Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi: Isossa Omenassa kuollut nainen ei tukehtunut vartijoita epäillään silti: "Kyllä hyvin suurella todennäköisyydellä henkilö olisi elossa, jos..."

Vierailija
11.01.2023 |

Espoon Isossa Omenassa kuollut nainen ei kuollut tukehtumalla, kertoo poliisi tiedotteessaan.

Poliisin mukaan kuolinsyystä ei kerrota toistaiseksi enempää. Poliisi perustelee tätä sillä, että kuolemansyyn selvittämistä koskevat tiedot ovat salassa pidettäviä.

Poliisin nyt kertomat tiedot naisen kuolemasta perustuvat oikeuslääketieteelliseen ruumiinavaukseen ja siitä tehtyyn alustavaan lausuntoon.

Tutkinnanjohtaja Jyrki Kallio kommentoi MTV Uutisille, että poliisi uskoo edelleen, että voimankäyttötilanteella ja naisen kuolemalla on syy-yhteys.

Kommentit (10574)

Vierailija
9561/10574 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijoiden, järjestyksenvalvojien ja poliisien käsissä vahingoittuu liian usein ihmisiä. Edesmenneen naisen kohtalo surettaa ja pelottaa minua. Tulee mieleen, että itsekin voi joutua vartijoiden voimankäytön kohteeksi, jos joku valittaa, vaikka kiusallaan, minusta tai jostain muusta mitättömästä syystä.

Vierailija
9562/10574 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen tappaneilla vartijapaskoilla ei ole tulevaisuutta. Saavat pakoilla lopun elämäänsä ilmitulon pelossa.

Niistä pojista ei tule miljonäärejä. Eikä äidit ole ylpeitä.

Rikokset seuraa loppuiän töitä hakiessa.

Voivat päästä renkaanvaihtajaksi Ahmedin kolaripajaan Mehmetin ja Vasilin kaveriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9563/10574 |
29.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vartijoiden, järjestyksenvalvojien ja poliisien käsissä vahingoittuu liian usein ihmisiä. Edesmenneen naisen kohtalo surettaa ja pelottaa minua. Tulee mieleen, että itsekin voi joutua vartijoiden voimankäytön kohteeksi, jos joku valittaa, vaikka kiusallaan, minusta tai jostain muusta mitättömästä syystä.

Jos itse joutuisin yhtä rajun ja välinpitämättömän voimankäytön kohteeksi kuin edesmennyt nainen, niin varmaan vammautuisin tai voisin jopa kuolla. Käteni eivät edes taivu seläntaakse raudoitettavaksi.

Vierailija
9564/10574 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuolema on koskettanut minua syvästi. Ehkä siksi, että olen itsekin nähnyt joitain röyhkeästi käyttäytyviä turvallisuusalan työntekijöitä.

Vierailija
9565/10574 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kuolema on koskettanut minua syvästi. Ehkä siksi, että olen itsekin nähnyt joitain röyhkeästi käyttäytyviä turvallisuusalan työntekijöitä.

Se koskettaa myös minua todella syvästi.

Tämä on eka sivulta lainattu teksti:

"Maahan vatsalleen pakottaminen voi johtaa rytmihäiriöön ja äkkikuolemaan"

"Äkkikuoleman riski ei edellytä taustalla olevaa sairautta vaan voi tapahtua täysin terveelle hyväkuntoiselle ihmiselle."

"Esimerkiksi Niuvanniemessä päinmakuulle rajoittaminen eli vatsalleen vieminen lopetettiin kokonaan jo yli kymmenen vuotta sitten. Päätös perustui kansainväliseen tutkimustietoon siitä, että rajoittamistapa voi altistaa äkkikuolemalle, koska vaarana on rytmihäiriö."

https://yle.fi/a/74-20012262

Vierailija
9566/10574 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstahullu tanssii kuolleen naisen haudalla.

Joku tunnisti Hennaksi.

Vainajan uskis-kaveri.

Ei oo todellista mitä täällä kuvitellaan. Järki käteen ihmiset.

Vierailija
9567/10574 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydäntä kouristaa, kun ajattelee edesmenneen naisen kohtaloa. Hänen elämänsä katkesi traagisesti liian varhain. Kuolema on lopullista ja peruuttamatonta.

Vierailija
9568/10574 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tunnisti Hennaksi.

Vainajan uskis-kaveri.

Miten täällä ketään mitenkään tunnistaa? Vai käydään siellä jossain spekulaatioita siitä, kuka puolustaa edesmennyttä syytöntöntä ihmistä. Kuule kaikki tervejärkiset häntä puolustaa!

Vierailija
9569/10574 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tunnisti Hennaksi.

Vainajan uskis-kaveri.

Miten täällä ketään mitenkään tunnistaa? Vai käydään siellä jossain spekulaatioita siitä, kuka puolustaa edesmennyttä syytöntöntä ihmistä. Kuule kaikki tervejärkiset häntä puolustaa!

Kirjoitustyyli paljastaa, samat mielikuvituksettomat fraasit lähes jokaisessa viestissä.

Vierailija
9570/10574 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison Omenan kuolemantapaus järkyttää. Asialliset kommentit tapauksesta on paikallaan. Mutta on paheksuttavaa, kun jotku/jotkut kirjoittavat alatyylisiä ja edesmennyttä naista loukkaavia ja syyllistäviä kommentteja.

Vierailija
9571/10574 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ison Omenan kuolemantapaus järkyttää. Asialliset kommentit tapauksesta on paikallaan. Mutta on paheksuttavaa, kun jotku/jotkut kirjoittavat alatyylisiä ja edesmennyttä naista loukkaavia ja syyllistäviä kommentteja.

Niinpä, miksiköhän joku loukkaa kuollutta ihmistä? Mitä se siitä hyötyy? Ei ainakaan saa minua lopettamaan tämän ketjun ylläpitoa.

Vierailija
9572/10574 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli käyttäydyt sekavasti julkisilla paikoilla ja poliisi ottanut huostaan kun et ole suostunut poistumaan paikalta.

Vierailija
9573/10574 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janoavat kostoa kuolleesta naisesta välittäville. Pitäisi kai pyytää anteeksi.

Vierailija
9574/10574 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen traaginen kuolema järkyttää ja siihen monet ottavat kantaa, koska jokainen voi itse katsoa tapahtumat lukuisilta videoilta ja lukea silminnäkijöiden lausuntoja. Tapauksen kommentointi on helppoa.

Vierailija
9575/10574 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, miksiköhän joku loukkaa kuollutta ihmistä? Mitä se siitä hyötyy? Ei ainakaan saa minua lopettamaan tämän ketjun ylläpitoa.

Ketjun ylläpitoa? Oletko kuolleen naisen vainoja? Eikö elävät julkkisnaiset riitä kun pitää toisen kuolemalla mässäillä sivutolkulla?

Tällä ketjulla haetaan oikeutta syyttömsti kiinniotetulle naiselle, joka kuoli vartijoiden toimesta! meneekö jakeluun?

Täällä mässäilee loukkaavasti vain te , jotka ette tunnu tuntevan mitään empatiaa ettekä omaa oikeudentajua tässä tragediassa. Syyttömiä saa tappaa tuosta vaan teidän mielestänne!!

Vierailija
9576/10574 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun ylläpitoa? Oletko kuolleen naisen vainoja? Eikö elävät julkkisnaiset riitä kun pitää toisen kuolemalla mässäillä sivutolkulla?

Tällä ketjulla haetaan oikeutta syyttömsti kiinniotetulle naiselle, joka kuoli vartijoiden toimesta! meneekö jakeluun?

Täällä mässäilee loukkaavasti vain te , jotka ette tunnu tuntevan mitään empatiaa ettekä omaa

oikeudentajua tässä tragediassa. Syyttömiä saa tappaa tuosta vaan teidän mielestänne!!

Korjaan ja lisään vielä, että `´ketään ei saa tappaa.  Vai saako teidän mielestänne, teidän, jotka olette täällä loukkaamassa koko ajan tätä tragediaa???

Vierailija
9577/10574 |
02.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oikeus tapahtuu, eikös Suomi ole oikeusvaltio?

Vierailija
9578/10574 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti oikeus tapahtuu, eikös Suomi ole oikeusvaltio?[Naisen kuolemasta on kulunut nelisen kuukautta. Traaginen kuolema on yhä mielessäni. Toivottavasti siitä kuullaan pian lisätietoja.

Vierailija
9579/10574 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa rikostutkimuksissakin menee kuukausia niin se varmaan tässäkin menee , ei auta , kuin ootella.

Vierailija
9580/10574 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monissa rikostutkimuksissakin menee kuukausia niin se varmaan tässäkin menee , ei auta , kuin ootella.

Ovatkohan voimankäyttöön osallistuneet vartijat/järjestyksenvalvojat yhä edelleen turvallisuusalalla työssä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme