Kanssasisaret: oletteko itsetyydyttäneet hieromalla itseänne tyynyä vasten? Kyselen nostalgiasyistä.
Ekaa kertaa vuosiin muistin itse harjoittaneeni moista haureutta viimeksi alle kaksikympiisenä.
Olin tuolloin jotenkin hävennyt ja morkkistellut joko touhua niin että kai mielessäni "päätin" ettei moista ole koskaan tapahtunut.
Muistan selkeästi ajatelleeni olevani jotenkin poikkeava ja pervo kun en masturboinut oikeaoppisesti sormin vaan mielummin hieroin itseäni kaikenlaisia peittomyttyjä ja joskus pehmolelujakin vasten.
Nyt yli kolmekymppisenä kokeilin nostalgiasyistä tuota vanhanajan runkkaustyyliä ja uskomatonta kyllä - orgasmi oli paljon kovempi ja intensiivisempi kuin millään satisfyerillä, dildolla tai sormilla!
Mietin että mistähän tuo orgsmin erilaisuus johtuu, onko se anatomista vai jotenkin vain tuhmemman ja kielletymmän tuntuista.
Oletteko muut kokeneet "masturbointihäpeää"?
Olenko iha kieroonkasvanut ja pervertikko?
Tunnistaako joku aiheen vai olenko asian kanssa ihan ypöyksin?
Ja kertokaa toki miehetkin jos aiheesta jotain tiedätte!
Kommentit (65)
Teini-ikäisenä ja nuorena miehenä tuli luettua netin keskustelupalstalta naisten kertomuksia siitä, miten he tyydyttävät tyynyn avulla itseään. Oma seurusteluelämä on ollut käytännössä nolla, ja tuon avulla pääsi edes vähän tutustumaan naisten intiimielämään ja siihen "salaisempaan", ja siten kiehtovaan, puoleen.
M35
Olen miehenä innokas tyydyttämään itseäni sängyllä niin, että makaan vatsallani ja työntelen kalua lakanaa vasten. Loppuvaiheessa viimeistään, jos maltan ja ehdin, laitan pyyhkeen väliin, jotta ei sänky ja lakanat kohtuuttomasti tahriintuisi. Mutta siis tällainen itsensätyydyttäminen on tuttua ja tykkään siitä. Oli kiva lukea ap:n ja teidän muiden naisten itsetyydytyksestä. Se on kiehtovaa. Rohkaisisin teitä jatkamaan samaa rataa. Pitäkää hyvänä itseänne! Olen hengessä mukana. Häpeän tunteetkin on tuttuja.
Tyyny tuntuu todella hyvältä myös kovaa kalua vasten kun kunnolla seisoo ja sillä voi hieroa hiukan samaan tapaan kuin nainen hieroo reidellä. Naiskaverin kanssa ei tahdo leffan katselusta tulla mitään kun pitää jalkaa mun sylissä niin alkaakin seisoa ja pakko purkaa
Itse saan kovimmat orgasmit niin, että hieron jotain kovaa sohvatyynyä alapäätäni vasten ollen selälläni. Tuntuu taivaalliselta ja laukean melkein heti.
Ratsastaessani tyynyllä pitää töitä tehdä huomattavasti enemmän ja kulman olla just oikea.
Eniveis tyynyrunkkaus on 100x parempaa kuin sormetus/dildotus/vibraaminen koskaan.
Haaveilen sybianista. Siinä sais ratsastaa dildolla samalla hieroen itseään vibraa vasten.
Monikin täällä hieroo häpyään / kulliaan lakanaan tai tyynyyn mutta ei vain myönnä sitä kelleen. Pehmeä tyynyhän tuntuu todella hyvältä kovaa seisokkia vasten
Jep, tuttua nuoremmalta iältä vaikken muista koskaan tulleeni tyynyä käyttäen. Itseasiassa nyt viimeaikoina kun ei pysty nukkumaan kyljellään ilman tyynyä polvien välissä, on tullut mieleen että oishan siitä muuhunkin. N
Nuorena kollina tuli nylkytettyä tyynyä.
Tuntui ihan kivalta, sietäis alkaa taas harrastamaan sitä...
Onko tyynyn nussijat kehittäneet mitään uutta?
Esim. Päiväpeiton panoa?
Vierailija kirjoitti:
Onko tyynyn nussijat kehittäneet mitään uutta?
Esim. Päiväpeiton panoa?
Päiväpeitto rullalle ja sohvatyyny siihen kasan päälle. Ehkä vielä vibra pillun ja pyynyn väliin. Tuntuu ihan taivaalliselta eikä orgasmiin kauaa mene. Kiitos kysymästä.
Mites sulla?
Kiitos vinkistä, tätä en ollutkaan ennen kokeillut. Ei kauaa mennyt että tulin. Lämmin orgasmi.
N30
Niin mahtavaa.. miehen vanhaa työpipoa hieroa tussua vasten... Sen tuoksut ja kaikki..tulin ihan liian nopeasti?!
Pehmeä peitto ja samettinen kangas tuntuu todella hyvältä kovaa penistä vasten kun turvottaa kunnolla. Tyynyrunkkaus tuntuu erilailla paljon paremmalta kuin käsi. Pitää vaan varoa ettei spermat sotke liikaa. Hauska nähdä miten moni nainen tyydyttää itseään tyynyllä
Minä en häpeä. Päinvastoin, mies saa videota kun hieron mun märkää pillua ja persereikää
Peniksen liikuttaminen pehmeää tyynyä tai peittoa vasten kiihottaa ja kun hankaa itseään tunne muistuttaa hiukan seksiä ja pehmeää pillua :). Käsirunkkaus naisen kädellä tuntuu myös aivan eriltä kuin oma käsi. En perusta omasta kädestä muutenkaan
Mies
Vierailija kirjoitti:
Peniksen liikuttaminen pehmeää tyynyä tai peittoa vasten kiihottaa ja kun hankaa itseään tunne muistuttaa hiukan seksiä ja pehmeää pillua :). Käsirunkkaus naisen kädellä tuntuu myös aivan eriltä kuin oma käsi. En perusta omasta kädestä muutenkaan
Mies
Panettaako sua nyt?
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Panettaako sua nyt?
N36
Panettaa, sinuakin?
En ole käyttänyt tyynyä, mutta teininä ratsastin pehmolelulla ja nyt suosikkini on ollut jo parikymmentä vuotta vanhoista puuvillacapreista sidottu mytty, johon hieron itseäni ollessani vatsallani. Kädet jäävät vapaiksi ja voin vaikka kosketella samalla rintojani tai pakaroitani, tai työnnellä pepputappia, tai pitää kädet pään yläpuolella kuvitellen olevani kahleissa. Patjan tuntu kehoa vasten simuloi miehen vartaloa. Joskus harvoin saatan olla selälläni ja käyttää dildoa, mutta silloin jään aina kaipaamaan sitä painon tunnetta kehoa vasten.
Tällä tavalla olen saanut varmaan tuhansia ihania orgasmeja. En koe häpeää, mutta toisaalta en ole koskaan myöskään paljastanut tätä yhdellekään kumppanille; sen verran nololta tämä tapa tuntuisi "julkisesti"... Ne harvat kerrat kun olen runkannut toisen nähden, olen käyttänyt sormia, vaikken juuri koskaan tee niin itsekseni.
Vierailija kirjoitti:
En ole käyttänyt tyynyä, mutta teininä ratsastin pehmolelulla ja nyt suosikkini on ollut jo parikymmentä vuotta vanhoista puuvillacapreista sidottu mytty, johon hieron itseäni ollessani vatsallani. Kädet jäävät vapaiksi ja voin vaikka kosketella samalla rintojani tai pakaroitani, tai työnnellä pepputappia, tai pitää kädet pään yläpuolella kuvitellen olevani kahleissa. Patjan tuntu kehoa vasten simuloi miehen vartaloa. Joskus harvoin saatan olla selälläni ja käyttää dildoa, mutta silloin jään aina kaipaamaan sitä painon tunnetta kehoa vasten.
Tällä tavalla olen saanut varmaan tuhansia ihania orgasmeja. En koe häpeää, mutta toisaalta en ole koskaan myöskään paljastanut tätä yhdellekään kumppanille; sen verran nololta tämä tapa tuntuisi "julkisesti"... Ne harvat kerrat kun olen runkannut toisen nähden, olen käyttänyt sormia, vaikken juuri koskaan tee niin itsekseni.
Apua, ihan tismalleen sama runkkaustapa kuin mulla :D paitsi että käytän pyykkiin menevää lakanaa tai vaatetta mytättynä. Sama menetelmä ollut lapsesta asti (nyt olen yli kolmekymmentä) ja siitä saa sellaisen lämpimän, kokonaisvaltaisen orgasmin. Ja en todellakaan kehtaa runkata noin kenenkään toisen nähden, kun mies/miehet joskus sanoneet, että haluaisivat nähdä kun tyydytän itseäni. Yritän siinä sitten jotain sormeilla vaikka en oikeasti koskaan tee niin :D
Miehenä vastaan että ennen kuin aloitin käsirunkkauksen nussein patjaa. Tämä siis ennen kuin mälliä tuli.