Tinder-mies rupesi kertoilemaan päivittäisiä kuulumisiaan, vaikka ei olla edes tavattu vielä. Miten kerron nätisti että en tykkää?
Itse kerron kuulumiset kavereilleni, jotka tuntevat minut ja joiden kanssa minulla on jo vastavuoroinen ihmissuhde. En voi ajatellakaan että alkaisin Tinderissä laitella tämän tyylisiä viestejä miehelle, josta en tiedä vielä yhtään mitään ja jota en ole edes tavannut vielä.
Olettaisin että tämän jokainen ymmärtää sanomattakin, mutta koska näköjään ei, niin miten sanoisitte asiasta kauniisti?
Kommentit (72)
Parasta vaan ghostata tai saat kärsiä ahdistelusta lopun elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Meetkö kaikkien kanssa kahville? Nollaenerginen meinaa nollilla kulkevaa persoonaa. Toteuttaa kaiken vähällä vaivalla. Käyttää lyhyitä sanoja. Treffit mieluiten nopeasti halvassa paikassa. Treffeiltä tultaessa et kuule deitistä enää koskaan mitään.
haha
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala miten rasittavalta ap kuulostaa. Sellainen kunnon ylitulkitseva naisihminen. Hitusen naiivi.
Se on hei Tinder. Jos sinä haluat älykästä ja syvällistä keskusteluseuraa, se löytyy ihan muualta.
Sivusta. Viestisi kertoo sinusta enemmän kuin tarkoituksella pisteliään analyysisi kohteesta.
Sanon hei suoraan: sinä olet kateellinen ja ilkeä pätijä. Rasittavuutesi on eri tasoa. Se on tasolla : paskan syvyys.
:D
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala miten rasittavalta ap kuulostaa. Sellainen kunnon ylitulkitseva naisihminen. Hitusen naiivi.
Se on hei Tinder. Jos sinä haluat älykästä ja syvällistä keskusteluseuraa, se löytyy ihan muualta.
Jos asia on todella näin, niin sittenhän kenenkään fiksun ihmisen ei kannata tinderiin edes mennä.
Tinder on siis panoseuraa tyhmille.
Älykkäät, tasokkaat ihmiset harvemmin ovat tinderissä koska he tapaavat samanhenkisiä ihmisiä omissa piireissään.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Mistä te sitten juttelette tinderissä, jos kuulumisen vaihtaminen on ehdoton no-go?
Minulla on kyllä tapana vaihdella viestejä ennen tapaamista - sellaisia jotka edesauttavat molemminpuolista tutustumista. Esimerkiksi kysyin tältä mieheltä mitä hän tarkoittaa kun kertoo olevansa ekstrovertti. Itse olen introvertti ja minulla on tietty määritelmä asialle (esim. en ole ujo enkä hiljainen). Hän ei vastaa siihen kysymykseen vaan haluaa ennemmin kertoa käyneensä tänään ruokakaupassa/lenkillä/tmv.
Minusta tuntuu että emme sovi kovin hyvin yhteen, jos miestä ei kiinnosta ollenkaan minkälainen olen ihmisenä, vaan hän haluaa vain käyttää minua jonkinlaisena geneerisenä itseensä kohdistuvan huomion lähteenä.
ap
Ei koko miestä kannata analysoida muutaman viestin perusteella.
t. nainenSe tässä juuri on tarkoituksena: saada mies keskustelemaan muutakin kuin hyvääpäivää-tason asioita, jotta voimme tutustua toisiimme.
ap
Katuhoroltaki irtoo enempi sanoja. Tindervosu leikkii kuuromykkää.
Tiiäkkö tuo on se syy miksi ne ei vastaa. Sinä.
Vierailija kirjoitti:
Parasta vaan ghostata tai saat kärsiä ahdistelusta lopun elämääsi.
Miksi oot Tinderissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kiinnostunut. Unohda se tyyppi.
En olekaan, mutta haluaisin tutustua mieheen sen verran, että tiedän voinko tulevaisuudessakaan hänestä kiinnostua. Ei kai kukaan pelkän deittiprofiilin perusteella toisesta kiinnostu?
ap
Olet ilmeisesti aika nuori. Kokemus opettaa, että jos jokin asia häiritsee alussa - esim. se että toinen vaikuttaa vähän yksinkertaiselta, ei osaa kommunikoida ja puhelee kauppareissuistaan - tämä asia ei lakkaa häiritsemästä myöhemminkään. Joillain miehillä on tuollainen tapa, että jo muutaman päivän sisällä ennen kuin on edes tavattu kertoilevat jo juttuja työkavereistaan nimeltä. Ajatus ei luultavasti yllä tuota korkeammalle.
Kerran sanoin yhdelle tällaiselle hölisijälle livenä, että haluaisin jutella muustakin kuin siitä, kuka sanoi töissä ja mitä. Mies oli toista mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko40 kirjoitti:
Mistä te sitten juttelette tinderissä, jos kuulumisen vaihtaminen on ehdoton no-go?
Minulla on kyllä tapana vaihdella viestejä ennen tapaamista - sellaisia jotka edesauttavat molemminpuolista tutustumista. Esimerkiksi kysyin tältä mieheltä mitä hän tarkoittaa kun kertoo olevansa ekstrovertti. Itse olen introvertti ja minulla on tietty määritelmä asialle (esim. en ole ujo enkä hiljainen). Hän ei vastaa siihen kysymykseen vaan haluaa ennemmin kertoa käyneensä tänään ruokakaupassa/lenkillä/tmv.
Minusta tuntuu että emme sovi kovin hyvin yhteen, jos miestä ei kiinnosta ollenkaan minkälainen olen ihmisenä, vaan hän haluaa vain käyttää minua jonkinlaisena geneerisenä itseensä kohdistuvan huomion lähteenä.
ap
Ei koko miestä kannata analysoida muutaman viestin perusteella.
t. nainenSe tässä juuri on tarkoituksena: saada mies keskustelemaan muutakin kuin hyvääpäivää-tason asioita, jotta voimme tutustua toisiimme.
ap
Kannattaa keskittää kiinnostus kiinnostaviin ihmisiin. Kai Tinderissä niitäkin on, joista ei tarvitse ajatella että "jaa, vaikuttaapa oudolta, mutta ehdottomasti kannattaa jatkaa tutustumista".
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tossa vaiheessa edes mietit, miten sanot? Joko ghostaat tai sanot, että sori ei kiinnosta, hyvät jatkot.
Älä ole noin avuton noin varhaisessa vaiheessa tai joudut jonkun narskun kohteeksi. Ihan oikeasti. Jos et tuossa kohtaa kehtaa katkaista yhteydenpitoa, niin olet uskomattoman helppo manipuoloitava.
Ap ei pysty päättämään, kiinnostaako vai ei. Pitää ensin selvittää. Turhaahan tuo on, mutta antaa nyt hänen kokeilla tätä metodiaan ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole kiinnostunut. Unohda se tyyppi.
En olekaan, mutta haluaisin tutustua mieheen sen verran, että tiedän voinko tulevaisuudessakaan hänestä kiinnostua. Ei kai kukaan pelkän deittiprofiilin perusteella toisesta kiinnostu?
ap
ööö...etkös itse täpännyt tätä kyseistä tyyppiä nimenomaan profiilin perusteella? Vai teetkö niin kaikille ja päätät vasta tavattuasi, kannattiko?
Vierailija kirjoitti:
Ap ei pysty päättämään, kiinnostaako vai ei. Pitää ensin selvittää. Turhaahan tuo on, mutta antaa nyt hänen kokeilla tätä metodiaan ihan itse.
Mun mielestä Ap:stä kertoo hyvää se, että hän haluaa oikeasti tutustua ja ottaa selvää.
Liian nopeasti ihmiset usein heittävät toisen mappi ö:hön vain fiiliksen perusteella.
Itse en olisi jaksanut tutustua tuon syvemmin noin pinnallisen kuuloiseen tapaukseen, mutta pisteet Ap:lle siitä, että hän edes yritti.
🇺🇦🇮🇱
Mäkin jäin tätä ihmettelemään. En ole tinderissä enkä mene.
Koen ne playereitten temmellyskenttänä, myös sellaisten, joilla on paljon narsistisia piirteitä.