Paras neuvo elämään minkä olet oivaltanut/kuullut?
Itse olen oivaltanut, että kaikessa pitää ottaa 100% vastuu ja ohjat käsiin (hyvällä tavalla ja oikeassa mittakaavassa)
Esim.
Jos otat koiran, kouluta se tai koirasi kouluttaa sinut (oppii käyttämään huonoa käytöstään hyväksi)
Esim.
Anna parisuhteessa 100%, jos et anna, kumppani etsii sen puuttuvan prosentin muualta
Esim.
Jos et työstä itse itseäsi ja pääkoppaasi, joku toinen tekee sen puolestasi. Eli oppii käyttämään sinun heikkouksiasi hyväkseen ja tietää mikä provosoi sinua yms
Kommentit (43)
Älä tee mitään niin et tee virheitä.
Nukkuva ei tee syntiä, siis muista levätä aina kun voit.
Puhuminen hopeaa, vaikeneminen kultaa
Ideologiat ja ideologiset ihmiset on typeriä ja vaarallisia.
Älä luota mieheen joka käyttää valkoisia nahkakenkiä.
Jos deitti ei tarjoa treffeillä , turha haaveilla häistä.
Parempi kalju mies jolla on järkeä päässä, kuin mies jolla on paksu tukka mutta järkeä vailla.
Menestys ei ole hyvää onnea, se on raakaa työtä.
Jos näet tunnelin päässä valoa, juna on tulossa vastaan.
Erota asiat joita et voi muuttaa niistä asioista joihin voit vaikuttaa, ja pyri parhaasi mukaan hyväksymään asiat joita et voi muuttaa.
Hiljainen mies ei välttämättä ole harkitsevainen ja viisas, vaan umpimielinen tylsimys ja jurottava luonteeltaan.
Älä väittele idioottien tai uskovaisten kanssa.
Jos parisuhteesi alkaa pettämällä, se myös päättyy siten.
Vierailija kirjoitti:
Hiljainen mies ei välttämättä ole harkitsevainen ja viisas, vaan umpimielinen tylsimys ja jurottava luonteeltaan.
Tääkö koskee vain miehiä?
#tunnistamiesviha
Sattumalla ei ole osaa eikä arpaa menestyksessä. Se vaatii aina ponnisteluja ja osaamista.
Up