Harrastatko seksiä mieluiten valot päällä vai pimeässä?
Jos asia on sinun tahdostasi kiinni, eikä kumppani suostuttele toisenlaisiin olosuhteisiin kuin sinä haluaisit:
Harrastatko seksiä mieluiten valot päällä vai pimeässä?
A) mieluiten valot päällä, tai päivänvalossa
B) mieluiten erittäin hämärässä
C) mieluiten täydellisessä pimeydessä
D) ei ole väliä, kaikki vaihtoehdot ovat yhtä kivoja
Mainitse sukupuolesi (N / M), niin nähdään, onko sukupuolten välillä eroja mielipiteissä tässä asiassa.
Omaa mielipidettä saa myös perustella, mutta ei ole pakko.
Kommentit (57)
A.Haluan nähdä vaimon isot rinnat ja nännit kovana..kostean ahnaan pil..kans.ja kuinka oma iso ja kova kal.. uppoo tiukkaa..myös vaimon kasvot ilmeet kun hän nauttii rakastelusta.M44
Ei kannata valossa. Vastapuoli voi kuvata salaa. Ja kun suhde katkolla voi julkaista netissä kostona.
A. Kyllä valossa olisi mukavinta, koska haluaisin vaimoni nähdä ja häntä katsella. Puolihämärä on meidän kompromissi.
M53
Mieluiten valossa ja sen verran lämpimässä, ettei puoliso ole tiukasti peiton alla koko aikaa. Haluan nähdä hänet sekä toiminnan seksin aikana.
Ei ole paljoa väliä. Muutenkin nautin seksistä vaimon kanssa eniten silmät kiinni, koska siinä vain astii ja tuntee kaikista eniten toisen tunteita ja reaktioita. Tuntoaisti minusta tärkein kaikista ja vaisto. Eikä seksissä nyt näe paljoa muutenkaan, naama pilussa tai kulli pillussa ja lähikontaktissa koko ajan. Joskus oli makkarissa isot peiliovetkin, eipä niistäkään nähnyt oikein mitään. Kuikuilu haittasi vain keskittymistä ja nautintoa, omaa ja vaimon.
Vaimo on suostunut vielä valot päällä. Joten
ehdottomasti valot päällä . Silmiiä ei kuitenkaan pidä häikäistä. Joskus olen laittanut
kameran jalustalle ja se sitten vaatii tosi hyvän
valon, mut on se sitten hienoa katsella jälkeen
päin kunhan huolehtii , ettei kuvat päädy
asiattomille tai deletoi ne sitten
B. Niin että näkee, mutta lämmin hämärä valo on jotenkin armollisempi keholle. Ja tunnelmallisempi.
N39
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paljoa väliä. Muutenkin nautin seksistä vaimon kanssa eniten silmät kiinni, koska siinä vain astii ja tuntee kaikista eniten toisen tunteita ja reaktioita. Tuntoaisti minusta tärkein kaikista ja vaisto. Eikä seksissä nyt näe paljoa muutenkaan, naama pilussa tai kulli pillussa ja lähikontaktissa koko ajan. Joskus oli makkarissa isot peiliovetkin, eipä niistäkään nähnyt oikein mitään. Kuikuilu haittasi vain keskittymistä ja nautintoa, omaa ja vaimon.
Vässykät ja kaappihomot panee silmät suljettuina. Ne kuvittelee panevansa jotain toista kaappihomoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vässykät ja kaappihomot panee silmät suljettuina. Ne kuvittelee panevansa jotain toista kaappihomoa.
Taidat itse olla, kun kommentti on kolahtanut sen verran kovaa.
Olen aina keskittynyt vaimon nautintoihin ja muulla ollut v.unkaan merkitystä. Mutta sinähän et naisten tyydyttämisestä mitään tiedä. Siksi täällä urputat koko ajan kuin vanha rakki. Kuvittelet varmaan olevasi joku palstavahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina keskittynyt vaimon nautintoihin ja muulla ollut v.unkaan merkitystä. Mutta sinähän et naisten tyydyttämisestä mitään tiedä. Siksi täällä urputat koko ajan kuin vanha rakki. Kuvittelet varmaan olevasi joku palstavahti.
Millainen mies on aina tietävinään muiden seksitaidot?
Vässykä ja kaappihomo, jonka kalu ei seiso naisensa kanssa ilman pillereitä. Mutta toisen kaappihomon kanssa seisoo ihan ala naturel.
Mieluiten hyvässä valossa. On ihanaa ja kiihottavaa seurata ratsastavaa, nauttivaa naista, nuoltua naista ja suihinottoa.
M49
Valot päällä ja mieluiten niin että nainen levittää kunnolla sitä persettään koko ajan kaksin käsin katseltavakseni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina keskittynyt vaimon nautintoihin ja muulla ollut v.unkaan merkitystä. Mutta sinähän et naisten tyydyttämisestä mitään tiedä. Siksi täällä urputat koko ajan kuin vanha rakki. Kuvittelet varmaan olevasi joku palstavahti.Millainen mies on aina tietävinään muiden seksitaidot?
Vässykä ja kaappihomo, jonka kalu ei seiso naisensa kanssa ilman pillereitä. Mutta toisen kaappihomon kanssa seisoo ihan ala naturel.
Taitaa rakkia ahistaa kun keksii koko ajan omiaan. Hanki nyt itsellesi oma elämä. Tule vaikka kaapista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina keskittynyt vaimon nautintoihin ja muulla ollut v.unkaan merkitystä. Mutta sinähän et naisten tyydyttämisestä mitään tiedä. Siksi täällä urputat koko ajan kuin vanha rakki. Kuvittelet varmaan olevasi joku palstavahti.Millainen mies on aina tietävinään muiden seksitaidot?
Taitaa rakkia ahistaa kun keksii koko ajan omiaan. Hanki nyt itsellesi oma elämä. Tule vaikka kaapista ulos.
Millainen kaappihomo kehottaa muita tulemaan kaapista ulos.
Vätys ja pelkuri, joka ei itse uskalla.
Rakit haukkuu ja keksii omia satuja kun ei muuta voi.
Pysytään nyt aiheessa, joka on esitetty !
Siis valot päälle
Vierailija kirjoitti:
Rakit haukkuu ja keksii omia satuja kun ei muuta voi.
Vuh vuh.
Tulenko nuolemaan sunkin munat. Tykkäisit ihan varmasti.
Valot oltava, tahdon että víttuani katsellaan.