Kuivat ja halkeilevat kantapäät. APUA!
Kun ikää tulee niin alkaa jatkuvasti ilmetä uusia vaivoja. Nyt tänä talvena uudeksi vaivaksi on ilmestynyt kuivat ja halkeilevat kantapäät. En oikeasti enää kohta jaksa olla koko ajan puunaamassa ja hoitamassa eri vaivoja! Sukkiakin laittaessa kuuluu sellainen tosi kova jalkoja repivä ääni. Mikä tähän auttaa? Kiitos
Kommentit (778)
Älkää kaatako piimähinkkiä porstuassa mennessänne Piupali
Luepa Raamatusta Ilmestyskirjan 13.luku.
Tarmo kävi parturissa. Siitä tuli siilipää.
Minkälainen olisitte halunneet olla nuoruudessa jos nyt saisitte päättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hautomalla ruokasoodassa saat kuivan ihon pois.
Ruokasoodalla saat myös tehokkaasti kaiken ihon pois. Siitä ei ole kiistämistä. Mutta haluatko todella hauduttaa jalkojasi aineessa, jota käytetään vessan pesuun?
Syödäänhän sitä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö myös kuiville kantapäille saada oma emoji kun naisten kuukautisten vuoksi piti tehdä oikein kansalaisaloite että saatiin veripisara emoji kun menkoista kertominen on kuulemma niin noloa. Mun mielestä toi ap:n ongelma on vielä vähän nolompi, joten voitais laittaa kansalaisaloite siitä, että saadaan oma emoji kuiville kantapäille. Ketkä on mukana, jos laitan hankkeen vireille?
Kannatan kuiville kantapäille tarkoitettua emojia. Myös siemensyöksylle pitää saada oma! m30
Eiks siemensyöksylle ole jo se pisarat-emoji? :)
Jolophi nyt menit liian pitkälle...
Mitäs tuosta - jokainen tavallaan.
Olen joutunut kaveripiiristäni poistamaan köyhiä kun en jaksa kuunnella heiltä aina sitä samaa valitusta ja sitten ihastelua kun "teillä on niin varaa hankkia ja tehdä kaikenlaista".
Niin kuvottavaa ja sairasta tekstiä
Mitä ajattelee ihminen joka menee noin huonoon provoon mukaan? Medialukutaito -haloo!
EIKÖ VAUVELIN PÄÄ KESTÄ KOVAA MAAILMAA?
Mitäköhän minä täällä vaahtoan ;)
Aivan päinvastainen ajatus täällä!