Pystytkö käyttämään kaarituellisia rintaliivejä?
Mua sattuu jo ajatuskin siitä, että pitäisin niitä koko työpäivän ajan. Ja ennen kuin joku tulee viisastelemaan, niin käyttämäni koko on oikea.
Kommentit (78)
En ymmärrä, miksi joku ei pystyisi.
Käytän aina. Mun käyttämät mallit on ryhdikkäitä, mukavia päällä. Ei paina. Pestessä muistettava käyttää pesupussia.
Vierailija kirjoitti:
Käytän aina. Mun käyttämät mallit on ryhdikkäitä, mukavia päällä. Ei paina. Pestessä muistettava käyttää pesupussia.
Mukavia? Ei voi olla mukavaa, kun raudat painaa rintakehää.
Ap
Käytän aina, kaarituettomat tuntuvat ihan luppanoilta.
Pystyn, jos ne on kauniit 0:) Kaikki kaunis tuntuu hyvältä päällä. Kaarituellisista rintaliiveistä käytän sellaisia, joissa ei ole mitään toppauksia ja kangas on läpinäkyvää kirjailtua, eli kauniit. Noin muutoin käytän joko urheiluliivejä tai en ollenkaan rintaliivejä (asusta ja ympäristöstä sekä tekemisestä riippuen).
Joskus olen kokeillut ja muutaman viikon päästä on ne raudat otettu pois, inhoan niitä.
Itse en pysty pitämään minkäänlaisia rintaliivejä, vaikka olisivat sopivat. Ne ahdistaa. Niinpä pienet rintani ovat asustaneet autuaallisessa vapaudessa jo vuosia. Isorintaiset varmaan tarvitsee tuollaisia rintojen kannattimia, en minä, onneksi. Kiitos Luoja pienistä rinnoista! :)
Sama juttu sukkahousujen kanssa. En pidä koskaan, paitsi jossain juhlissa. Hirveät kapistukset, ja muovia, kuten rintsikatkin. Eli polyester on muovia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos raudat painaa tai liivit muutenkaan tuntuu päällä, niin koko/ malli ei ole kyllä sitten oikea. Sorry, vaikka miten olisit itse sitä mieltä että käytät oikeaa kokoa.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn, jos ne on kauniit 0:) Kaikki kaunis tuntuu hyvältä päällä. Kaarituellisista rintaliiveistä käytän sellaisia, joissa ei ole mitään toppauksia ja kangas on läpinäkyvää kirjailtua, eli kauniit. Noin muutoin käytän joko urheiluliivejä tai en ollenkaan rintaliivejä (asusta ja ympäristöstä sekä tekemisestä riippuen).
Korjaus: käytän myös sellaisia läpinäkyviä ja pitsisiä nättejä, joissa ei ole kaaritukia. Eli sellaiset kankaanpalaset vaan.
Ap, oletko kokeillut eri valmistajien liivejä? Varsinkaan halpaketjujen liiveissä kaavoitus ei välttämättä ole kovin onnistunut. Ehkä olet niin hoikka, että kaarituet painavat siksi epämiellyttävän tuntuisesti rintakehää?
Kyllä, käytän lähes aina kaarituellisia. Tuntuvat hyviltä, ei ahdista eikä paina.
Tietysti pystyn, ja pidän. En ole vielä tähän päivään löytänyt kaarituettomia liivejä, jotka istuisivat hyvin, ja ilman ollessa tulee paha niskajumi. Jos ne liivit tuntuvat pahalta päällä, ne ovat joko väärää kokoa tai väärää mallia. Hyviä, oikein istuvia liivejä ei juurikaan tunne.
Mutta toisaalta, ei ole pakko pitää epämukavia liivejä. Jokainen saa pitää juuri sellaisia kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei mulla paina. En oikeen edes osaa enää käyttää kaarituettomia. Tuntuu, ettei tue tarpeeksi. Oletko varma, että sulla mitat ovat oikeat?
Pystyn käyttämään, mutta kaarituellisia liivejä valitessa täytyy olla tosi huolellinen. Koon ja istuvuuden on todellakin oltava just eikä melkein. Mutta sitten kun löytyy hyvät, niin ne todellakin on hyvät! Toisin kuin toppimaisissa tai kaarituettomissa liiveissä, joissa "sinnepäin" valittut vaihtoehdotkin tuntuvat ihan ok:lta.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko kokeillut eri valmistajien liivejä? Varsinkaan halpaketjujen liiveissä kaavoitus ei välttämättä ole kovin onnistunut. Ehkä olet niin hoikka, että kaarituet painavat siksi epämiellyttävän tuntuisesti rintakehää?
On tullut 30 vuoden aikana kokeiltua vaikka mitä merkkiä, halpoja, kalliita ja keskihintaisia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei se varmaan silloin olekaan. Mutta ei mun kaarituet paina.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos ne painaa rintakehää, ne EI OLE oikean kokoiset tai niissä on säädöt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tullut 30 vuoden aikana kokeiltua vaikka mitä merkkiä, halpoja, kalliita ja keskihintaisia.
Ap
Sitten kannattaa tarkastella sitä kokoa. Ja ei, liiviliikkeen myyjän opastus ei ole tae oikealle koolle.
Pystyn ja pidänkin aina, kaarituettomat eivät tue tarpeeksi.
E85