Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko synnyttäneiden kokemuksia Lunette-kupista?

Vierailija
15.11.2006 |

Ostin sen kupin ja ajattelin kysellä vähän kokemuksia. Täällä kun on paljon noita kuppilaisia. Kai tuo on hyvä myös synnyttäneille?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo käsittäny tota kuukuppijuttua. Musta se vaan on jotenkin todella ällöttävää.

Vierailija
2/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Divacup. ja 6 lasta. Enää en käyttäisi muuta kuin kuppia, on se niin ehdottoman hyvä. Siisti ja näppärä, helppo käyttää ja pysyy hyvin. Suosittelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Divacup. ja 6 lasta. Enää en käyttäisi muuta kuin kuppia, on se niin ehdottoman hyvä. Siisti ja näppärä, helppo käyttää ja pysyy hyvin. Suosittelen.

Vierailija
4/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, saa sen sinne helposti;=) Ihme kyllä se pysyykin siellä.

t. saavipillu (onneksi miehellä on tarpeeksi iso, joten hän on ollut ihan tyytyväinen siihen kokooni...)

Vierailija
5/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytössä ollut 7-8 kierron ajan. Ekana päivänä vuoto on sen verran vetistä, että joskus tulee ohi (tai olen asentanut huonosti). Muina päivinä ei ongelmia.

Vierailija
6/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtunut siitä, että kummallakin kerralla olin kuukautisten alkamisen aikaan jossain ja kuppia ei matkassa, joten käytin ekat hetket tamponia ja emätin oli sitten niin täynnä verta ja liukas, että siksi kuppi on mennyt vinoon?

Normaalisti tähän asti, kun oon kupin laittanut heti kun menkat alkaa, ei ole ollut minkään sortin ongelmia eikä ohivuotoja, ja se kuivuuden tunne on mahtava.

Luulishan sitä, että se on tosi iso ja tuntuis pahalta, mutta päinvastoin, sitä ei huomaa oikeastaan ollenkaan, välillä oon unohtanut koko kuukautiset.

Vierailija
7/7 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut se nyt vajaan vuoden, olen 100% tyytyväinen.