Voice of Finland 2023 official.
Voice of Finland 2023 alkaa perjantaina 27.1. klo 20.
Tänä vuonna The Voice of Finland uudistuu hieman. Ääni ratkaisee -vaiheesta jatkoon päässeet kilpailijat eivät mene suoraan kaksintaisteluihin vaan joutuvat sitä ennen The Cut -osioon. Siinä joka tiimistä karsitaan vielä kolme kilpailijaa.
Myös knock out -vaihe uudistuu niin, ettei kukaan laulajista ole turvassa pudotukselta. Tähtivalmentajat voivat lähettää kilpailijan kotiin miltä tuolilta tahansa.
Tähtivalmentajina uudella kaudella ovat paluun ohjelmaan tekevä Elastinen, Anna Puu, Maija Vilkkumaa ja Toni Wirtanen sekä Sipe Santapukki.
Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Elina Kottonen.
Uudella The Voice of Finland -kaudella nähdään muun muassa nämä kilpailijat:
Nadi Hammouda, 46, Helsinki
Onni Kivipelto, 19, Alajärvi
Nelli Hotakainen, 32, Kokkola
Emmi Tirkkonen, 16, Kouvola
Vesa Rekola, 59, Rauma
Erika Nyström, 16, Vantaa
Cassandra Holmlund, 23, Helsinki
Massimo Piccinini, 27, Lahti
Elsa Rusi, 32, Lahti
Eemeli Nissi, 27, Joensuu
Aini Vehviläinen, 21, Helsinki
Kommentit (4280)
Vierailija kirjoitti:
Akulle itselleen varmaan ihan hyvä että tippui nyt. Voicen voittajat katoavat aina johonkin. Saa tehdä omaa musaa ilman että joku koneisto päättää kaikesta
Kukaan muista enää Akua kun tää ohjelma loppuu
Eikö tuohon Huuberin huumepropagandaan puutu kukaan! Sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, sienet ja Samu.
Oikeastiko joku ostaa tätä musiikkia ja käy keikoilla?
Samaa olen ihmetellyt ja pitkään. Mikä IHME tuossa Samu Haberissa vetoaa? Elähtänyt rupsahtanut naama, puhumattakaan tunkkaisesta, epävireisestä, heikosta äänestä. Kökkö sienihumppa!
Vierailija kirjoitti:
Missä Akun tyttöystävä?
Oisko Ankkalinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Lapset taputtaa yleisössä ton tollon sienibiisille. 🙄
Päiväkodissa ja koulussa on aina käsketty maistaa sieniäkin.
Samu yrittää olla joku Hector. "Juodaan viinaa, tullaan viisaamiksi näin..." Sienibiisi rakennettu suoraan kyseisen formulan pohjalta.
Luuleekohan Samu tehneensä uuden ajan "juomalaulun", joka saavuttaa suuren suosion ja jää elämään kansan huulille.
En ole ohjelmaa sen enempää seurannut paitsi nyt, mutta omasta mielestä tuo biisi ei sopinut Akulle.
Vierailija kirjoitti:
Miten tää Timmy laulaa näin pahasti nuotin vierestä?
Ei, vaan sulla ei ole nuottikorvaa! Ei biisit tartte mennä kuten alkuperäiset kappaleet, niitä voi versioida.
Tähän asti on mennyt laulajat mun mielestä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset muuten äänestää usein tukevia/lihavia/pulleita
Tuo on kyllä usein nähty, mutta onneksi ei sama äänestystapa ollut nyt voimissaan, kun Timmya äänestettiin selvästi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuohon Huuberin huumepropagandaan puutu kukaan! Sairasta!
Joo kyllä on maailma muuttunut...
Seuraavaksi Arton työlästä laulua.
Timmy ja Eemeli, molemmat niiin ihania, taitavia ja karismaattisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minun mielestä Aku on parhaimmillaan trubaduurina.
Mun mielestä Akulle vois tehdä samoin, mitä Trubadurixillekin aina tehtiin.
😂 ihanaa että kerrankin saa nauraa vauva-palstalla 😅 kiitos siis illan nauruista!
Miksi iso, lihava ja möreä mies on muka "ystävällinen", "lempeä ja leppoisa" vaan sen takia, ettei vedäkään ketään turpaan, vaikka näyttää siltä? 😏
Mä luulin, että tää Haaberin huu me myönteinen biisi oli vaan euroviisuvitsi, mut ei näköjään...