Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin tajusit lopullisesti jääväsi yksin?

Vierailija
08.01.2023 |

Yksin elävä aikuinen nainen (tai mies): milloin tajusit, ettei elämään löydy kumppania?

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyn viittä kymppiä, ja vielä on toivoa. 

Vierailija
22/98 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytettyäni 30 alkoi tuntua aika toivottomalta, kun 10 vuotta oli kehitetty itseään parhaaksi mahdolliseksi mieheksi ja etsitty seuraa, mutta silti ketään ei kiinnostanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta on muutama vuosi ja olen huomannut että viihdyn hyvin yksin. En tiedä haluanko enää ketään tiiviiseen suhteeseen. Ei minulle muutenkaan koskaan ole ollut päätarkoituksena löytää miestä.

Vierailija
24/98 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vastentahtoisesti sinkkuja naisia paljonkin? Tuntuu käsittämättömältä, kun sinkkunaisista kuitenkin on niin suuri kysyntä.

Vierailija
25/98 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se neljänkympin jälkeen lävähti tajuntaan. On ollut ihan supervaikeita vuosia sen jälkeen, oon nyt 44 vuotias nainen. On niin kipeä asia, etten tiedä miten pystyn tämän kanssa elämään. Olen ajatellut, että jos minulle tulee jokin vaikea sairaus niin kieltäydyn ottamasta hoitoa vastaan. Niin pääsisin ainakin nopeammin pois täältä kunniallisesti. Olen huomannut, että nykyään, jos näen vaikka vanhempiani tai kavereitani, niin oikein odotan, että pääsen kotiin niin ei tarvitse esittää iloista tai että mulle menisi hyvin. On tässä elämässä kohdalle osunut vaikka mitä vaikeita asioita ja tapahtumia, mutta mikään muu ei ole ollut näin kivulias ja vaikea asia, kuin se, että on jäänyt yksin eikä kelpaa kenellekään. 

Luuletko että vaikeaan sairauteen kuoleminen on jotenkin kunniallista toimintaa? Se on nöyryyttävää kitumista mahdollisesti melko huonossa hoidosaa. Olen nähnyt.

Vierailija
26/98 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin sen yläasteella kun koulussa tytöt haki discossa tanssimaan muita poikia mutta minun kanssa kukaan ei halunnut tanssia. Siitä lähtien olen ollut yksin ilman nais seuraa. Poikuus meni huoralle.

Vierailija
27/98 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kolmekymppisenä. Liikaa vaikeuksia, sairauksia, kaikki mahdollisuudet menetetty. Kunhan jotenkin selviydyn itseni kanssa hautaan saakka, sen enempää on turha toivoa.

Vierailija
28/98 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä höpiset?

Mulla on ihana mies ja kolme lasta

En ole nössö luuseri, joka ei tee asioille mitään - odottaa ja möllöttää kuin tatti

(tekosyyt - se on sun syy)

Kaikki eivät ole sellaisia kuin sinä eli eivät tarraudu siihen ensimmäiseen, joka vastaan tulee.

Vierailija
29/98 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se neljänkympin jälkeen lävähti tajuntaan. On ollut ihan supervaikeita vuosia sen jälkeen, oon nyt 44 vuotias nainen. On niin kipeä asia, etten tiedä miten pystyn tämän kanssa elämään. Olen ajatellut, että jos minulle tulee jokin vaikea sairaus niin kieltäydyn ottamasta hoitoa vastaan. Niin pääsisin ainakin nopeammin pois täältä kunniallisesti. Olen huomannut, että nykyään, jos näen vaikka vanhempiani tai kavereitani, niin oikein odotan, että pääsen kotiin niin ei tarvitse esittää iloista tai että mulle menisi hyvin. On tässä elämässä kohdalle osunut vaikka mitä vaikeita asioita ja tapahtumia, mutta mikään muu ei ole ollut näin kivulias ja vaikea asia, kuin se, että on jäänyt yksin eikä kelpaa kenellekään. 

Luuletko että vaikeaan sairauteen kuoleminen on jotenkin kunniallista toimintaa? Se on nöyryyttävää kitumista mahdollisesti melko huonossa hoidosaa. Olen nähnyt.

Lähinnä tarkoitin sitä, että vaikka haluaisin pois täältä, en kuitenkaan pysty tekemään itselleni mitään. En todellakaan tarkoittanut väheksyä sairaiden ihmisten kärsimyksiä. Ja olen niitä itsekin joutunut läheltä seuraamaan. T: tuon aiemman tekstin kirjoittanut

Vierailija
30/98 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilman parisuhdetta mutta en ole yksin...n. 30 tienoilla ymmärsin, että sitä parisuhdetta ei vaan löydy. On minulla silti ystäviä joten en tosiaankaan tunne olevani yksin.

Vierailija
31/98 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-vuotiaana. Olen korkeasti koulutettu, hoikka mies.

Vierailija
32/98 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä höpiset?

En ole nössö luuseri, joka ei tee asioille mitään - odottaa ja möllöttää kuin tatti

Muistä tää ku se sun ihana mies pettää sua jonku hunajapupun kanssa. Itte en nimittäin kattelis sunlaista omahyvästä p-reikää ees pakosta.

Vierailija
33/98 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä höpiset?

juuri näin

Tämä keskustelu ei taida sivuta teitä? On hyvä jos ymmärtää lukemaansa, kuten tämän keskustelun aiheen/otsikon.

Menkää parisuhdekeskustelujen pariin!

Vierailija
34/98 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 26v sitä on alkanut ymmärtää, ettei kumppania tuu enää löytymään. Aika on ajanut ohitseni. Sivusta katson, kun oman ikäiset ja nuoremmat ihmiset ovat toistensa kanssa onnellisessa parisuhteessa/avioliitossa. Olen mies

Vierailija
35/98 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se tuossa viime vuosina on valjennut kun tajusi, että suurin osa ihmisistä on selkärangattomia, pahaa tahtovia narsisti sosiopaatteja enkä halua olla niiden kanssa missään tekemisissä. 

Niin

Silloin, kun kukaan ei voi rakastaa sua tässä maailmassa, jossa rakkautta on paljon

Mieti mitä sussa on vikana! Sä olet ongelma!

Mutta kuitenkin, hän sai jälleen kohteluksi mitä? Sinulta siis. No ilkeilyä. Eli ehkä niitä pahaa tahtovia ihmisiä vain riittää ja riittää, ihan aidosti.

Vierailija
36/98 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä höpiset?

Kaikki eivät ole sellaisia kuin sinä eli eivät tarraudu siihen ensimmäiseen, joka vastaan tulee.

Tuosta edellisestä kommentoijasta tulee mieleen ihminen, jonka suurimmat saavutukset elämässä ovat, että joku mies on joskus halunnut ryhtyä suhteeseen hänen kanssaan ja että on lisääntynyt.

Hienoja saavutuksia hei.

Vierailija
37/98 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tahallani jättäytynyt yksin. Miehiä olisi joka puolella tarjolla (aina ollut), mutta viihdyn paremmin yksin. En halua lapsia enkä asua yhdessä miehen kanssa. Hyvät ystävät riittävät minulle. 

Vierailija
38/98 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten. M50.

Vierailija
39/98 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekoja kertoja sitä alkoi epäillä joskus 27-vuotiaana kun kaikki loputkin sinkkukaverit ym tuntui pariutuvan ihan tuosta noin vaan ja siis vakiintuivat heti perustamaan perhettä.

Itselle osui kohdalle vaan ihan vääränlaisia (ja niissä oli niin katkeria miehiä kuin näitä rasittavia hamesankareitakin, ei kiitos) ja tuntui, että ihan kaikki yhtään potentiaalisen oloiset vietiin "käsistä" jos eivät jo olleet vakiintuneet.

Sitä ei jotenkin yhtään ehtinyt mukaan tuohon omituiseen loppukiriin.

Eipä ne kavereiden miehet välttämättä sen potentiaalisempia tai parempia ole. Eivät välttämättä olisi läpäisseet sinun kriteerejäsi. Tää on vähän kuin että jos kävelee vaatekaupan ohi niin ikkunassa näyttää että tuollahan olisi kivoja juttuja, sitten kun menet sisään ja katsot tarkemmin niin ei ne olekaan hyviä.

Itse erosin viime vuoden kesällä ja nyt yhdessä suhteessa laastaroinut itseäni tässä ja alkanut miettimään että mikä siinä parisuhteessa nyt ylipäätään olikaan se juttu miksi siihen halusin. Pitäisi rakastua niin että järki sumenee, muuten siinä ei ole oikein mitään järkeä. Elämä menee vain monimutkaisemmaksi. Rakastumisessa on se että silloin sitä ei tajua, kun on kuin huumepäissään, silloin se tuntuu siltä että se kannattaa ja on kivaa.

Vierailija
40/98 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekoja kertoja sitä alkoi epäillä joskus 27-vuotiaana kun kaikki loputkin sinkkukaverit ym tuntui pariutuvan ihan tuosta noin vaan ja siis vakiintuivat heti perustamaan perhettä.

Itselle osui kohdalle vaan ihan vääränlaisia (ja niissä oli niin katkeria miehiä kuin näitä rasittavia hamesankareitakin, ei kiitos) ja tuntui, että ihan kaikki yhtään potentiaalisen oloiset vietiin "käsistä" jos eivät jo olleet vakiintuneet.

Sitä ei jotenkin yhtään ehtinyt mukaan tuohon omituiseen loppukiriin.

Eipä ne kavereiden miehet välttämättä sen potentiaalisempia tai parempia ole. Eivät välttämättä olisi läpäisseet sinun kriteerejäsi. Tää on vähän kuin että jos kävelee vaatekaupan ohi niin ikkunassa näyttää että tuollahan olisi kivoja juttuja, sitten kun menet sisään ja katsot tarkemmin niin ei ne olekaan hyviä.

Itse erosin viime vuoden kesällä ja nyt yhdessä suhteessa laastaroinut itseäni tässä ja alkanut miettimään että mikä siinä parisuhteessa nyt ylipäätään olikaan se juttu miksi siihen halusin. Pitäisi rakastua niin että järki sumenee, muuten siinä ei ole oikein mitään järkeä. Elämä menee vain monimutkaisemmaksi. Rakastumisessa on se että silloin sitä ei tajua, kun on kuin huumepäissään, silloin se tuntuu siltä että se kannattaa ja on kivaa.

Ja lisään vielä että sillä rakastumisellahan ei oikeasti sitten löydä sopivaa, vaan se on vaan joku hormonimyrsky mikä saa sen tuntumaan siltä. Eli onnelliseen parisuhteeseen tarvitsisi älyttömän mäihän. Että omat hormonit käynnistyisivät jonkun sellaisen kohdalla jolla olisi järkeä päässä ja haluaisi elämältä samoja juttuja ja sitten vielä hänkin sekoaisi omissa hormoneissaan. Äh. Aion keskittyä chilien kasvattamiseen.