Voice of Finland 2023 official.
Voice of Finland 2023 alkaa perjantaina 27.1. klo 20.
Tänä vuonna The Voice of Finland uudistuu hieman. Ääni ratkaisee -vaiheesta jatkoon päässeet kilpailijat eivät mene suoraan kaksintaisteluihin vaan joutuvat sitä ennen The Cut -osioon. Siinä joka tiimistä karsitaan vielä kolme kilpailijaa.
Myös knock out -vaihe uudistuu niin, ettei kukaan laulajista ole turvassa pudotukselta. Tähtivalmentajat voivat lähettää kilpailijan kotiin miltä tuolilta tahansa.
Tähtivalmentajina uudella kaudella ovat paluun ohjelmaan tekevä Elastinen, Anna Puu, Maija Vilkkumaa ja Toni Wirtanen sekä Sipe Santapukki.
Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Elina Kottonen.
Uudella The Voice of Finland -kaudella nähdään muun muassa nämä kilpailijat:
Nadi Hammouda, 46, Helsinki
Onni Kivipelto, 19, Alajärvi
Nelli Hotakainen, 32, Kokkola
Emmi Tirkkonen, 16, Kouvola
Vesa Rekola, 59, Rauma
Erika Nyström, 16, Vantaa
Cassandra Holmlund, 23, Helsinki
Massimo Piccinini, 27, Lahti
Elsa Rusi, 32, Lahti
Eemeli Nissi, 27, Joensuu
Aini Vehviläinen, 21, Helsinki
Kommentit (4280)
Timmy vaan on paras, hyvä esitys.
Ouu mai gaaad. Mä olen liian vanha tällaisen teiniohjelman katsojaksi.
Aku jatkossa. Nyt oli väärä biisi , mutta hyvin vetänyt biisit.
Jaa-a. Mahtoikohan Aku olla Elastisen oma valinta. Hmmm.
Olen miettinyt, kuka tuosta Akusta tulee mieleen. Nyt kun oli haastateltavana niin tajusin. Eero Ritala.
miten ihmeessä Timmy saattoi päihittää Akun yleisöäänissä? No aika "maskuliininen" semifinaali tulossa, toistaiseksi 5/6. Annan joukkueessakin ovat "väärät" naiset, joten saa nähdä
Vierailija kirjoitti:
Ouu mai gaaad. Mä olen liian vanha tällaisen teiniohjelman katsojaksi.
Kuinka niin? Tuomaritkin vahvasti keski-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
No ni, pikkutytöt äänesti Timmyn jatkoon.
Katsooko pikkutytöt tätä ohjelmaa? Ei taida olla enää in tämä ohjelma nuorten mielestä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ni, pikkutytöt äänesti Timmyn jatkoon.
Niin. Eipä Antti Tuiskukaan aikoinaan osannut laulaa, mutta niin vain ura urkeni.
Eemeli on jotenkin niin vakava.
Onko joku jo maininnut, että hemmetin huonoja biisivalintoja?
Kuka näille valitsee tätä sontaa? Yhdelläkään ole ollut hyvää ja itselle sopivaa biisiä valittuna. Ei tänään eikä viimeviikolla.
Tämä Eemeli näyttää ihan Elastisen (vielä enemmän) homolta veljeltä.
Eemeli on ihana, mutta tylsiä, yksiulotteisia biisejä.
Oho, Eemelin äänihän tulee tässä hyvin esille! Ei oo aikaisemmin puoletkaan noista nuoteista tulleet esille. Kamala biisi kyllä, mutta hyvin laulettu
Mikä toi Annan asu on ? Käsivarret käsivarret..
Eemeli on tänä iltana melkein ensimmäinen, joka kuulostaa oikealta, varmalta laulajalla, jonka puolesta ei tarvitse jännittää.
Eemelin esityksistä ei välity mitään tunnetta vaikka kuinka yrittää kiekua.
En vaan pääse irti siitä ajatuksesta, että Eemelin ääni ratkaisee veto on edelleen paras.
Valmentaminen on vienyt pois hänestä aitouden ja ilon olla lavalla.
Harmi.
Niin. Eipä Antti Tuiskukaan aikoinaan osannut laulaa, mutta niin vain ura urkeni.