Huh, Fazerin suklaalevytkin on jo reilu 3 ja puol euroo kipale
Vastahan niitä sai alle kolmen euron. Millo niistä noin kalliita on tullu. Huh! Kilohinta jotain 17 euroo. 😳
Kommentit (69)
Tervetuloa mun elämää kokeilemaan. Maito- ja gluteenivammaisena olen jo pitkään maksanut kaikista herkuista, leivistä, jugurteista ja muista naposteltavista tuplahintaa. No, ainakin olen hoikka, kun ei ole varaa mässäillä joka päivä.
Prismassa uusi Pullava-suklaalevy oli lähemmäs 3.5 euroa per levy ja kokokin oli pienentynyt 200 grammasta 180 grammaan. Ei kyllä ollut mikään kummallinen makukokemus, ei siis tarvitse uudelleen ostaa.
Perinteisen Sinisen levyn hinnasta en tiedä, toivottavasti se sentään on pysynyt 200 gramman painoisena.
Ihan sama vaikka maksaisi kympin levy.
En ole ostanut sen viimeisimmän sateeritempauksen jälkeen vai mikä se taas olikaan.
Ärsyttää kun tästäkin joutuu vähentämään hintojen nousun takia. Aiemmin pystyi hyvin syömään kolme levyä viikossa, nyt tekee tiukkaa kahdenkin kanssa.
Voi ei, taas jäi joulukuussa s-marketista hakematta syntymäpäiväsuklaa, niin kävi viime vuonnakin, jouluna kun suklaata kyllä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Prismassa uusi Pullava-suklaalevy oli lähemmäs 3.5 euroa per levy ja kokokin oli pienentynyt 200 grammasta 180 grammaan. Ei kyllä ollut mikään kummallinen makukokemus, ei siis tarvitse uudelleen ostaa.
Perinteisen Sinisen levyn hinnasta en tiedä, toivottavasti se sentään on pysynyt 200 gramman painoisena.
Pullava-suklaalevy kuulostaa jo ajatuksena typerältä. Pullaa ja suklaata? Teollista pullaa ja suklaata??? Yäk ja pläähj.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ostaa jos ei pode torakka allergiaa.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 en tajua miks mut repesin ihan täysin 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Tokmannissa parhaillaan 5 kpl 10 eurolla.
Tyypillinen kalvinistinen näkemys elämästä, onneksi olen ortodoksi.