Silmälääkärin lasiresepti
Optikon mukaan -0,5 diopterin virhe vasemmassa silmässä reseptiin nähden.
Miten voi olla?
Kommentit (43)
*virhesilmän siis.
Aikamoisen iso heitto, jos on hoitajan mukaan talon kokenein kaihileikkaaja.
Optikot on parempia noissa silmälasiasioissa. Hyvinkin usein on tuollainen puolikkaan heitto.
Vierailija kirjoitti:
On narsisti.
Minulla on ilmeisesti myös värinäkö vaurioitunut silmissä. En erota mustaa ja tummansinistä.
Olisin antanut asian olla. Mutta tuo huijaus meni yli hilseen. Virheen peittelyä.
Mistä sinä narsismin tähänkin repäisit, ap?
Vierailija kirjoitti:
Optikot on parempia noissa silmälasiasioissa. Hyvinkin usein on tuollainen puolikkaan heitto.
Ei todellakaan ole. Lääkäri peittelee pieleen mennyttä linssileikkausta.
Olin tilaamassa kolmet lasit tuolla väärällä reseptillä.
Sinulle on siis tehty silmäleikkaus. Näkö voi vielä muuttua leikkauksen jälkeen muutaman viikon aikana. Jos silmälääkärin ja optikon tekemien tarkastusten välillä on enemmän kuin muutama päivä, kysymys voi olla siitä, että näkösi on oikeasti muuttunut tässä välissä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole? Peittelee huonoa leikkaustulosta.
Määräsi tahallaan väärän reseptin. Sanoi, että näkö voi muuttua 0,25 diopterin luokkaa ajan kuluessa. Ja että tule takaisin kahden vuoden päästä.
Optikon eivät tarkasta yleensä näköä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on siis tehty silmäleikkaus. Näkö voi vielä muuttua leikkauksen jälkeen muutaman viikon aikana. Jos silmälääkärin ja optikon tekemien tarkastusten välillä on enemmän kuin muutama päivä, kysymys voi olla siitä, että näkösi on oikeasti muuttunut tässä välissä.
Viisi viikkoa leikkauksesta. Päivä väliä silmäkirurgin tutkimuksesta ja optikon tutkimuksesta.
Olisi ollut kallis kulu tilata kolmet lasit väärällä reseptillä. Mitäs sanoo Mehiläinen?
Tuommoista se sitten on näiden yksityisten lääkäriasemien kanssa. Tehdäänkö lehtijuttu?
Näkö oli alunperin -2,75, nyt leikkauksen jälkeen -1,5. Tosi huono tulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määräsi tahallaan väärän reseptin. Sanoi, että näkö voi muuttua 0,25 diopterin luokkaa ajan kuluessa. Ja että tule takaisin kahden vuoden päästä.
Optikon eivät tarkasta yleensä näköä.
Ai optikot ei tarkista näköä? Enpä ole typerämpää kuullutkaan.
Tuo virheen peittely oli törkeintä ikinä. Silmäkirurgi luuli, että voi tuosta noin vain peitellä epäonnistunutta leikkausta. Ettei asiakas tajua. Optikotkin on tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Optikon eivät tarkasta yleensä näköä.Ai optikot ei tarkista näköä? Enpä ole typerämpää kuullutkaan.
Ei tarkista. Joissakin paikoissa resepti kiikutetaan vaan, ja mitataan linssin kohta.
Onneksi oli todella kokenut optikko ja tarkisti näön oikein kahteen kertaan ja kahdella tavalla. Ilmeisesti tuosta samasta paikasta on ollut muitakin epäonnistumisia ja huijauksia.
Optikko sanoi, että on niitä enemmänkin pieleen menneitä linssileikkauksia.
Minun näköni on ehjä pysyvästi vaurioitunut. Värikalvot tulivat ulos silmä-leikkauksessa. Kirurgi tunki värikalvot takaisin silmään. Tuo vasen silmä leikattiin ensimmäisenä ja se se -1,5 diopteria.
Minä haluan vastauksia. Näkö on minulle työkalu. Minulle on luvattu asioita, jotka eivät pidä paikkaansa. Näkö on nyt lopuksi elämää pilattu.
KIITOS RAHANAHNEIDEN LÄÄKÄRIEN JA HUTILOIDEN TEHDYN LEIKKAUKSEN.
Tuo väärin kirjoitettu lasitesepti oli viimeinen niitti.
Eikö tuo ole lääkärin etiikan vastaista? Jos kirjoittaa tahallaan vähän lääkkeen? Joka ei palvele potilaan etua. Vaan on leikkaustuloksen peittelyä.
Sama lääkäri teki silmäleikkauksen ja määritti uudet lasit. Vastaanotolla selitti, että vihreäsilmän linssi menee huuruun.
Onko narsisti?