Putous 2023 keskusteluketju
Kommentit (1415)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Köpi onnistuu.
Voukki-valmentaja.
kaikki käy suihkussa..Onko mulla mustahuumori mieli vai näinkö tässä taka-ajatusta - V O K valmentaja kun aahantulijat ei käy yleisissä suihkuissa
No ei liity siihen. Silloin 80-90 luvuilla liikuntatuntien kamalin kohta oli suihkussa käynti. Varsinkin ala-asteella kun keho muuttui. Yleensä opettaja vahti, että kaikki käy suihkussa. Mun mielestä tätä haetaan.
Vierailija kirjoitti:
Hurriganesin Cisse ei varmaankaan ollut oikeinkirjoituksen ylin asiantuntija . Kuinka moni bändi maailmanhistoriassa on onnistunut kirjottamaan nimensä väärin?
Mitä tämä sun kannanotto tarkoittaa. Sinäkö olet jäävi sanomaan miten kukakin nimensä kirjoittaa.
Hurriganes? Oikein kirjoitettuna se olisi Hurricanes.
Köpistä tullut suosituin putoustähti. Yhden jakson perusteella ei vielä oikein voi arvioida onko hän paras.
Yllättävän hyvät sketsihahmot olivat tällä kertaa! Kiva nähdä jatkossa,miten hahmojen tarinat kehittyvät. Eiyhtään sellaista hahmoa, ettäensimmäinen tunne olis syvä myötähäpeä. Niinan Lahtinen juontajana oli myös positiivinen ylläri, enkä tosiaan ole Lahtiskan fani. Muutamana vuonna on ollut jo kyllästymistä Putoukseen, mutta nyt aion kyllä seurailla, jos tälläkään tasolla jutut pysyy. Saa nähdä,miten kiperiä sketsejä päivänpolttavista politiikka-aiheista saavat aikaan, aineksia olisi vaikka mihin.
Sen kummemmin ottamatta kantaa näihin painohaukkumisiin, kiinnitin kyllä huomiota samaan kuin joku aiemmin kirjoitti: Ei ole Pipan opit toimineet Tökän kohdalla. Huolestuin muutamaan kertaan, kun Tökä parissakin sketsissä piteli rintaansa että nytkö se pumppu petti.
Minusta oli oikein kiva ohjelma. Juontaja kaunis ja luonnollinen rempseä esiintyminen.
Suosikkini on Köpi, tulee vielä paranemaan kun jaksot etenevät.
Ei ollut oikein kivaa, että Haminan mursun kohtalon jälkeen Mursu onkin yksi sketsihahmoista.
Ikävää, että yritetään huvittaa ALZ-taudilla ja selkärankareumalla. Mummeli parantukoon pikaisesti. Lahtiska voisi myös näytellä vähemmän putouslaista.
Sasha395 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsi ylös kuka lukee Cissan aina "sissa".
Hurriganesin Cisse ei varmaankaan ollut oikeinkirjoituksen ylin asiantuntija . Kuinka moni bändi maailmanhistoriassa on onnistunut kirjottamaan nimensä väärin?
En ymmärrä logiikkaasi. Oliko Chisu sittenkin Shisu?
Venäläisissä aakkosissa c = s, siinä se logiikka
Mutta me ollaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, että yritetään huvittaa ALZ-taudilla ja selkärankareumalla. Mummeli parantukoon pikaisesti. Lahtiska voisi myös näytellä vähemmän putouslaista.
Huumoripula vaivaa ?
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut oikein kivaa, että Haminan mursun kohtalon jälkeen Mursu onkin yksi sketsihahmoista.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin
Vierailija kirjoitti:
Yliesiintyy toi juontaja.
En tykkää muutenkaan,luonnoton
Saariluoman jälkeen ei ole ollut yhtään hyvää juontajaa, ärsyttää se väkisin väännetty tekonauru sketsihahmojen haastatteluissakin, Salminen oli kaikista pahin, kauhee myötähäpeä, kun se koitti yksin hekotella ja yleisö oli hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Köpi!
Sama. Ihmettelen miksi olen pitänyt Köpiä aiemmin jotenkin leuhkana mutta onkin tosi mukava symppis. Ja hyvännäköinen.
On toki "mukava symppis", koska on uusi kuviossa ja tarvitsee muilta hyväksyntää, tsemppiä, apua ja tukea. Jos Köpi olisi jo vanha parta näissä kuvioissa, hän olisi huomattavasti ylimielisempi ja tylympi. Sanokaa minun sanoneen.
Nina Lahtinen paras juontaja ikinä! Show-meininki on puheessa, mutta on käyttäytymisessään muuten rauhallinen ja antaa näyttelijöiden loistaa. Nainen kykenee siihen paremmin kuin mies. Strandberg ja Roope Salminen olivat niin täynnä itseään olevia narsisteja, että tukkivat ohjelman improvisaation ja näyttelijöiden tilan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsi ylös kuka lukee Cissan aina "sissa".
En ymmärrä logiikkaasi. Oliko Chisu sittenkin Shisu?
Ei se minun logiikkaa ole. Kaikissa kielissä joita olen opiskellut, c ääntyy "s" ennen e-, i- ja y-kirjaimia.
Ch on oma lukunsa, siinä on vaihtelua paljon.
Toivon että mursu tippuu ekana. Oli jotenkin mautonta tehdä surullisen kuuluisasta mursusta sketsihahmo. Mutta joistakin sekin on hauskaa ja todennäköisesti tippuja on se Turkulainen jota esittää se Linda.
Jaska tai Roope juontamaan seuraaville kausille.
Ihmiskunta on päässyt jo pitkälle kehityksessään ja Suomen kulttuuri on tietenkin sen etunenässä.
Kun elämän mahdollistavat elementit alkavat viisaan ihmisen käsissä luhistua tällä planeetalla, näemme pukuloistoja ja ääliöviihdettä limukkaa sohvan uumenissa siemaileville, joita ihan syystäkin kutsutaan kuluttajiksi.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää Niina olevan raskaana. Pisti heti silmään.
Ei ainakaan mainoskuvissa näytä raskaana olevalta, millon lie sitten otettu?
Hurriganesin Cisse ei varmaankaan ollut oikeinkirjoituksen ylin asiantuntija . Kuinka moni bändi maailmanhistoriassa on onnistunut kirjottamaan nimensä väärin?[/quote]
Mitä tämä sun kannanotto tarkoittaa. Sinäkö olet jäävi sanomaan miten kukakin nimensä kirjoittaa.