Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi: Isossa Omenassa kuollut nainen ei tukehtunut vartijoita epäillään silti: "Kyllä hyvin suurella todennäköisyydellä henkilö olisi elossa, jos..."

Vierailija
11.01.2023 |

Espoon Isossa Omenassa kuollut nainen ei kuollut tukehtumalla, kertoo poliisi tiedotteessaan.

Poliisin mukaan kuolinsyystä ei kerrota toistaiseksi enempää. Poliisi perustelee tätä sillä, että kuolemansyyn selvittämistä koskevat tiedot ovat salassa pidettäviä.

Poliisin nyt kertomat tiedot naisen kuolemasta perustuvat oikeuslääketieteelliseen ruumiinavaukseen ja siitä tehtyyn alustavaan lausuntoon.

Tutkinnanjohtaja Jyrki Kallio kommentoi MTV Uutisille, että poliisi uskoo edelleen, että voimankäyttötilanteella ja naisen kuolemalla on syy-yhteys.

Kommentit (10574)

Vierailija
8921/10574 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän pitkän ne tutkii tätä trgediaa? No, toivottavasti tutkii vaan ei hutki.

Vierailija
8922/10574 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asioitteko isossa omenassa, näkyykö siellä vartijoita?

Miellyttävän nuoren naisen kuolema järkytti minua niin syvästi, että vältän asioimista kauppakeskuksessa.

Tunsitko kuolleen naisen vai mistä tiedät, oliko hän oikeasti miellyttävä?

Edesmennyt nainen oli 181 cm ja itse olen 157 cm. Hän sai minut ymmärtämään, että lyhyestä varresta ei tarvitse kokea alemmuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8923/10574 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sit hiljaista, hänen osaltaan. Rauha hänen sielulleen.

Vierailija
8924/10574 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asioitteko isossa omenassa, näkyykö siellä vartijoita?

Miellyttävän nuoren naisen kuolema järkytti minua niin syvästi, että vältän asioimista kauppakeskuksessa.

Tunsitko kuolleen naisen vai mistä tiedät, oliko hän oikeasti miellyttävä?

Edesmennyt nainen oli 181 cm ja itse olen 157 cm. Hän sai minut ymmärtämään, että lyhyestä varresta ei tarvitse kokea alemmuutta.

Minut hän sai ymmärtämään, ettei vartijoihin voi luottaa, voi vaikka henki lähteä.

Vierailija
8925/10574 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ollut ilmiantaja, mutta ei siinä ilmiannettu kuollu vaan joutui vastaamaan teoistaan muulla tavalla.

Vierailija
8926/10574 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit sinäkin hiljentyä vähitellen.

Vierailija
8927/10574 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit sinäkin hiljentyä vähitellen.

Kyllä, hiljennyn iltaisin rukoilemaan.

Vierailija
8928/10574 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää ovatko nämä vartijat töissä edelleen vartijoina? Joillakinhan on videomatskua , jossa näkyy heidän naama?

Vierailija
8929/10574 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ihmetellyt vartijalle eräiden ihmisten käyttäytymistä eräässä kaupassa, hän oli nuori miesvartija ja otti ihmettelyni heti intopinkeenä vakavasti ja lähti tilannetta kohti. No, tietysti hänen varmaan tuleekin noin toimia ja hyvä nähdä, että ovat tosissaan työssään ja asiakas ei turhaan mene ihmettelemään joidenkin käyttäytymistä, mutta ei tässäkään tapauksessa kukaan kuollu eikä tullut edes mitään kiinnipitotilannetta.

Ei ole sen jälkeen näkynyt mitään outoja hyypiöitä siinä kohtaa ostaria, sai kulkea ihan rauhassa.

Vierailija
8930/10574 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaratalon käytävän penkillä istui hiljaa vammainen nainen. Hän ei häirinnyt ketään eikä tehnyt mitään sopimatonta, mutta ulospäin näytti vammaiselta. Kassaneiti sanoi vartijalle/järjestyksenvalvojalle jotain ja tämä meni röyhkeästi naisen luo ja käski tämän mennä ulos. Nainen poistui heti.

Tapaus loukkasi minua vaikka olin sivullinen. Sen jälkeen olen tuntenut vastenmielisyyttä turvallisuusalan työntekijöitä kohtaan. Olen tyytyväinen, että turvallisuusalan epäkohdat on nyt isosti esillä.

Vierailija
8931/10574 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran ihmetellyt vartijalle eräiden ihmisten käyttäytymistä eräässä kaupassa, hän oli nuori miesvartija ja otti ihmettelyni heti intopinkeenä vakavasti ja lähti tilannetta kohti. No, tietysti hänen varmaan tuleekin noin toimia ja hyvä nähdä, että ovat tosissaan työssään ja asiakas ei turhaan mene ihmettelemään joidenkin käyttäytymistä, mutta ei tässäkään tapauksessa kukaan kuollu eikä tullut edes mitään kiinnipitotilannetta.

Ei ole sen jälkeen näkynyt mitään outoja hyypiöitä siinä kohtaa ostaria, sai kulkea ihan rauhassa.

Aivan, tilanteita voi hoitaa ihan asiallisestikkin. Vartijat on nyt joutuneet syyniin ja hyvä näin, koska ongelmia on paljon esiintynyt viimevuosien aikana ja tämä viimeisin naisen menehtyminen vartijoiden käsissä oli kyllä nyt se viimeinen pisara.

Vierailija
8932/10574 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen koki hirvittävän kuoleman. Minua kylmää, kun ajattelenkin sitä.

Vierailija
8933/10574 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja täysin syyttä.

Vierailija
8934/10574 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja täysin syyttä.

Kun itse vastaa itselleen saa mieleisiään vastauksia..

Nolo

Vierailija
8935/10574 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja täysin syyttä.

Kun itse vastaa itselleen saa mieleisiään vastauksia..

Nolo

Ei todellakaan ole noin, todista se?

Vierailija
8936/10574 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen nyt sokeakin kepin kanssa.

Vierailija
8937/10574 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kuolemasta on yli kaksi kuukautta, mutta se herättää yhä edelleen tunteita. Tapaus ei unohdu. Odotan mielenkiinnolla, että poliisi tiedottaa asiasta lisää.

Vierailija
8938/10574 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen kuolemasta on yli kaksi kuukautta, mutta se herättää yhä edelleen tunteita. Tapaus ei unohdu. Odotan mielenkiinnolla, että poliisi tiedottaa asiasta lisää.

Niinpä, tätä ei unohda eikä saakkaan unohtaa.  miten kauan ne oikein odotuttaa ennen, kuin kertovat tästä tragediasta enemmän.

Vierailija
8939/10574 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, tätä ei unohda eikä saakkaan unohtaa.  miten kauan ne oikein odotuttaa ennen, kuin kertovat tästä tragediasta enemmän.

Periaatteellisista syistä haluaisin kuulla tapauksen kokonaisuudessa. Toivottavasti tietoja ei ilmoiteta salaisiksi.

Vierailija
8940/10574 |
10.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijoilla on mitätön koulutus ja ilmeisesti joillain mahtava ego.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi