Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko enää olemassa säästötilejä, jossa on korko?

Vierailija
10.01.2023 |

Jos haluaa että raha tuottaa jotain tilillä.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Pankki maksaa korkoa

Vierailija
2/41 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla, niin päin, että asiakas maksaa pankille ja inflaatio syö loputkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. S-pankki ei nyt ihan vakuuta viime aikaisten otsikoiden takia. Mutta onko muilla pankeilla jotain korollisia säästötilejä joille kannattaisi tallettaa? Vai suosiiko ihmiset vaan näitä rahastoja ellei peräti osakkeita yms. nykyisin?

Vierailija
4/41 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta pitäisi korkoa saada talletuksille kun korot nousee ja tapahtuu normaali ilmiö että lainarahasta maksetaan pankille ja tallettajille maksaa pankki.

Vierailija
5/41 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt. S-pankki ei nyt ihan vakuuta viime aikaisten otsikoiden takia. Mutta onko muilla pankeilla jotain korollisia säästötilejä joille kannattaisi tallettaa? Vai suosiiko ihmiset vaan näitä rahastoja ellei peräti osakkeita yms. nykyisin?

Pankit ainakin tuntuvat tarjoavan vaan näitä rahastoja. Suorastaan tyrkyttävät niitä ihmisille. Voiko niissä jopa menettää kaikki rahansa? Itse en ainakaan uskaltaisi koko omaisuuttani laittaa kiinni rahastoihin.

Vierailija
6/41 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-Pankki maksaa korkoa

Minkä verran suunnilleen?

Vierailija
7/41 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bank Norweigianilla on 1,5% korko tms.

Vierailija
8/41 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norwegian pankilla 1,2%

Vierailija
9/41 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä otsikoissa on ollut? Minulta mennyt ihan ohi.

Vierailija
10/41 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bank Norweigianilla on 1,5% korko tms.

Tuleeko jotain muita kuluja? Jääkö plussalle?

Vierailija
11/41 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordealla on uusi, JoustoTalletus -tili, tarkemmin en tiedä kuukausimaksuja ym.

Vierailija
12/41 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas on, kun korot ovat nousseet. Aktia maksaa parasta korkoa, jopa 2,5 %. Mulla on OP:n kasvutuottotilillä, jossa marginaalin jälkeen maksetaan 1,7%

Vierailija
13/41 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräaikaistalletuksesta voi neuvotella  , siinä pitää tallettaa joku summa vaikka vuodeksi , siinä eroaa säästötilistä .

Vierailija
14/41 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin kuulla noista rahastoista lisää? Olen yrittänyt googlettaa, mutta olen niin aloittelija etten ymmärrä niistä mitään. Kannattaako tällaisen tavallinen av-mamman edes miettiä mitään rahastoja? Olisi kuitenkin kiva että rahat pysyisivät paitsi tallessa, ettei inflaatio syö niitä.

Vierailija
15/41 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Tässä välillä korko tosin saattoi olla ainakin finanssitalojen kesken jopa negatiivinen, mutta nythän korot ovat alkaneet nousta, voisi jopa sanoa, että voimakkaasti.

Vierailija
16/41 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluaisin kuulla noista rahastoista lisää? Olen yrittänyt googlettaa, mutta olen niin aloittelija etten ymmärrä niistä mitään. Kannattaako tällaisen tavallinen av-mamman edes miettiä mitään rahastoja? Olisi kuitenkin kiva että rahat pysyisivät paitsi tallessa, ettei inflaatio syö niitä.

Laitoin 20 000€ rahastoihin, nyt rahaa on 18 000€. Niiden arvot laskee parhaillaan.

Vierailija
17/41 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä otsikoissa on ollut? Minulta mennyt ihan ohi.

Tietosuojaongelmat yms.

Vierailija
18/41 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitoin 20 000€ rahastoihin, nyt rahaa on 18 000€. Niiden arvot laskee parhaillaan.

Mutta nousee ehkä kohta taas? Tai sitten ei.

Vierailija
19/41 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuluja noista säästötileistä tulee? 

Vierailija
20/41 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt taas on, kun korot ovat nousseet. Aktia maksaa parasta korkoa, jopa 2,5 %. Mulla on OP:n kasvutuottotilillä, jossa marginaalin jälkeen maksetaan 1,7%

Määräaikaistalletuksia nämäkin muuten eikä tavallisia säästötilejä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä