Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttäreni onkin ristitty mieheni exän mukaan!

Vierailija
10.01.2023 |

Miten tähän suhtautua, kun mieheni exä tuli eräänä vastaan ja ihmettelin, miksi hänenkin nimi on sama kuin tyttäremme. Nimiehdotus tuli tietenkin miehen puolesta aikoinaan, ja kyllä se jätkä myönti lopulta, että exänsä mukaan on tyttäremme nimetty..

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei...tulit samana iltana raskaaksi kun tapasitte? 

Vierailija
2/47 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän te olette keskustelleet ennen perheen perustumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista! 🤣

Vierailija
4/47 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan tehdä samoin kuin miehesi. 🤡

Vierailija
5/47 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sillä sinun uniikilla lumihiutaleella ei nyt olekkaan uniikkia nimeä. Voi voi, kyllä elämä on julmaa!

Vierailija
6/47 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei sitten koskaan päässyt ex:stä yli. Aika paska juttu, että lapsen syntymään jälkeen miehellä oli vain exä mielesssä.

Vierailija
7/47 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee tuo suht yleistä.

Exän mukulalla oli jonkun sen ex-panon nimi toisena nimenään. Mietin että tiesiköhän lapsen äiti tuosta, tuskinpa.

Joko ne jotenkin jää kaipailemaan tai sit ovat vaan niin tolkuttoman tyhmiä, että eivät keksi muita nimiä.

Vierailija
8/47 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli hyvä uusi yritys!

Joo, nainen oli miehesi johtotähti ja elämän paras asia, sinä olet vain..., no, sinä olet sinä.

Vierailija
9/47 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi aika creepyä.. Ilmeisesti ollut miehelle rakas tämä exä..

Vierailija
10/47 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan toi aika creepyä.. Ilmeisesti ollut miehelle rakas tämä exä..

Niin että kun lapselle nimeä valitaan, niin exien nimet on poissuljettava? Mites ihan yhdenyön panojen jos nimi on tiedossa?

Vierailija
11/47 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ei sitten koskaan päässyt ex:stä yli. Aika paska juttu, että lapsen syntymään jälkeen miehellä oli vain exä mielesssä.

Semmosta se on, kun jotkut vievät ne sydämet pysyvästi, ja nyksät ovat mukana elämässä, mutta vain korvikkeina, mutteivät pysty korvaamaan parasta ihmistä.

Vierailija
12/47 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan!

Vierailija
13/47 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin miettii, jos meille syntyis poika ja vaimon ex;ien nimet suljetaan pois, niin ei taida montaa nimeä jäädä jäljelle, pitäisikö vaihtaa vähemmän käytettyyn vai tämän takia?

Hän on kaunis ja ihana ja ollut nuorena todella suosittu ja nuori on yhä.

Vierailija
14/47 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jäin miettii, jos meille syntyis poika ja vaimon ex;ien nimet suljetaan pois, niin ei taida montaa nimeä jäädä jäljelle, pitäisikö vaihtaa vähemmän käytettyyn vai tämän takia?

Hän on kaunis ja ihana ja ollut nuorena todella suosittu ja nuori on yhä.

Minkä ihmeen kyläfillarin olet ottanut? Etkö parempaa saanut? :D

Vierailija
15/47 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi exäni laittoi kanssa lapsensa nimeksi minun nimeni. Äitinsä päätti ekan nimen ja mies toisen joten...aika huvittavaa sinänsä.

Vierailija
16/47 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole ainakaan mitään tietoa mieheni entisten tyttöystävien nimistä ja seurusteluista, sama juttu toiseen suuntaan, eli emme ole katsoneet tarpeelliseksi keskustella entisistä. Meillä riitti juteltavaa oikein hyvin muistakin asioista ja riittää vieläkin.

Kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa 25 vuotta sitten, niin hän oli vapaa mies ja minä olinen vapaa nainen, se riitti. Tutustuin hänen vanhempiinsa, sisaruksiin ja sukuunsa, eikä entisistä ole tullut tähän päivään mennessäkään juttua.

Vierailija
17/47 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi exäni laittoi kanssa lapsensa nimeksi minun nimeni. Äitinsä päätti ekan nimen ja mies toisen joten...aika huvittavaa sinänsä.

Stalkkasitko?

Vierailija
18/47 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei taitais onnustua, koska exä oli ulkomaalainen nainen, joten se olisi liian eksoottinen nimi.

Vierailija
19/47 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä tiedä mieheni eksien nimiä eikä hän mun. Ei ole ollut mielestäni tarpeellinen puheenaihe.

Vierailija
20/47 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä tiedä mieheni eksien nimiä eikä hän mun. Ei ole ollut mielestäni tarpeellinen puheenaihe.

Samoin. Lapsetkin ovat jo aikuisia, joten ei mitään väliä vaikka heillä olisikin samat nimet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän