Kanssasisaret: oletteko itsetyydyttäneet hieromalla itseänne tyynyä vasten? Kyselen nostalgiasyistä.
Ekaa kertaa vuosiin muistin itse harjoittaneeni moista haureutta viimeksi alle kaksikympiisenä.
Olin tuolloin jotenkin hävennyt ja morkkistellut joko touhua niin että kai mielessäni "päätin" ettei moista ole koskaan tapahtunut.
Muistan selkeästi ajatelleeni olevani jotenkin poikkeava ja pervo kun en masturboinut oikeaoppisesti sormin vaan mielummin hieroin itseäni kaikenlaisia peittomyttyjä ja joskus pehmolelujakin vasten.
Nyt yli kolmekymppisenä kokeilin nostalgiasyistä tuota vanhanajan runkkaustyyliä ja uskomatonta kyllä - orgasmi oli paljon kovempi ja intensiivisempi kuin millään satisfyerillä, dildolla tai sormilla!
Mietin että mistähän tuo orgsmin erilaisuus johtuu, onko se anatomista vai jotenkin vain tuhmemman ja kielletymmän tuntuista.
Oletteko muut kokeneet "masturbointihäpeää"?
Olenko iha kieroonkasvanut ja pervertikko?
Tunnistaako joku aiheen vai olenko asian kanssa ihan ypöyksin?
Ja kertokaa toki miehetkin jos aiheesta jotain tiedätte!
Kommentit (65)
Millaisia hirmuklitoriksia ihmisillä on, kun pystyvät tuohon? Ei onnistu mun mallilla.
Vierailija kirjoitti:
Tyyny tuntuu todella hyvältä myös kovaa kalua vasten kun kunnolla seisoo ja sillä voi hieroa hiukan samaan tapaan kuin nainen hieroo reidellä. Naiskaverin kanssa ei tahdo leffan katselusta tulla mitään kun pitää jalkaa mun sylissä niin alkaakin seisoa ja pakko purkaa
Se paineen tunne kalua vasten on ihan parasta. Lempiasioita kun rouva puristaa kevyesti kalua peniksen läpi ja hieroo kuin " kuivapanemalla". Stimuloi ja kiihottaa eri tavalla kuin paneminen tai runkkaus kädellä ja pehmeä kangas hieroo ihanasti kalun päätä. Usein laukean boksereihin tarpeeksi kiihottuneena ja orgasmi on erilainen kuin yhdynnässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peittokasa ja pehmeä peitto tuntuu paljon paremmalta kuin kädellä runkkaus. Olen 34 v mies ja edelleen tyydytän mielummin kuivapanemalla peittoa ja tyynyä. En ole koskaan tykännyt itse runkata edes teininä. Naisen käsi tuntuu aivan eriltä kuin oma
Mitä tarkoitat naisen kädellä; parempi vai huonompi kuin oma?
Itsellä mihen käsi tuhat kertaa parempi kuin oma, ja siksi en tajua miksi pitäisi itse sormettaa seksin aikana. Itsekästä miehiltä tuollainen!177
Et sitten lukenut loppuun alkuunkaan kommenttia
Kai se nainenkim kostuu ha sottaa:-)
Olin joskus 30-vuotiaana kylässä yhden opiskeluajoilta tutun naisen luona ja istuttiin kahvilla olohuoneen kulmasohvalla.
Sisään lompsii sen iso uroskoira, kävelee suoraan sohvan päätyyn, upottaa kuononsa pyöreään pulleaan koristetyynyyn jolloin iso kalu pomppaa pystyyn ja koira alkaa nussia hillitöntä tahtia sohvaa kuono kiinni tyynyssä jota se imppaa niin että suhina kuuluu.
Emäntä siinä sitten selittelemään naama punaisena että nuo nuoret uroskoirat ovat joskus tuollaisia kun oikein innostuvat.
Minä siihen leikilläni että on tainnut emäntäkin innostua harrastamaan tyynyn kanssa jotain kun koiralla pyörii silmät päässä yhdellä nuuhkaisulla.
Keskustelu päättyi siihen mutta en edes tiennyt että posket voivat muuttua niin punaisiksi.