Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder-mies rupesi kertoilemaan päivittäisiä kuulumisiaan, vaikka ei olla edes tavattu vielä. Miten kerron nätisti että en tykkää?

Vierailija
08.01.2023 |

Itse kerron kuulumiset kavereilleni, jotka tuntevat minut ja joiden kanssa minulla on jo vastavuoroinen ihmissuhde. En voi ajatellakaan että alkaisin Tinderissä laitella tämän tyylisiä viestejä miehelle, josta en tiedä vielä yhtään mitään ja jota en ole edes tavannut vielä.

Olettaisin että tämän jokainen ymmärtää sanomattakin, mutta koska näköjään ei, niin miten sanoisitte asiasta kauniisti?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä tossa vaiheessa edes mietit, miten sanot? Joko ghostaat tai sanot, että sori ei kiinnosta, hyvät jatkot.

Älä ole noin avuton noin varhaisessa vaiheessa tai joudut jonkun narskun kohteeksi. Ihan oikeasti. Jos et tuossa kohtaa kehtaa katkaista yhteydenpitoa, niin olet uskomattoman helppo manipuoloitava.

Onpa täällä vihamielistä porukkaa linjoilla.

Mietin aina uuteen ihmiseen tutustuessani, miten ilmaisen itseäni mahdollisimman rakentavasti. Totta kai "kehtaan" katkaista yhteydenpidon tarvittaessa, kuten yhdestä aiemmasta viestistänikin käy ilmi. Osaatko vastata varsinaiseen kysymykseeni mitään vai tulitko vain purkamaan patoumiasi?

ap

Vierailija
42/72 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain olen tinderistä oppinut, one se, että viestittely on erittäin huono tapa tutustua ihmiseen. Itse ainakin haluan tavata livenä mahd nopeasti, siinä sen näkee synkkaako toisen kanssa. Viestittelyssä lähinnä karsin kaikki epäkohteliaat jne pois

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Mistä te sitten juttelette tinderissä, jos kuulumisen vaihtaminen on ehdoton no-go?

Minulla on kyllä tapana vaihdella viestejä ennen tapaamista - sellaisia jotka edesauttavat molemminpuolista tutustumista. Esimerkiksi kysyin tältä mieheltä mitä hän tarkoittaa kun kertoo olevansa ekstrovertti. Itse olen introvertti ja minulla on tietty määritelmä asialle (esim. en ole ujo enkä hiljainen). Hän ei vastaa siihen kysymykseen vaan haluaa ennemmin kertoa käyneensä tänään ruokakaupassa/lenkillä/tmv.

Minusta tuntuu että emme sovi kovin hyvin yhteen, jos miestä ei kiinnosta ollenkaan minkälainen olen ihmisenä, vaan hän haluaa vain käyttää minua jonkinlaisena geneerisenä itseensä kohdistuvan huomion lähteenä.

ap

Kysyt sitten uudestaan ja vielä jotain muutakin. Sitten sovit pikaisesti tapaamisen. Ihan turha yrittää liikaa kehitellä mitään uskomattomia keskusteluja ja connectioneita viesteillä, jos sitten ensinäkemisellä kaikki lässähtää. Nopea tapaaminen on aina hyvä asia ja siitä voi jatkaa syventämistä, jos halua on.

Minulla on ihan päinvastaiset kokemukset. Tekstaillessa muodostunut, aidolta tuntuva yhteys ei ole vielä koskaan lässähtänyt livetapaamisessa. Päin vastoin! Siksi en mielellään juokse tapaamassa kaikenkarvaisia matcheja ennen kuin olen keskustelun seurauksena kehittänyt edes alustavasti aitoa kiinnostusta toista kohtaan. Ekaa kertaa Tinderöidessä kokeilin noita nopeitakin tapaamisia, mutta niistä ei koskaan tullut mitään.

Kai tästä voi päätellä lähinnä sen, että ihmisiä on erilaisia.

ap

Vierailija
44/72 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poista koko keskustelu. Problem solved

Ei ole ollut tapana olla noin tyly. Jos huomaan että en ole kiinnostunut jatkamaan keskustelua, yleensä sanon miehelle ensin jonkun syyn siihen, ja annan miehen itse poistaa parin. Näin miehen pisteet eivät laske poistamisen seurauksena. Useimmat toivottavat hyvää jatkoa niin ettei kumpikaan poista paria. 

ap

Ai siellä on tuollaisia pisteytyksiäkin, että laskee pisteet jos "eroaa" matchista? No jopas!

Osa miehistä (pieni osa, toivon) käyttäytyy vihaisesti, jolloin heille kertyy paljon poistoja naisilta. Algoritmi rajoittaa tietoisesti näiden miesten näkyvyyttä siellä, jotta naiset eivät lopettaisi koko sovelluksen käyttöä. Eli joo, jokainen poisto laskee miehen pisteytystä aavistuksen. Ei varmasti paljon, mutta mielellään en aiheuta pientäkään pisteiden laskua miehelle joka on käyttäytynyt kohteliaasti ja vaikuttaa mukavalta (vaikka en olisikaan kiinnostunut tutustumaan enempää).

ap

Ei ole sun ongelma

Ei niin, enkä sitä ongelmaksi koekaan.

ap

Vierailija
45/72 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

Mistä te sitten juttelette tinderissä, jos kuulumisen vaihtaminen on ehdoton no-go?

Minulla on kyllä tapana vaihdella viestejä ennen tapaamista - sellaisia jotka edesauttavat molemminpuolista tutustumista. Esimerkiksi kysyin tältä mieheltä mitä hän tarkoittaa kun kertoo olevansa ekstrovertti. Itse olen introvertti ja minulla on tietty määritelmä asialle (esim. en ole ujo enkä hiljainen). Hän ei vastaa siihen kysymykseen vaan haluaa ennemmin kertoa käyneensä tänään ruokakaupassa/lenkillä/tmv.

Minusta tuntuu että emme sovi kovin hyvin yhteen, jos miestä ei kiinnosta ollenkaan minkälainen olen ihmisenä, vaan hän haluaa vain käyttää minua jonkinlaisena geneerisenä itseensä kohdistuvan huomion lähteenä.

ap

Kysyt sitten uudestaan ja vielä jotain muutakin. Sitten sovit pikaisesti tapaamisen. Ihan turha yrittää liikaa kehitellä mitään uskomattomia keskusteluja ja connectioneita viesteillä, jos sitten ensinäkemisellä kaikki lässähtää. Nopea tapaaminen on aina hyvä asia ja siitä voi jatkaa syventämistä, jos halua on.

Miksi pitää tavata nollaenerginen deitti? Kumpaakaan ei tunnu kiinnostavan.

Jos oma tunne on "nollaenerginen", niin välitön keskustelun lopetus ja next. Noin yksinkertaista.

Eikö jokainen ole "nollaenerginen" alkuun. En minä ainakaan mitään tunne yhtään mätchiä kohtaan ennen keskustelua.

Vierailija
46/72 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

ap

Ei koko miestä kannata analysoida muutaman viestin perusteella.

t. nainen

Se tässä juuri on tarkoituksena: saada mies keskustelemaan muutakin kuin hyvääpäivää-tason asioita, jotta voimme tutustua toisiimme.

ap

Yleisesti ottaen on tapana aloittaa keskustelu kevyemmistä aiheista.

Itse kokisin vieraana ajatuksen, että toiselle pitäisi sairaus historia avata tai suostua psykoanalyysiin, ennenkuin on edes heipat sanottu...

Kysymys siitä, mitä ekstroversion määritelmää henkilö käyttää (kun hän itse profiilissaan kertoo olevansa ekstrovertti) vastaa mielestäsi sairaushistorian avaamista? 

Ok.

ap

Vierailija
47/72 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

ap

Jos oma tunne on "nollaenerginen", niin välitön keskustelun lopetus ja next. Noin yksinkertaista.

Eikö jokainen ole "nollaenerginen" alkuun. En minä ainakaan mitään tunne yhtään mätchiä kohtaan ennen keskustelua.

Meetkö kaikkien kanssa kahville? Nollaenerginen meinaa nollilla kulkevaa persoonaa. Toteuttaa kaiken vähällä vaivalla. Käyttää lyhyitä sanoja. Treffit mieluiten nopeasti halvassa paikassa. Treffeiltä tultaessa et kuule deitistä enää koskaan mitään.

Vierailija
48/72 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

ap

Minulla on ihan päinvastaiset kokemukset. Tekstaillessa muodostunut, aidolta tuntuva yhteys ei ole vielä koskaan lässähtänyt livetapaamisessa. Päin vastoin! Siksi en mielellään juokse tapaamassa kaikenkarvaisia matcheja ennen kuin olen keskustelun seurauksena kehittänyt edes alustavasti aitoa kiinnostusta toista kohtaan. Ekaa kertaa Tinderöidessä kokeilin noita nopeitakin tapaamisia, mutta niistä ei koskaan tullut mitään.

ap

Ihmisiä on tosiaan erilaisia. Itselläni fyysinen olemus, puhetapa minun kanssani, eleet, hymyt jne, ovat oleellinen osa koko hommaa. En koskaan pystyisi erityisen syvällisiin keskusteluihin, jos siis tapailukumppania olen etsimässä, ennen kuin olisin tavannut livenä ja molemmat olisivat halukkaita jatkamaan.

Vierailija
49/72 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

ap

Meetkö kaikkien kanssa kahville? Nollaenerginen meinaa nollilla kulkevaa persoonaa. Toteuttaa kaiken vähällä vaivalla. Käyttää lyhyitä sanoja. Treffit mieluiten nopeasti halvassa paikassa. Treffeiltä tultaessa et kuule deitistä enää koskaan mitään.

En mene. Jos homma on sinulle noin selvä, niin tiedät itsekin, että katkaiset yhteyden ja se siitä.

Vierailija
50/72 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta pelien pelaaminen ja sano ettei sinua kiinnostaa. Tuhlaat vain miehen aikaa.

Mies tässä pelejä pelaa. Väistelee keskustelunavauksiani ja hölisee tyhjänpäiväisyyksiä. Haluaisin antaa vielä mahdollisuuden lopettaa tuollainen pelailu, siltä varalta että hän ei tee sitä tarkoituksella. En vain heti keksi miten asia kannattaa muotoilla niin, ettei toinen loukkaantuisi turhaan.

ap

Kysy suoraan, miksi hän ei vastaa kysymyksiisi vaan hölisee tyhjänpäiväisyyksiä. Jos hän selittää ja muuttaa tapojaan edes hiukan, niin jotain toivoa on ja jos sanoo taas jotain välttelevää, niin voit lopettaa keskustelun. 

Vierailija
51/72 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta pelien pelaaminen ja sano ettei sinua kiinnostaa. Tuhlaat vain miehen aikaa.

Mies tässä pelejä pelaa. Väistelee keskustelunavauksiani ja hölisee tyhjänpäiväisyyksiä. Haluaisin antaa vielä mahdollisuuden lopettaa tuollainen pelailu, siltä varalta että hän ei tee sitä tarkoituksella. En vain heti keksi miten asia kannattaa muotoilla niin, ettei toinen loukkaantuisi turhaan.

ap

Tekee tarkoituksella. Kilttiä naista vedetään taas höplästä. 

Lakkaa antamasta mitään mahdollisuuksia, kun oot jo nähnyt että tyyppi ei sovi sulle. Tuhlaat vaan molempien aikaa.

Et voi estää toista loukkaantumasta jos hän niin haluaa. 

Vierailija
52/72 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Lakkaa antamasta mitään mahdollisuuksia, kun oot jo nähnyt että tyyppi ei sovi sulle. Tuhlaat vaan molempien aikaa.

Vaikutat katkeralta.

Ne miehet joille olen jutellut, ovat olleet lähes yksinomaan hyvää tarkoittavia. Uskon että sitä on tämäkin mies. Miksi ghostaisin hänet varmistamatta ensin, olemmeko tosiaan niin erilaisia ettei yhteistä keskustelutapaa voi löytyä? Lähtisin tilanteesta olettaen miehen olevan joku ilkeä höplästävetäjä. Jos toimisin aina näin, olisin varmaan jo yhtä katkera kuin sinäkin, kun niitä höplästävetäjiä on helppo nähdä kaikkialla jos ei pysähdy yhtään tarkistamaan omia tulkintojaan muista.

ap

Vierailija
53/72 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukko40 kirjoitti:

ap

ap

Ihmisiä on tosiaan erilaisia. Itselläni fyysinen olemus, puhetapa minun kanssani, eleet, hymyt jne, ovat oleellinen osa koko hommaa. En koskaan pystyisi erityisen syvällisiin keskusteluihin, jos siis tapailukumppania olen etsimässä, ennen kuin olisin tavannut livenä ja molemmat olisivat halukkaita jatkamaan.

Ovat nuo minullekin tärkeitä asioita. Mutta tuleeko yllätyksenä, että tulen hymyilleeksi paljon enemmän ja muutenkin käyttäytyneeksi avoimemmin, jos olen jo valmiiksi toisesta aidosti kiinnostunut, kun tapaamme livenä?

ap

54/72 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuliko keskustelusta mitään, Ap?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
55/72 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Vaikutat katkeralta.

Ne miehet joille olen jutellut, ovat olleet lähes yksinomaan hyvää tarkoittavia. Uskon että sitä on tämäkin mies. Miksi ghostaisin hänet varmistamatta ensin, olemmeko tosiaan niin erilaisia ettei yhteistä keskustelutapaa voi löytyä? Lähtisin tilanteesta olettaen miehen olevan joku ilkeä höplästävetäjä. Jos toimisin aina näin, olisin varmaan jo yhtä katkera kuin sinäkin, kun niitä höplästävetäjiä on helppo nähdä kaikkialla jos ei pysähdy yhtään tarkistamaan omia tulkintojaan muista.

ap

Tai sitten kaikki naiset eivät halua ruveta miehen jäänmurtajaksi. Oot tosissaan noin pihalla mistä miesten maailmassa keskustellaan? Nyrkkisääntönä voidaan pitää panostuksen näkymistä viesteissä JA treffeillä. Ellei mies tahdo laittaa tikkua ristiin sosiaalisista rajoitteistaan huolimatta tuut olemaan varalla kunnes saa laatua.

Vierailija
56/72 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat syvällisiä pohdiskelijoita, ja toiset puhuvat mieluummin arkipäivän asioista. Te olette eri kaliiberia. Sen näkee todella nopeasti, joten turhaan kulutat enempää aikaasi häneen.

Vierailija
57/72 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala miten rasittavalta ap kuulostaa. Sellainen kunnon ylitulkitseva naisihminen. Hitusen naiivi.

Se on hei Tinder. Jos sinä haluat älykästä ja syvällistä keskusteluseuraa, se löytyy ihan muualta.

Vierailija
58/72 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööh, kuvaa äijälle tiktokki-video jossa ilmaiset olotilasi mikroilmein?

Muistakaa naiset: aakkos-vaatteet, huulet törölle ja paljon meikkei=> siellä somedeitissä ON joku chad kohta lirkuttamassa paremmin. Kuin kalassa lohilammella olis!

Vierailija
59/72 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala miten rasittavalta ap kuulostaa. Sellainen kunnon ylitulkitseva naisihminen. Hitusen naiivi.

Se on hei Tinder. Jos sinä haluat älykästä ja syvällistä keskusteluseuraa, se löytyy ihan muualta.

Itse löysin syvällisen, hauskan ja älykkään miehen tinderistä. Aloimme keskustelemaan heti muuta kuin jonninjoutavuuksia. Tosin kahden päivän kukuessa olimme ravintolassa keskustelemassa sellaisella levelillä etten ollut ennen löytänyt montaa vastaavaa. Osaamme kyllä jutustellakin. Nyt keskustelut suuntaavat talon ostoon ja tulevaan lapseemme :)

Mutta sen löytääkseni piti kyllä poistella paaaaljon noita ap:n kuvaamia keskustelunaloituksia.

Vierailija
60/72 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vain sinun asioista pitäisi puhua.