Oikeasti toimiva kuivanihon kasvonaamio?
Etsin oikeasti toimivaa kuivanihon kasvonaamiota. Siis sellaista, joka tehokkaasti kosteuttaa ja kuivaa minun herkkää ihoani. Viimeksi kokeilussa oli Lorealin energetic expert mask, mutta se ei toiminut minulla ollenkaan. Ihoon jäi vain ärsyttävä kiristävä kalvo. Onko jollain teistä kokemuksia hyvistä kuivanihon kasvonaamioista? Toivon, että joku voisi suositella minulle jotain, mikä todella toimisi minun iholleni.
Kommentit (790)
Aivan päinvastainen ajatus täällä!
Vahva on voimakkain yksinään - Roope Ankka
Käsittämätöntä. Onneksi satuin avaamaan suuni.
oisko postaa jotain akuutti nippii tai budi hippii?
Olin todella yllättynyt, kun omalle kuivalle iholle ihmeitä teki ihan marketista, tokmannilla ym. saatava Garnierin Moisture Bomb-naamio. Se kosteutti mielestäni todella hyvin ja iho tuntui joustavalta ja miellyttävältä useamman päivän.
Nyt on tullut seerumipullossa ilmeisesti sitä samaa ainetta, jossa tuo naamio on uitettu, ostin ja on hyvä. Garnier Hyaluronic Aloe tms nimeltään.b
Vierailija kirjoitti:
Nyt on outo ketju :D
Tämäkin...
Kokeile Nivean sinisen purkin voidetta! Laita alle joku seerumi ja ohut kosteuttava voide ensin, sitten kun se on imeytynyt, niin päälle paksu kerros sinisen purkin Niveaa. Esim yöksi! Kannattaa testata! t. kosmetologi
Kosteuttava naamio.. sanoisin että serumis päiväkäytössä ovat kasvovoiteen alla parempia ja ampullit. Ei naamiot mitään ihmekosteutusta kerrasta tee. Myös sisäinen kosteutus eli vedenjuonti, pähkinät, öljyt ja vitamiinit.
Nähtävästi W.T porukan kokoontumisajot menossa
VIINA ON VIINAA VIISASTEN AIVOILLE
opettele lukemaan ja opettele vielä kerran lukemaan
Oliko tämä joku päivän uutinen sinulle?!