Tyttäreni onkin ristitty mieheni exän mukaan!
Miten tähän suhtautua, kun mieheni exä tuli eräänä vastaan ja ihmettelin, miksi hänenkin nimi on sama kuin tyttäremme. Nimiehdotus tuli tietenkin miehen puolesta aikoinaan, ja kyllä se jätkä myönti lopulta, että exänsä mukaan on tyttäremme nimetty..
Kommentit (47)
Kai sitä tosiaan voisi ostaa lemmikiksi rotan ja antaa sille exän nimen
Narsistit rakastavat tehdä juuri tuollaisia temppuja. Isä on koulukiusaajanarsisti ja olen miettinyt monesti, onko minun nimeni joku hänen paskatemppunsa, hän päätti kutsumanimeni.
Eräällä työpaikallani nuorena oli etova mies, joka yritti teettää minulla sihteerintöitä. Hän kertoi tyttärensä olevan nimetty rakastajattarensa mukaan samalla nimellä kuin omani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista! 🤣
Ilmeisesti on epäkohteliasta todeta, mutta inhoan näitä huutis-tyyppejä, hyi olkoot!
Huutista sullekin!
Eiköhän tuokin todista, että ei ole päästänyt irti. Tuleeko ero?
Mun tyttö on nimetty mun äidin ja miehen isoäidin mukaan, toinen nimi samana nimipäivänä kun siskoni nimi, ja kolmas nimi muistuttaa omaa etunimeäni. poijalla on isoisoisoisoisänsä nimi etunimenä, isoisän etunimi toisena ja mun isän toinen nimi kolmantena. Toisella pojalla etunimi kirjasta, toinen nimi isänisän nimi, sitten kolmantena minun vaarin nimi ja neljäntenä isänsä toinen nimi.
Neljäs tulossa, ja haluaisin ainakin survoa mummuni nimen jonnekin väliin.
Ristitty?