Oikeasti toimiva kuivanihon kasvonaamio?
Etsin oikeasti toimivaa kuivanihon kasvonaamiota. Siis sellaista, joka tehokkaasti kosteuttaa ja kuivaa minun herkkää ihoani. Viimeksi kokeilussa oli Lorealin energetic expert mask, mutta se ei toiminut minulla ollenkaan. Ihoon jäi vain ärsyttävä kiristävä kalvo. Onko jollain teistä kokemuksia hyvistä kuivanihon kasvonaamioista? Toivon, että joku voisi suositella minulle jotain, mikä todella toimisi minun iholleni.
Kommentit (790)
Mistä näitä salaliittoteoreetikkoja oikein kumpuaa?
Oliko tämä joku päivän uutinen sinulle?!
En käyttäisi tätä kuivalle iholle. Kirkastavat ja syväpuhdistavat naamiot kuivattavat usein, koska niissä on savea, niin kuin tässäkin.
Parhaiten kosteuttaa kerrostus: kaksoispuhdistus, kosteuttava kasvovesi, seerumi, öljy ja voide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purifying Mousse yö -naamio auttaa mulla, joka on ainesosiltaan ja tehokkuudeltaan täyttä kultaa. >3 Ei mitään epäilyttäviä ainesosia vaan 100% luonnonmukainen ja täyteläinen olematta kuitenkaan rasvainen. Iho tuntuu aina ravitulta yön jälkeen https://tinyurl.com/5c5j98hp plussaa vielä tuoksusta ja koostumuksesta. Mulla on jo toinen purkki menossa vaikka on myös yllättävän riittävä!
Kiitos tämä lähti kokeiluun nyt kun tuli aleen
Hyvän mielen kanssa puoli maailmaa.
Itse käytän omatekemää voidetta jossa on sitruunaa kreikkalaista jugurttia ja sokeria ja kookos öljyä
Suosittelen se toimii jo parissa päivässä ja se on helppo valmistaa
Miksi Helsingin keskellä kulkee juna?
minä olen kokenut hyväksi mieheni antaman facial-hoidon
MacBook Prot ja PostIt-laput. Meillä on kaikilla Elon Musk -tarroilla varustetut MacBook Prot jengi on niistä takuulla kateellisia!
Hei ystavat hyvatjattakaa nyt herrajumala minut rauhaan ja keskittykaa johonkin muihin asiohin vai pitaa pahaa Mina on teille tehnyt?!
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli postissa ilmaisnäytteitä kultanaamio ja etananaamio mutta en ole vielä testannut. Laitan viestiä sitten kun olen kokeillut.
Kusi- ja paskanaamio on myös hyväksi havaittu. Otetaan puoli litraa kusta mikseriin ja 200 grammaa perheen paskaa (myös koiranpaska käy). Miksataan tökötiksi ja sitten tikulla laamitaan kasvoille. Annetaan kuivua ja vaikuttaa useamman päivän ajan. Myös työpaikalle voi mennä kusipaskanaamiossa.
Liiiiiiigaliiiiiiiiiiisooooooooiiiiiiiiiiiiikaaaaaaaaa pyhäää kaaaannnabiiiiis
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kuivaniho?
Kuivaniho vaatii jauhenlihaa märästyäkseen.
Vierailija kirjoitti:
minä olen kokenut hyväksi mieheni antaman facial-hoidon
Voi myös kutsua miehen työporukan tai läheisen raksan jätkät rinkiin antamaan facialhoitoja.
Älä laita kaikkia munia samaan koriin.