Vesku osasi tuon taidon
Tuota kutsutaan ammattitaidoksi. Loirilla sitä oli
Huisin hermostuttava se Lahtinen, liikaa katkeamatonta puhetta. Hän tarvitsee ohjaajan. Saariluoma oli hyvä myhäilevänä ja aidosti (tai ainakin luulin niin) repeilevänä.
Kannattaisi ehkä suunnata ihan lapsille koko ohjelma jo nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että yritetään huvittaa ALZ-taudilla ja selkärankareumalla. Mummeli parantukoon pikaisesti.
Ei vain ikävä se on täysin ala-arvoista. Ei naurata sketsinä eikä varsinkaan työelämässä: hoidan vanhuksia työkseni. Heidän kipujensa, muisti- ja lukemattomien muiden sairauksiensa näkeminen/kokeminen/hoitaminen EI ole NAURUNASIA! Mutta; kaikki me vanhenemme.
Lahjakkaasta käsikirjoittaja-näyttelijä Niina Lahtisesta ei ole moitteen sanaa sanottavana. Kuinkahan paljon Aku Hirviniemen Putous-hahmot ovat saaneet vaikutteita juuri lahjakkaan Niinan kynästä...olivat aikoinaan pari
Porilaisista on jäänyt agressiivinen ja öykkäilevä kuva.
Kuunnelkaa tuon juontajan puhetta ja katsokaa suun liikkeitä. Laittakaa ääni pois ja katsokaa miten vääntelee naamaansa ja etenkin suutaan. Teennäistä, ei mitään muuta kuin teennäistä.
Selänteen sähkönsäästövinkit on kyllä herkullinen aihe! Kunpa sketsi vielö tarkentuisi enemmän häneen itseensä kuin Sirpaan.
Niin miksi vanhat naiset ovat suosittuja sketsihahnoja. Miksei vanhat miehet. Ikäihmiset ei taida tota kattoo mutta mitähän ne tykkäisi kun niistä tehdään huumoria. Rasismi on näköjään ihan hyväksyttyä kun se on ikärasismia.
Minusta Lahtisella paras hahmo, mikä äänestysnumero?
Ikäihmiset muuten ymmärtää huumoria hyvin. Ei ne loukkaannu helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoimpia olivat se Esteri Vakkilainen, jolla lähes nenä oli lattiassa kiinni kävellessä ja toinen huono oli norppa.
Kummallista, että vanhat naiset ovatkin tällä tavoin pilkan kohteena. Hyvin harvat vanhukset ovat edes Esterin kaltaisia. Hoitokodissa eräs rouva joutui kävelemään koko ajan kuin tuo Esteri. Selkä oli pettänyt raskaissa töissä ja jälkiseuraamuksena sitten vammautuminen. Kuvitelkaa itse, miten tuskallista liikkuminen selkävikaisena onkaan.
Eikö hoivakodissa tunneta porkkanan taikavoimaa?
Vierailija kirjoitti:
Selänteen sähkönsäästövinkit on kyllä herkullinen aihe! Kunpa sketsi vielö tarkentuisi enemmän häneen itseensä kuin Sirpaan.
Tämähän on tyypillistä joissakin miehissä että kyllä ongelmat ovat aina siinä omassa rakkaassa naisessa.
Mursulla oli kyllä ihan hauskat jutut, mut se lattialla ryömimisen hitaus oli tylsää katsottavaa. Menee turhaa aikaa sen liikkumiseen. Eikä mursut liiku noin matelemalla, ei se mikään käärme oo. Jos nousee pystympään, vaikka polvilleen tai kokonaan pystyynkin, tulee pärjäämään kisassa.
Mut köpi oli kyllä paras!
Huonoin oli Long Johnson ja sitten se turkulaisnaishahmo.