Oikeasti toimiva kuivanihon kasvonaamio?
Etsin oikeasti toimivaa kuivanihon kasvonaamiota. Siis sellaista, joka tehokkaasti kosteuttaa ja kuivaa minun herkkää ihoani. Viimeksi kokeilussa oli Lorealin energetic expert mask, mutta se ei toiminut minulla ollenkaan. Ihoon jäi vain ärsyttävä kiristävä kalvo. Onko jollain teistä kokemuksia hyvistä kuivanihon kasvonaamioista? Toivon, että joku voisi suositella minulle jotain, mikä todella toimisi minun iholleni.
Kommentit (790)
hohoijaa hohoijaa hohhoijaa hohoijaaj hohoijojoojojjojjjjooooojojojojojojojojojooojjjooojoooojoooojoooo
Minä tykkään noista kertakäyttöisistä kangasnaamioista.
Iho on kuiva ja herkkä. Kerran naamani oli jostain todella ärtynyt, eikä edes hydrokortisoni ja Bepanthen anti-exem auttaneet siihen. En tiedä, mistä oli kyse, kun nuo kaksi ovat aina muulloin auttaneet. Mutta tämän yhden kerran kasvojen ärsytys helpottuikin Garnierin vaaleanpunaisella SkinActive-kangasnaamiolla. Siinä lukee "super Hydrating + soothing [hyaluronic acid + chamomile] dry & sensitive skin". Jotenkin luulisi, että tällaisten perus markettimerkkien tusinatuotteet eivät olisi hyödyksi hankalalle iholle, mutta tätä käytän saunassa kosteutusnaamiona varsinkin silloin, jos iho on ärtynyt.
Toinen on korealainen, mutta kuitenkin ihan pikku S-Marketissa myytävänä oleva kangasnaamio. Esfolion "hyaluronic acid with peach", pakkaus on sini-valko-vaaleanpunainen. Illalla laittaessa ei tuntunut mitenkään ihmeelliseltä, siis toisiin vastaaviin tuotteisiin verrattuna, mutta seuraavana iho oli aivan mahtavan kosteutettu.
Naamiot itsessään eivät tietysti riitä, mutta toimivat muitten kosteutustuotteiden pohjalla.
Miksi kiskotte herneen nenään totuuden sanomisesta?