Oikeasti toimiva kuivanihon kasvonaamio?
Etsin oikeasti toimivaa kuivanihon kasvonaamiota. Siis sellaista, joka tehokkaasti kosteuttaa ja kuivaa minun herkkää ihoani. Viimeksi kokeilussa oli Lorealin energetic expert mask, mutta se ei toiminut minulla ollenkaan. Ihoon jäi vain ärsyttävä kiristävä kalvo. Onko jollain teistä kokemuksia hyvistä kuivanihon kasvonaamioista? Toivon, että joku voisi suositella minulle jotain, mikä todella toimisi minun iholleni.
Kommentit (790)
Olen joutunut kaveripiiristäni poistamaan köyhiä kun en jaksa kuunnella heiltä aina sitä samaa valitusta ja sitten ihastelua kun "teillä on niin varaa hankkia ja tehdä kaikenlaista".
Huomaa että joku pikkupoika ilman elämänkokemusta siellä taas kirjoittelemassa. Jos olisit edes kerran elämässä käynyt ns. breakdownin läpi niin olisi jotain empatiaa.
The Body Shopin hamppu kasvonaamio on ollut itselleni tosi hyvä näin talvisin, voi käyttää myös yönaamiona.
Muistakaa että teidän mielipiteenne ovat vain teidän mielipiteitänne
Tuntuu hyvältä mies tässä sitä maataan kaakkois-helsingin saariston merellisessä miljoonatalossa lungisti omassa huoneessa. Mites teillä?
Voi luoja. Jos haluat ikinä päästä treffeille sun on lopetettava tuo heti.