Harrastatko seksiä mieluiten valot päällä vai pimeässä?
Jos asia on sinun tahdostasi kiinni, eikä kumppani suostuttele toisenlaisiin olosuhteisiin kuin sinä haluaisit:
Harrastatko seksiä mieluiten valot päällä vai pimeässä?
A) mieluiten valot päällä, tai päivänvalossa
B) mieluiten erittäin hämärässä
C) mieluiten täydellisessä pimeydessä
D) ei ole väliä, kaikki vaihtoehdot ovat yhtä kivoja
Mainitse sukupuolesi (N / M), niin nähdään, onko sukupuolten välillä eroja mielipiteissä tässä asiassa.
Omaa mielipidettä saa myös perustella, mutta ei ole pakko.
Kommentit (57)
Mielellään hyvin hämärässä. Oma alastomuus ujostuttaa ja pidän silmät kiinni melkein koko toimituksen ajan ettei ajatus ala harhailla.
Riippuu tilanteesta, jos otan mieheltä suihin haluan valot päällä tai hämärässä että näen hänen kasvot, sama jos masturboidaan vierekkäin että näkee sperman lentävän. Jos taas pikaseksiä tai väsyneenä niin ei mitään väliä. Jos mies haluaa vaan hoidella mut niin silloin mieluiten pimeässä, hävettää jotenkin vähemmän ja helpompi rentoutua mutta ei ne valotkaan enää haittaa, nuorempana haittasi. N 26
Vierailija kirjoitti:
Valot oltava, tahdon että víttuani katsellaan.
Sama täällä vaikka minulla ei vittua olekaan.
Riippuu partnerin väristä. Toisia ei pimeässä (hämärässä) löytäisi ollenkaan.
Aina valot päällä ja ilman mitään peittoja. Jos on kylmä niin kyllä siinä sitten lämpenee 😀
M38
Olen varmaan, varmasti! jos tutkittaisin pääni, jonkin (otuksen??entiedä minkä) melkosuora: jälkeläinen kun minulle ei käy mikään muu kuin:
1)kesäinen luonnon Valo!, tai
2)kuutamon Valossa, se..
..Koijaaminen? Joo. Joo ei mikään muu, ns.'valo' -lähde.tms.härpätin saa edes, munmunakarvojaväräjämään, oon huomannu? Jep.
Olen varmaa,varmasti! jonkilainenluonnon 'oikku'..
Valoilla ei ole väliä. (Onnellisuus ratkaisevaa.)
Sehän on selvää.. se miten seksuaalisesti ahdistunut ihminen aina etsii ja löytää halutessaan minkä tahansa järkiperäisen('hullun') syyn oikeuttaakseen omien negatiivisen tunteidensa olemassaolon.
Omalla kohdallani huomasin tämän ja sitten kun yhdistin sen sillä kertaa (ehkä vähän ikävään) epäonnistumiseen seksissäni, vaikka todellisuudessa oli aika ottaa etäisyyttä vain perusasioihin omaan seksikäyttäytymiseen sekä runkkaamiseen, ja samalla vain kyseenalaistaa ylipäänsä ne omat seksuaaliset (ainoat vahvat sisäiset) motiivini tehdä seksissä oikeita hyviä kiinnostavia asioita ja oppia näin samalla itsestäni seksuaalisuudestani lisää jotain uutta, mutta joskus se vain on niin (no tiedät kyllä'helvetin') vaikeaa olla se
-
olla vaan se, seksuaalisesti onnellinen, minä.
Paperipussit molemmilla päässä, ollaan rumia.
Vierailija kirjoitti:
Paperipussit molemmilla päässä, ollaan rumia.
kiva mut onko niillä teidän käyttämillä
p u s s e i l l a
sitten niin suurta väliä rai merkitystä:
1) siwan pusseissa?
2) anttilan pusseissa?
3) jokumuu pussi..
D, miksi et tehnyt galluppia tästä aiheesta, niin ei tartteis laskeskella näitä yksitellen.
Tykkään katsella puolison avointa pillua kirkkaassa valaistuksessa. Halusta sykkivä, kosteudesta kiiltävä, vähän turvonnut pillu; valmiina upottamaan sisäänsä mun kovana jököttävän kalun. Etenkin takaapäin, vaimon pyllistäessä syvään, avoin pillu näyttää tosi kiihottavalta.
Mieluiten niin, että on valoa tai hämärää. Pilkkopimeässä lähinnä vaan vaihtelun vuoksi, tai toki jos ei valoon ole mahdollisuutta. Kyllä minusta on ihanaa nähdä kumppani, ja paremmin näkee itsekin mitä tekee - esim. jotkut seksileikit hankalia sokkona.
Käy kummin vaan. Käsittelen aktia eri aistein kun valot on päällä tai pois.
Vierailija kirjoitti:
Otsalamppu päässä.
NÄIN.
Harrastus palapelit ja puupalikkarakentelu.
Rakasteleminen silmiinkatsoen ja suudellen kiihottaa. Valot tai ei.
Pimeässä, koska oma keho hävettää.
Pimeässä koska en ole mikään kedon kaunein kukkanen. Tykkään myös pitää silmät kiinni, sillä tavalla ajatus ei pääse niin helposti harhailemaan ja pystyy keskittymään siihen mitä on tekemässä.
A, M45
Iso osa seksiä on visuaaliset asiat.
Kyllä se on ihan romanttisinta kun on ensinnäkin rauhallinen päivä ollut sitten iltaan panostaa että himmentää valot ja laittaa kynttilät ja kunnon laadukas hierontageeli esim (shunga öljyn) mukaan.
Taatusti tulee hyvä,
EIKAIT KUKAAN HALUA SÄKKIPIMEÄSSÄ SOHIA OIKEASTI?
EIKÖ KESTÄ KATSOA TOISTA VALOT PÄÄLLÄ?.