Harrastatko seksiä mieluiten valot päällä vai pimeässä?
Jos asia on sinun tahdostasi kiinni, eikä kumppani suostuttele toisenlaisiin olosuhteisiin kuin sinä haluaisit:
Harrastatko seksiä mieluiten valot päällä vai pimeässä?
A) mieluiten valot päällä, tai päivänvalossa
B) mieluiten erittäin hämärässä
C) mieluiten täydellisessä pimeydessä
D) ei ole väliä, kaikki vaihtoehdot ovat yhtä kivoja
Mainitse sukupuolesi (N / M), niin nähdään, onko sukupuolten välillä eroja mielipiteissä tässä asiassa.
Omaa mielipidettä saa myös perustella, mutta ei ole pakko.
Kommentit (57)
Melkein aina rakastellaan aamuisin, eli on jo melko valoisaa.
Mutta silloin tällöin on rakasteltu nukkumaan mennessä, kun on ollut jo lähes pilkkopimeää. Silloin jostain syystä ollaan jotenkin vapautuneempia ja ehkä jopa riettaampiakin. Tuntuu, kuin olisi vieraissa.
Ei mitään hämärähommia! Aina täysillä valoilla!
Voimakkaiden valonheittimien alla. Haluan nähdä paikat kunnolla.
Kun tarkastelee paikkaa, minne ei päivä paista, tarvitaan paljon valoa. Mehr Licht!
Harrastatko seksiä jumalauta en vaan tasajalkahyppelyä aamunkoitteessa, heh seksi on harrastusta kyllä on ihme hommaa.On ilmeisesti joillekkin niin arkipäiväinen asia kun paskalla käyminen, säälittävää ala arvoista jorinaa.
C) mieluiten täydellisessä pimeydessä.
N
Vierailija kirjoitti:
A. Kyllä valossa olisi mukavinta, koska haluaisin vaimoni nähdä ja häntä katsella. Puolihämärä on meidän kompromissi.
M53
Puolihämärässä rakastelu on romanttisempaa kuin kirkkaassa päivänvalossa. Puolisokin näyttää aivan joltakin komealta filmitähdeltä tai joltakin vastaavalta......
Pimeässä.
En ole kaunis, joten valoisassa keskityn vain stressaamaan miten kauhealta näytän ja yököttääkö se miestä. Enkä oikein tiedä mihin edes itse silloin katsoisin.
Talvisen pilvipäivän luonnonvalo on sopiva valaistuksen taso. Pimeä ja liian kirkas valo laskevat tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
N
En tajua miksi tämä saa alanuolta. Tai oikeastaan mikään tässä ketjussa jos vastaa vain aloituksen kysymykseen :/
Minun preferenssi on tuo, tasan aloituksen kysymykseen vastaten, siinä annetuilla ehdoilla.
Vierailija kirjoitti:
N
En tajua miksi tämä saa alanuolta. Tai oikeastaan mikään tässä ketjussa jos vastaa vain aloituksen kysymykseen :/
Minun preferenssi on tuo, tasan aloituksen kysymykseen vastaten, siinä annetuilla ehdoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Oletettavasti alapeukuttaja ei pitänyt vastauksestasi. Hän voi esimerkiksi olla sitä mieltä että valoisassa parempi. Ei pidä ottaa peukutuksia henkilökohtaisena loukkauksena, sitä ne harvemmin on.
Itse tykkäisin joskus hämärässä rakastelustakin, mutta mies useimmiten touhuilee kirkas kohdevalo suunnattuna ja vieläpä ihan lähelle. Eka 20 min. hän tykkää pelkästään sormettaa ja imeskellä/ nuoleskella; se vaatii kirkkaan valaistuksen.
Humalassa valot päällä ja selvinpäin tapauksesta riippuen pimeässä.
M55
Aamulla vaimo nuoli kalun ja pallit aurinkoisella mökkiterassilla. Sen jälkeen katselln, koskettelin ja maistelin vaimon pillua ja pyllyä hänen ollessaan levittäytyneenä terassin pöydällä. Auringon paistaessa ja lintujen laulaessa, työnsin kovana sojottavaa kulliani yhä syvemmälle ja syvemmälle vaimon kosteaan, lämpimään ja halusta sykkivään pilluun.
Milloin mitäkin!
Valot päällä, että kaikki röörit ovat näkösällä. Joskus kolonoskooppikin apuna.