Voice of Finland 2023 official.
Voice of Finland 2023 alkaa perjantaina 27.1. klo 20.
Tänä vuonna The Voice of Finland uudistuu hieman. Ääni ratkaisee -vaiheesta jatkoon päässeet kilpailijat eivät mene suoraan kaksintaisteluihin vaan joutuvat sitä ennen The Cut -osioon. Siinä joka tiimistä karsitaan vielä kolme kilpailijaa.
Myös knock out -vaihe uudistuu niin, ettei kukaan laulajista ole turvassa pudotukselta. Tähtivalmentajat voivat lähettää kilpailijan kotiin miltä tuolilta tahansa.
Tähtivalmentajina uudella kaudella ovat paluun ohjelmaan tekevä Elastinen, Anna Puu, Maija Vilkkumaa ja Toni Wirtanen sekä Sipe Santapukki.
Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Elina Kottonen.
Uudella The Voice of Finland -kaudella nähdään muun muassa nämä kilpailijat:
Nadi Hammouda, 46, Helsinki
Onni Kivipelto, 19, Alajärvi
Nelli Hotakainen, 32, Kokkola
Emmi Tirkkonen, 16, Kouvola
Vesa Rekola, 59, Rauma
Erika Nyström, 16, Vantaa
Cassandra Holmlund, 23, Helsinki
Massimo Piccinini, 27, Lahti
Elsa Rusi, 32, Lahti
Eemeli Nissi, 27, Joensuu
Aini Vehviläinen, 21, Helsinki
Kommentit (4280)
*Jamilla
Vierailija kirjoitti:
Kamilla on paras lauluääni.
Finalistit varmaan nämä:
- Timmy Tattari
- Emmi Saunders
- Onni Kivipelto
- Eemeli Nissi
En tajua sen vaalean lappuhaalaritrubaduurin hienoutta, ei koskettanut minua millään tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Dani lauloi tosi koskettavasti varmaan siksi, että hänestä puuttui sellainen itsetehostus. Hänen äänensä oli hyvin kaunis. Hän olisi voinut luottaa enemmän itseensä, mutta aina ei jännitykselle voi mitään. Todella harmi, jos hän itse mieltää epäonnistuneensa, koska se ei mielestäni pidä paikkaansa. Laulussa oli paljon tunnetta.
Samaa mieltä. Dani oli yksi ehdottomista suosikeistani, koska hän oli niin aito, oma itsensä ja laulu tuli sydämestä.
Timmy voisi laulaa Palaye Royalea, sopisi hänen äänelleen. On varmaan liian tuntematonta musiikkia VoFiin, mutta yleisenä huomiona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lilja oli erittäin hyvä laulaja, mutta lauloi edelleen varman päälle. Biisissä laulettiin riskin ottamisesta ja siihen kohtaan olisin kaivannut myös laulajalta riskinottoa. Edes pientä vaaran tunnetta, joka saisi adrenaliinit liikkeelle. Mutta se tulee siinä vaiheessa, kun esiintyjä pelkää enemmän keskinkertaisuutta kuin epäonnistumista.
Jos olisin ollut häntä valmentamassa, olisin vaatinut laittamaan kaasua muutamaan kriittiseen kohtaan täydellisyyden tavoittelun sijaan. Täydellisyys ei nimittäin yllättäen olekaan kovin kiinnostavaa, vaikka äänestää kuuleekin kiistatta, että laulajan taidot ovat parasta A-luokkaa.
Alina sen sijaan oli kaukana täydellisestä, mutta esityksessä taas oli jonkinlaista vaaran
tuntua, joka piti otteessaan.Itse kun katsoin jakson tänä aamuna, mietin lopussa, että Annalla on todella hankala tehtävä valinnan suhteen. Jokaisella jäljellä olevalla henkilöllä oli omanlaiset vahvuudet ja kaikki olivat hyvin erilaisia. Itse olisin ehkä kuitenkin tyrkännyt Liljan Eemelin paikalle, koska uskon, että Liljasta olisi voinut kuoria esille tarvittavan pelottomuuden. Eemeli sen sijaan ei ehkä kykene tarjoamaan yllätyksiä.
Miksi saman tiimin eri kisaajilla on sitten rima eri kohdassa kun kohtalaisen moni annan tiimistä lauloi ihan samalla tavalla varman päälle mutta paljon isommilla ongelmilla äänenhallinnan ja vireyden kanssa? Tuo mitä ruudussa näkyi näytti just siltä että anna oli tehnyt päätökset jatkoonmenijöistä jo ennen esityksiä ja sitten kiukutti siinä kameran edessä kun kisaaja yllättäen onnistui liian hyvin muttei haluttu muuttaa aiempia päätöksiä.
Mulle tuli mieleen henkilökemiaongelmat
Akulla oli epäonnistunut stailaus lappuhaalareissa. Näytti tyylittömältä. Sama asu Samu Haberilla näytti tyylikkäämmältä.
Vierailija kirjoitti:
Dani lauloi tosi koskettavasti varmaan siksi, että hänestä puuttui sellainen itsetehostus. Hänen äänensä oli hyvin kaunis. Hän olisi voinut luottaa enemmän itseensä, mutta aina ei jännitykselle voi mitään. Todella harmi, jos hän itse mieltää epäonnistuneensa, koska se ei mielestäni pidä paikkaansa. Laulussa oli paljon tunnetta.
Samaa mieltä
Vierailija kirjoitti:
Dani lauloi todella kauniisti ja koskettavasti. En huomannut mitään virhettä. Ihmettelin, että mistä virheestä puhutaan ja miksi Danilla tuli kyyneleet silmiin.
Oli parempi kuin Sarlotta
Onko Nelosella ollut tapana julkistaa etukäteen mitä kappaleita kuullaan seuraavassa live-lähetyksessä..?
Minäkään en huomannut mitään Danin virhettä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Nelosella ollut tapana julkistaa etukäteen mitä kappaleita kuullaan seuraavassa live-lähetyksessä..?
Huomisen biisit on julkistettu Voicen ig-tilillä.
Maijan tiimi:
Arto: Apulanta - Anna mulle piiskaa
Emmi: Deep Purple - Burn
Vellu: Fredi - Niin paljon kuuluu rakkauteen
Jami: Stevie Wonder - Superstition
Tonin ja Sipen tiimi:
Jenny: Billy Idol - Rebel Yell
Heikki: Duran Duran - Ordinary World
Erika: Spice Girls - Wannabe
Onni: Brian Adams - Heaven
En ole järin innostunut suurimmasta osasta biisivalinnoista. Jotenkin aika kuluneita.... mutta katsotaan...
Voi ei, Maijan tiimin biisit ihan karseita :O
Vierailija kirjoitti:
Huomisen biisit on julkistettu Voicen ig-tilillä.
Maijan tiimi:
Arto: Apulanta - Anna mulle piiskaa
Emmi: Deep Purple - Burn
Vellu: Fredi - Niin paljon kuuluu rakkauteen
Jami: Stevie Wonder - SuperstitionTonin ja Sipen tiimi:
Jenny: Billy Idol - Rebel Yell
Heikki: Duran Duran - Ordinary World
Erika: Spice Girls - Wannabe
Onni: Brian Adams - HeavenEn ole järin innostunut suurimmasta osasta biisivalinnoista. Jotenkin aika kuluneita.... mutta katsotaan...
Veikkaan, että Maijan tiimistä jatkoon menee yleisöäänillä Arto ja Maijan päätöksellä Emmi.
(Itse toivoisin jatkoon Jamia.)
Veikkaan, että Apulantojen tiimistä jatkoon menee Onni yleisöäänillä ja jymy-yllätyksenä Jenny Apulantojen (Tonin) päätöksellä. Jos Heikki vetäisi jotain rajumpaa, Apulannat laittaisivat hänet ehdottomasti jatkoon. Muttei vedä. Siksi veikkaan, että Toni kehuu Jennyn räväkkää esitystä ja laittaa siksi finaaliin... Ääni ratkaiseessakin Jenny käänsi Apisten tuolin rock-vedolla.
Vierailija kirjoitti:
Arto: "Anna mulle piiskaaaaa!!" Ja Toni ja Sipe leyhyttelee:" Ou jeah, niin sitä pitää!"
Vierailija kirjoitti:
Superstition ei missään olosuhteissa ole karsea. Jami vetää sen todennäköisesti hienosti, taitavin kun näistä tyypeistä on.
Ovatko kilpailijat itse valinneet nää seuraavat kappaleet vaiko valmentajat?
Millonkas seuraava Voice kids tulee?
Tylsää että Onni laitetaan laulamaan tuollaista loppuunkulunutta raspikurkkuballadia. Hänet on nyt jo ahdettu tiettyyn markkinalokeroon: käheät poprock-klassikot, ja niitä hän sitten saa sahata kisan loppuun asti.
Kamilla on paras lauluääni.