Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huh, Fazerin suklaalevytkin on jo reilu 3 ja puol euroo kipale

Vierailija
09.01.2023 |

Vastahan niitä sai alle kolmen euron. Millo niistä noin kalliita on tullu. Huh! Kilohinta jotain 17 euroo. 😳

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen päässyt eroon makeanhimosta syömällä oikeaa ja monipuolista ruokaa ja riittävän usein, välipaloja unohtamatta.

Tyypillinen kalvinistinen näkemys elämästä, onneksi olen ortodoksi.

Vierailija
62/69 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mun elämää kokeilemaan. Maito- ja gluteenivammaisena olen jo pitkään maksanut kaikista herkuista, leivistä, jugurteista ja muista naposteltavista tuplahintaa. No, ainakin olen hoikka, kun ei ole varaa mässäillä joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa uusi Pullava-suklaalevy oli lähemmäs 3.5 euroa per levy ja kokokin oli pienentynyt 200 grammasta 180 grammaan. Ei kyllä ollut mikään kummallinen makukokemus, ei siis tarvitse uudelleen ostaa.

Perinteisen Sinisen levyn hinnasta en tiedä, toivottavasti se sentään on pysynyt 200 gramman painoisena.

Vierailija
64/69 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka maksaisi kympin levy.

En ole ostanut sen viimeisimmän sateeritempauksen jälkeen vai mikä se taas olikaan.

Vierailija
65/69 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun tästäkin joutuu vähentämään hintojen nousun takia. Aiemmin pystyi hyvin syömään kolme levyä viikossa, nyt tekee tiukkaa kahdenkin kanssa.

Vierailija
66/69 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, taas jäi joulukuussa s-marketista hakematta syntymäpäiväsuklaa, niin kävi viime vuonnakin, jouluna kun suklaata kyllä riittää.

Vierailija
67/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa uusi Pullava-suklaalevy oli lähemmäs 3.5 euroa per levy ja kokokin oli pienentynyt 200 grammasta 180 grammaan. Ei kyllä ollut mikään kummallinen makukokemus, ei siis tarvitse uudelleen ostaa.

Perinteisen Sinisen levyn hinnasta en tiedä, toivottavasti se sentään on pysynyt 200 gramman painoisena.

Pullava-suklaalevy kuulostaa jo ajatuksena typerältä. Pullaa ja suklaata? Teollista pullaa ja suklaata??? Yäk ja pläähj.

Vierailija
68/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ostaa jos ei pode torakka allergiaa.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 en tajua miks mut repesin ihan täysin 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
69/69 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannissa parhaillaan 5 kpl 10 eurolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi