Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kanssasisaret: oletteko itsetyydyttäneet hieromalla itseänne tyynyä vasten? Kyselen nostalgiasyistä.

Vierailija
08.01.2023 |

Ekaa kertaa vuosiin muistin itse harjoittaneeni moista haureutta viimeksi alle kaksikympiisenä.
Olin tuolloin jotenkin hävennyt ja morkkistellut joko touhua niin että kai mielessäni "päätin" ettei moista ole koskaan tapahtunut.
Muistan selkeästi ajatelleeni olevani jotenkin poikkeava ja pervo kun en masturboinut oikeaoppisesti sormin vaan mielummin hieroin itseäni kaikenlaisia peittomyttyjä ja joskus pehmolelujakin vasten.

Nyt yli kolmekymppisenä kokeilin nostalgiasyistä tuota vanhanajan runkkaustyyliä ja uskomatonta kyllä - orgasmi oli paljon kovempi ja intensiivisempi kuin millään satisfyerillä, dildolla tai sormilla!
Mietin että mistähän tuo orgsmin erilaisuus johtuu, onko se anatomista vai jotenkin vain tuhmemman ja kielletymmän tuntuista.

Oletteko muut kokeneet "masturbointihäpeää"?
Olenko iha kieroonkasvanut ja pervertikko?
Tunnistaako joku aiheen vai olenko asian kanssa ihan ypöyksin?

Ja kertokaa toki miehetkin jos aiheesta jotain tiedätte!

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt tyynyä, mutta teininä ratsastin pehmolelulla ja nyt suosikkini on ollut jo parikymmentä vuotta vanhoista puuvillacapreista sidottu mytty, johon hieron itseäni ollessani vatsallani. Kädet jäävät vapaiksi ja voin vaikka kosketella samalla rintojani tai pakaroitani, tai työnnellä pepputappia, tai pitää kädet pään yläpuolella kuvitellen olevani kahleissa. Patjan tuntu kehoa vasten simuloi miehen vartaloa. Joskus harvoin saatan olla selälläni ja käyttää dildoa, mutta silloin jään aina kaipaamaan sitä painon tunnetta kehoa vasten.

Tällä tavalla olen saanut varmaan tuhansia ihania orgasmeja. En koe häpeää, mutta toisaalta en ole koskaan myöskään paljastanut tätä yhdellekään kumppanille; sen verran nololta tämä tapa tuntuisi "julkisesti"... Ne harvat kerrat kun olen runkannut toisen nähden, olen käyttänyt sormia, vaikken juuri koskaan tee niin itsekseni.

Apua, ihan tismalleen sama runkkaustapa kuin mulla :D paitsi että käytän pyykkiin menevää lakanaa tai vaatetta mytättynä. Sama menetelmä ollut lapsesta asti (nyt olen yli kolmekymmentä) ja siitä saa sellaisen lämpimän, kokonaisvaltaisen orgasmin. Ja en todellakaan kehtaa runkata noin kenenkään toisen nähden, kun mies/miehet joskus sanoneet, että haluaisivat nähdä kun tyydytän itseäni. Yritän siinä sitten jotain sormeilla vaikka en oikeasti koskaan tee niin :D

Hehe.. terkkuja vaan sinnekin sitten :D

Vierailija
42/65 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyynyllä ratsastamisesta löytyy alan sivustoilta sen verran paljon videomateriaalia, että kyseessä ei taida olla kovinkaan harvinainen ilmiö.

Näinpä, esim. hakusanoilla "pillow humping" löytyy tätä matskua vaikka ja kuinka.

Niinpäs näköjään löytyy 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovan kalun hankaaminen peittoa tai tyynyä vasten tuntuu paljon paremmalta kuin perus runkkaus kädellä. Lienee erilaisesta stimulaatiosta johtuvaa sekin että orgasmi on erilainen ja kovempi. Miinuksena se että sotkua voi tulla ja peitto spermassa jos ei ehdi pyyhettä laittaa väliin ja se pyyhe haittaa paljon tuntumassa ja tuntuu ikävältö. Usein tulen niin voimalla ettei ole kuin sekuntti aikaa toimia. Naisilla on helppoa kun ilman sotkua voi hinkkailla ..

Vierailija
44/65 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena hieroin orgasmeja nallen nenänpäätä vasten.

Vierailija
45/65 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyynyn moninainen hyötykäyttö tuli tutuksi murkkuikäisenä ja sen jälkeen peiton myttäykset reisien väliin ja muutkin kokeilut. Vähän myöhemmin poikisten kanssa tuli myös harrastettua usein loikoillessa sängyllä sellaista, että toinen jalkani oli nostettuna poikiksen jalan tai jalkojen päälle ja hinkkasin haaroväliäni poikiksen reiteen ja annoin mielikuvituksen lentää. Ihania muistoja.

Vierailija
46/65 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tyynyn moninainen hyötykäyttö tuli tutuksi murkkuikäisenä ja sen jälkeen peiton myttäykset reisien väliin ja muutkin kokeilut. Vähän myöhemmin poikisten kanssa tuli myös harrastettua usein loikoillessa sängyllä sellaista, että toinen jalkani oli nostettuna poikiksen jalan tai jalkojen päälle ja hinkkasin haaroväliäni poikiksen reiteen ja annoin mielikuvituksen lentää. Ihania muistoja.

Voi elämä ja kun tuossa sit näkee kun toinen siin kovettuu vaikka olis housut jalassa. Kääntyy mun päälle ja hyväillään toisiamme lanteiden liikkeillä vaatteet viel yllä. Suudellaan. Nautin myös niin..

Vierailija
47/65 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi elämä ja kun tuossa sit näkee kun toinen siin kovettuu vaikka olis housut jalassa. Kääntyy mun päälle ja hyväillään toisiamme lanteiden liikkeillä vaatteet viel yllä. Suudellaan. Nautin myös niin..

Noinhan se jos ei ketään muita vaan sattunut olemaan kotona ja silloin se myös usein päättyi siihen, että poikikselle tuli kova kiirus vessaan etenkin jos alkoi vastalla sen liikkeisiin. Tosin joskus se matka oli sille liian pitkä ja kun joutui putsailemaan kalsareistaan omia sotkujaan.

Koskaan en kuitenkaan vähentänyt vaatteita pojan kanssa kuin korkeintaan puseron annoin avata ja joskus myös farkkujen vetoketjun ja hiukan laskea niitä. Jos taas olin hameessa, niin helmaa kohottaa ja silitellä reisiä joka tuntuu vieläkin uskomattoman hyvälle. Itse asiassa taisin olla aika siveyden sipuli ja silloisten poikisten mukaan varmaan aika pihtari, sillä eka kertanikin oli vasta parikymppisenä. Olin silloin jo muuttanut kotoa muualle opiskelemaan.

Vierailija
48/65 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain tähän samaan elämykseen liittyy lesboseksissä polvinainti. Se on tosin usein vaan ikäänkuin esileikkiä, loppuun hoidetaan muuten. 

Vierailija
49/65 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, eikö tuo tyyny/peitto/pehmoeläin/mikäliemytty ole aivan märkänä pillumehuista sitten? Noloa jos sohvatyyny hajahtaa pildeltä?

Vierailija
50/65 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se jos ei ketään muita vaan sattunut olemaan kotona ja silloin se myös usein päättyi siihen, että poikikselle tuli kova kiirus vessaan etenkin jos alkoi vastalla sen liikkeisiin. Tosin joskus se matka oli sille liian pitkä ja kun joutui putsailemaan kalsareistaan omia sotkujaan.

Koskaan en kuitenkaan vähentänyt vaatteita pojan kanssa kuin korkeintaan puseron annoin avata ja joskus myös farkkujen vetoketjun ja hiukan laskea niitä. Jos taas olin hameessa, niin helmaa kohottaa ja silitellä reisiä joka tuntuu vieläkin uskomattoman hyvälle. Itse asiassa taisin olla aika siveyden sipuli ja silloisten poikisten mukaan varmaan aika pihtari, sillä eka kertanikin oli vasta parikymppisenä. Olin silloin jo muuttanut kotoa muualle opiskelemaan.

Kyllähän sitä poikana useamman kerran tuli kovasti sykkien teinilasti housuihin tolleen ihanan tytön kanssa makoillessa ja tuntui uskomattoman hyvältä kaikki siinä. Itse se syöksy ja orgasmi ja matka kohti sitä. Ne suudelmat ja yhdynnän "harjoitteleminen". Läheisyys ja tytön vartalon tunteminen alla. Mua ei haitannut yhtään tulla boksereihin. En halunnut lähteä siitä nuoren naisen lämmöstä ja tunnusta minnekään ja annoin vaan tulla. Tyttö selkeästi tykkäsi siitä.

Vierailija
51/65 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihanan nostalginen ja tuhma olo teidän "tyttöjen", eli naisten, juttuja lukiessa. Tuli myös vähän sellainen olo kuin tirkistelisi jotain yksityistä ja kiellettyä.

m36

Vierailija
52/65 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään, miettien samalla ihanaa työtoveria jota en tule koskaan saamaan lähelleni.

Vierailija
53/65 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu varhaisteinivuosilta. Mulla oli yks suosikkityyny jolla "ratsastin" ja sit makasin se jalkojen välissä ja hinkkasin lantiolla. Vähän myöhemmin sit poikaystävän kaa oltiin niin, että hän makasi päällä mun jalkojen välissä ja työnsi rytmikkäästi lantiotaan ja kovaa pippeliään vasten mun herkkiä kohtia. Joskus hän puski paljasta penistä mun vaatteiden päälle ja joskus hänellä oli housut jalassa. Toi tuntui todella hyvältä. Paremmalta kuin mun soolokokemus ja se tyyny. Semmoinen ihana juttu ennen kuin uskallettiin mennä yhdyntään asti.

Vierailija
54/65 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hantuuki ja toinen käsi selkäpuolella ja toinen etupuolella hantuukinpäistä, ja eiku edestakaisin vetelemään.

Vierailija
55/65 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittokasa ja pehmeä peitto tuntuu paljon paremmalta kuin kädellä runkkaus. Olen 34 v mies ja edelleen tyydytän mielummin kuivapanemalla peittoa ja tyynyä. En ole koskaan tykännyt itse runkata edes teininä. Naisen käsi tuntuu aivan eriltä kuin oma

Vierailija
56/65 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peittokasa ja pehmeä peitto tuntuu paljon paremmalta kuin kädellä runkkaus. Olen 34 v mies ja edelleen tyydytän mielummin kuivapanemalla peittoa ja tyynyä. En ole koskaan tykännyt itse runkata edes teininä. Naisen käsi tuntuu aivan eriltä kuin oma

Mitä tarkoitat naisen kädellä; parempi vai huonompi kuin oma?

Itsellä mihen käsi tuhat kertaa parempi kuin oma, ja siksi en tajua miksi pitäisi itse sormettaa seksin aikana. Itsekästä miehiltä tuollainen!177

Vierailija
57/65 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyny, peittokasa, iso nalle, sängynkulma, sohvan käsinoja...

Olen itse sen verran itsetyydyttävää sakkia, että oletan muidenkin olevan. Kannattaa kylässä varoa mille nojaa kädellään.

Sama moka täällä. Nallea täytyy käyttää pesussa ja sängyn kulma saattaa kiiltää omituisesti. Olen niin helppo, että märkiä läikkiä löytyy ellen käytä pikkareita ( en mielelläni käytä yksin kotona ). Seksiä kaikkialla, yksin ja yhdessä. Saatan tyydyttää itseni puolen tusinaa kertaa päivässä kun siltä tuntuu.

Jos tämä siis on naisen kirjoittama niin ei haittaa ollenkaan. Päinvastoin tulin oikein kiimaiseksi jo ajatuksesta, että koskettelisin jonkun toisen naisen limoja. Ajatus lähti villiin laukkaan, miten hän on sen tehnyt. Miten seksikkäältä se näyttäisikään.

Mutta jos kirjoittaja on sittenkin mies niin ei kiitos. En tykkää sperman hajusta, enkä mausta. Saatikka mitä lie pöpöjä se tuntematon tahna sisältää. Vaikka kiihotun kyllä voimakkaasti kun mies tulee todella lujaa kanssani. Tunnet milloin hän on lähellä tai katsot häntä suoraan kasvoihin. Pitkällä kaarella roiskis. Ssssseksikästä ( oikean henkilön kanssa ). Kulleja tarvitaan, mutta makutestin voittaja on aina toinen nainen. Pillulimojen kohdalla tuskin voisin hillitä itseäni, se tuoksu jo vie järjen.

Vierailija
58/65 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huoneessani pitkä kokovartalotyyny. Hieron itseäni naimaliikkeillä  tyynyä vasten peiton alla. Tyyny voi olla päälläni haarojen välissä jalat ristissä ja kädet ympärillä  ja kuvittelen että mies nai minua. Suosikkini on ottaa tyynyn toinenpää alleni. Ratsastaa ja hinkata pillua tyynyä vasten, puristaa toista päätä nännejäni vasten kuin miestä. Orgasmeja tulee useita kun olen oikeen kiimainen tyynyn kanssa. Koko vatalotyynynliinoja on onneksi monta ja voin sanoa äidille että olen unissani kuolannut kun kiimaiset limani on tyynyssä. Iina 19.

Vierailija
59/65 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kiva saada video kun touhuilet😋

Vierailija
60/65 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen pitkä pötkylätyyny, melkein mun mittanen, poikaystävätyynyn nimellä aikoinaan myytiin, minkä saa kivasti just oikeaan kulmaan tohon jalkoväliin. Parhaat tuntemukset ikinä. Mieluummin tyyny kun mies.