Poliisi: Isossa Omenassa kuollut nainen ei tukehtunut vartijoita epäillään silti: "Kyllä hyvin suurella todennäköisyydellä henkilö olisi elossa, jos..."
Espoon Isossa Omenassa kuollut nainen ei kuollut tukehtumalla, kertoo poliisi tiedotteessaan.
Poliisin mukaan kuolinsyystä ei kerrota toistaiseksi enempää. Poliisi perustelee tätä sillä, että kuolemansyyn selvittämistä koskevat tiedot ovat salassa pidettäviä.
Poliisin nyt kertomat tiedot naisen kuolemasta perustuvat oikeuslääketieteelliseen ruumiinavaukseen ja siitä tehtyyn alustavaan lausuntoon.
Tutkinnanjohtaja Jyrki Kallio kommentoi MTV Uutisille, että poliisi uskoo edelleen, että voimankäyttötilanteella ja naisen kuolemalla on syy-yhteys.
Kommentit (10574)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen koki hirvittävän kuoleman. Minua kylmää, kun ajattelenkin sitä.
Niin minuakin. Juoksen kaupassa karkuun kun näen vartijoita. Rinnastan ne nykyään samaan porukkaan kuin liivijengit.
Älä juokse ainakaan liian näkyvästi, etteivät luule , että oot tekemässä jotain väärää ja nappaavat kiinni ja tekevät tarkastuksen ine.
Vieläkö joku jaksaa tästä vouhkaa. Nainen toimi typerästi ja kävi huono tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Jollakin on pakkomielle ja henkilökohtaista kaunaa vartijoita kohtaan, olisko saanut pakit vartijakomistukselta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei tehnyt mitään sellaista, että hänen olisi pitänyt päätyä ruumispussiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen koki hirvittävän kuoleman. Minua kylmää, kun ajattelenkin sitä.
Niin minuakin. Juoksen kaupassa karkuun kun näen vartijoita. Rinnastan ne nykyään samaan porukkaan kuin liivijengit.
Älä juokse ainakaan liian näkyvästi, etteivät luule , että oot tekemässä jotain väärää ja nappaavat kiinni ja tekevät tarkastuksen ine.
Jos lähtee juoksemaan, kun näkee vartijan tai järjestyksenvalvojan, niin melko varmasti niiden epäilykset heräävät ja ne lähtevät perään.
Nykyään minäkin kavahdan, kun näen turvallisuusalan työntekijöitä, mutta yritän käyttäytyä mahdollisimman normaalisti etten kiinnitä niiden huomiota.
Vartijoiden touhuilut on kuin villissä lännessä, nyt on vähän niin kuin vastakkain asettelu, vartijat vastaan asiakkaat/tavan kansalaiset , pelokkaat kansalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vartijoiden touhuilut on kuin villissä lännessä, nyt on vähän niin kuin vastakkain asettelu, vartijat vastaan asiakkaat/tavan kansalaiset , pelokkaat kansalaiset.
Laitapa linkkiä tai muuta todistusaineistoa tähän väitteeseen.
Paskaa puhut joten lopeta ettet joudu vastuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskaa puhut joten lopeta ettet joudu vastuuseen.
No lue tätä viestiketjua, ihmiset kavahtaa , kun näkee vartijan. Mitä muuta tarvitset?
Ja kaikki ne vartijoiden pahoinpitelyt ja joku tapaus oikeuteenkin mennyt, vai voitko väittää, ettei pidä paikkaansa??
Jokaisella on oikeus mielipiteissiinsä ja kun kommntit perustuu juurikin tähän vimeisempään tragediaan ja niihin pahoinpitelyihin vai väitätkö, ettei pidä paikkaansa??
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5378a3ca-4597-4837-a6c7-ec927e68634a
Tässä juttu viimevuodelta
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/inka-todisti-vartijoiden-pahoinpite…
Tässä juttu tältä vuodelta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskaa puhut joten lopeta ettet joudu vastuuseen.No lue tätä viestiketjua, ihmiset kavahtaa , kun näkee vartijan. Mitä muuta tarvitset?
En minä ainakaan kavahda.
On turvallista kun kaupoissa ja etenkin suurimmissa kauppakeskuksissa näkyy vartijoita.
Ne ovat siellä sekä kaupan omistajan, että henkilökunnan että asiakkaiden turvaksi.
Mitä tahansa saattaa sattua, kun suuri määrä koolla yhdessä paikassa.
Muutamien kusipää vartijoiden takia, ei pitäisi pilata koko alan työntekijöiden mainetta.
Itse olen saanut vartijoilta apua, jopa tavaroiden säilytyskaappien avaamisessa, kun lukko oli jumissa.
"Poliisi otti kiinni kuusi järjestyksenvalvojaa pahoinpitelyistä epäiltyinä – turvapalvelu käynnisti sisäisen tutkinnan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskaa puhut joten lopeta ettet joudu vastuuseen.No lue tätä viestiketjua, ihmiset kavahtaa , kun näkee vartijan. Mitä muuta tarvitset?
Pelkäisin enemmän sinua mielipiteinesi kuin yhtäkään vartijaa, osaan käyttäytyä niin ettei minua tarvitse väkivalloin poistaa mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan kavahda.
On turvallista kun kaupoissa ja etenkin suurimmissa kauppakeskuksissa näkyy vartijoita.
Ne ovat siellä sekä kaupan omistajan, että henkilökunnan että asiakkaiden turvaksi.
Mitä tahansa saattaa sattua, kun suuri määrä koolla yhdessä paikassa.
Muutamien kusipää vartijoiden takia, ei pitäisi pilata koko alan työntekijöiden mainetta.
Itse olen saanut vartijoilta apua, jopa tavaroiden säilytyskaappien avaamisessa, kun lukko oli jumissa.
Siinä riittää tekemistä, jotta saatte vartijoden maineen putsattua ja mistä me voidaan tietää kuka vartija on hyvis ja kuka pahis?
Vierailija kirjoitti:
Eipä riehu enää Omenassa.
Järkyttävä kylmäkiskoinen tunteeton kommentti, oletko vartija kenties?