Saksalaislehti kirjoitti, SOS merkin jäälle tehneet olivatkin saksalaisia. Henkilöt olivat paenneet teltasta kiinteälle jäälle
Nämähän olivatkin "henkilöiksi nimetyt" saksalaisia. Mies ja nainen ja sellaisen valtavan operaation aiheuttivat tyhnyydellään. Olivat hiihtämässä jäällä näin kirjoittaa saksalainen bild-lehti juuri julkaisemassaan artikkelissa.
Voiko olla enempää ajatuksia ja mitä se kaikki tuli maksamaan pelastushenkilökunnan suuren määrän takia.
Kommentit (18)
Todella ajattelemattomia vieraalla maalla kulkijoita.
UUUuuhhJjjeeeaahh, taasko me tienataan ulkkareilla?!!
Saksalaislehdessä pitkä artikkeli miehestä ja naisesta. Voi ei mitä saivat aikaiseksi.
Eivät varmasti joudu korvauksiin. Eri asia olisi suomalaisten seikkailut Saksassa tai Alppimaissa.
Vierailija kirjoitti:
Artikkeleista ei käynyt selville oliko kyseessä edes mies ja nainen. Miksi näitä totuuksia salataan suomen lehdistössä.
Tarkoitan suomalaislehtien artikkeleista.
Nuo natsssit olisi pitänyt jättää sinne jäälle kuolemaan. Olisi ehkä muutama juutalainen säästynyt.
Vierailija kirjoitti:
Olisivat tehneet hakaristin.
No nykymaailmassa tuolla varmasti olisikin saanut viranomaiset nopeammin paikalle :D
Taas suli aivot tälle iltaa. Luin tasan yhden jutun suomalaismediasta tästä keissistä eilen, ja siinä mainittiin kaikki nuo asiat - ja lisääkin. Miten ihmiset ovat niin urveloita nykyään, en käsitä!
Mihin tässä ollaan oikein tultu, kun ihmisiä autetaan ja pelastetaan????
Vierailija kirjoitti:
Olisivat tehneet hakaristin.
Persut aloittavat vaalikampanjansa vasta syksyllä 2026.
Siinä jutussa minkä minä luin ei selvinnyt edes missä tämä oli tapahtunut. Puhuttiin vaan yleisesti jäästä. Jäätä nyt voi olla vaikka pohjoisnavalla.
Vierailija kirjoitti:
Siinä jutussa minkä minä luin ei selvinnyt edes missä tämä oli tapahtunut. Puhuttiin vaan yleisesti jäästä. Jäätä nyt voi olla vaikka pohjoisnavalla.
Jep. vasemmistp-Yle mädättää.... saksalaiset ovat voineet olla myös pakastimisessasi, sillä sielläkin on jäätä. Älä usko kaikkea mitä mädättäjä-yle kertoo.
T: persumies ja rankasti rasisti
Saksalainen ymmärsi kirjoittaa sentään "SOS". Suomalainen olisi kirjoittanut ironisesti "LOL".
Jaa'a. En osaa sanoa, mutta luulen, että Riikka Purra on tullut veronmaksajille paljon kalliimmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Luulajan ja Oulun välillä, Perämerellä.
Vierailija kirjoitti:
Perämerellä, Oulun ja Luulajan välillä.
Artikkeleista ei käynyt selville oliko kyseessä edes mies ja nainen. Miksi näitä totuuksia salataan suomen lehdistössä.