Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet ja naiset voi olla ystäviä

Vierailija
08.01.2023 |

Jos tämä ketju poistetaan teen heti uuden

Kommentit (225)

Vierailija
1/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies haluaa panna.

Vierailija
2/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi tulee väliin. Ihminen ei voi sille mitään, eikä kuulukaan voida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat olla, mutta naisen pitää tuossa tilanteessa olla romanttisesti ja seksuaalisesti epäviehättävä.

Vierailija
4/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kiinnostunut, nainen ei. Jos nainen on kiinnostunut, mies ei. Siis kaverisuhteissa.

5/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivat olla, mutta naisen pitää tuossa tilanteessa olla romanttisesti ja seksuaalisesti epäviehättävä.

Jep 😁

Vierailija
6/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua enään seksiä, lopettaa tämä naisen näkemisen. Miksi?

Vierailija
7/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun parhaat ystäväni ovat miehiä, olleet vuosikausia. Ja olen ihan kaunis ja fiksu nainen, ei mitään ongelmaa. Ihme kysymys.

Vierailija
8/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nykyään on ikuinen sukupuolten sota, se on feminismiä.

Vierailija
9/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen voivat olla ystäviä.

Parhaat ystäväni ovat miehiä. Olen nainen ja ystävyysuhteemme ovat kestäneet 10 vuotta. Ystävyyssuhteistani yksi aiempi loppui, kun mies ihastui minuun ja koki ystävyyden jatkamisen liian vaikeaksi, en ollut ihastunut häneen. Toisen miehen yksipuolinen ihastuminen loppui, kun hän ymmärsi, ettei meistä ikinä tule seurustelukumppaneita. Ystävyys on sen jälkeen jatkunut vuosia, kaikki jännitteet ja ihastuminen on poissa.

Vierailija
10/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, OF mies tässä. Tule OnlyFansiin moikkaamaan ysrävämiestä.

Vierailija
11/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos mies haluaa seksiä, niin??

...Hän näkee naista jonka kanssa ei ole seksiä, koska he ovat vain kavereita.

Vierailija
12/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos mies haluaa seksiä, niin??

...Hän näkee naista jonka kanssa ei ole seksiä, koska he ovat vain kavereita.

Niin, toiveissa saada joskus siltä.

Vierailija
13/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tasan yksi miesystävä. Ystävyys on hänen toimestaan katkolla aina, kun hänellä on nainen - seurustelu- tai tapailusuhde. 

Vierailija
14/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein miehet leikkivät kaveria naisten kanssa päästäkseen sänkyyn. Kirjoittelevat sitten nettiin novellin mittaisen jutun, kun naista ei kiinnostanutkaan seksi/parisuhde vaikka mies oli kiltti ja esitti hyvää kaveria.

Vierailija
15/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ja naisten ei oleteta olevan pelkkiä ystäviä, koska joku olettaa heti, että kyse on seksistä

Vierailija
16/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun parhaat ystäväni ovat miehiä, olleet vuosikausia. Ja olen ihan kaunis ja fiksu nainen, ei mitään ongelmaa. Ihme kysymys.

Joko valehtelet tai arvioit pieleen kauneutesi, tai miesystäväsi ovat homoja. Tai molemmat vaihtoehdot.

Vierailija
17/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yli 30 vuotinen ystävyys vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Kaikki vaiheet on koettu: molemmat avioliitossa tahoillaan, toinen erosi, myöhemmin toinenkin, uudet parisuhteet, toisen leskeytyminen. Ystävyytemme on rakkaudellista, mukana luonnollisesti myös eroottinen lataus, ilman toimintaa tosin.

Olemme yhteydessä viikoittain, tapaamme kuukausittain. Yhteiselo ei toimisi, olemme liiaksi toistemme kaltaiset, mutta näin juttu toimii.

Johonkin toisiamme tarvitsemme. On selvää, ettei tilanne ole helppo ystäväni kumppanille, mutta emme voi tyystin toisistamme luopuakaan.

Vierailija
18/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko valehtelet tai arvioit pieleen kauneutesi, tai miesystäväsi ovat homoja. Tai molemmat vaihtoehdot.

Onpas typerät vaihtoehdot ja olettamukset. Kaunis voi olla vaikka ei olisikaan mikään huippumalli. Mies ei ole automaattisesti homoseksuaali vaikka olisi naisen kaveri.

Vierailija
19/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minulla on vain yksi ystävä. Mies. Olemme tunteneet 10vuotta.

Vierailija
20/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas typerät vaihtoehdot ja olettamukset. Kaunis voi olla vaikka ei olisikaan mikään huippumalli. Mies ei ole automaattisesti homoseksuaali vaikka olisi naisen kaveri.

Ei juntit tajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän