Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei miehet ja naiset voi olla ystäviä

Vierailija
08.01.2023 |

Jos tämä ketju poistetaan teen heti uuden

Kommentit (225)

Vierailija
41/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun parhaat ystäväni ovat miehiä, olleet vuosikausia. Ja olen ihan kaunis ja fiksu nainen, ei mitään ongelmaa. Ihme kysymys.

Minullakin oli paljon miespuoleisia ystäviä.

He olivat aina valmiita auttamaan, kuuntelemaan, tulivat paikalle kun halusin. Jeesasivat erinäisissä asioissa jne.

Kaikki olisivat sanoneet kyllä jos olisin makkariin kutsunut että se siitä aidosta ystävyydestä.

Miksei aidon ystävän kanssa voi haluta mennä makkariin? Onko seksi aina se kaikkein pahin asia mitä maailmassa voi tehdä? Onhan se toki tosi intiimiä eikä sen jälkeen mikään ole ihan niin kuin ennen, mutta onko se nyt sitten maailman suurin ongelma? Miksi seksi yhden kanssa olisi aina joltain toiselta pois? Ja seksiäkin on monenlaista, ei sen tarvitse olla yhdyntä.

Onpa monta kysymystä, mutta olisiko sinusta kiva, että tietäisit kaverisi miettivät kokoajan miten päin laittais sua makkarissa.. Niinpä 

Vierailija
42/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, miten heteronormatiivista taas. Mulla (nainen) on ihana homomies ystävänä. Hän on naimisissa rakastamansa miehen kanssa, eikä satavarmasti halua panna mua. Minä en myöskään halua panna heistä kumpaakaan, vaikka hetero olenkin. Ovat valloittavia, mutta ei seksuaalisessa mielessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun kumpikaan osapuoli ei halua harrastaa seksiä toisen kanssa, niin miehen ja naisen ystävyys toimii ihan hyvin.

Harmi vaan että melkein aina toinen osapuoli (yleensä se mies) haaveilee seksistä sen toisen kanssa.

Vierailija
44/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se p*mpin himo. T:mies

Vierailija
45/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksen mukaan ei ole mahdollista poistaa sitä seksuaalista jännitettä. Toki itselleen voi valehdella, olen itsekin tehnyt joskus niin.

Ei panemiseen tarvita seksuaalista jännitettä vaan toimivat osat. Olen pannut kaverimiestä koska se on helposti saatavilla, en pidä mitenkään sen ulkonäöstä. Seksi onkin yleensä intohimotonta ja tylsää kummallekin, mutta kyllä sitä näkkileipää syö nälkäänsä kun ei jaksa pullaakaan käydä hakemassa.

Vierailija
46/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yli 30 vuotinen ystävyys vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Kaikki vaiheet on koettu: molemmat avioliitossa tahoillaan, toinen erosi, myöhemmin toinenkin, uudet parisuhteet, toisen leskeytyminen. Ystävyytemme on rakkaudellista, mukana luonnollisesti myös eroottinen lataus, ilman toimintaa tosin.

Olemme yhteydessä viikoittain, tapaamme kuukausittain. Yhteiselo ei toimisi, olemme liiaksi toistemme kaltaiset, mutta näin juttu toimii.

Johonkin toisiamme tarvitsemme. On selvää, ettei tilanne ole helppo ystäväni kumppanille, mutta emme voi tyystin toisistamme luopuakaan.

Kuulostaa ihanalta, olen kade. Kaipaan tuollaista henkistä yhteyttä, varsinkin kun ei tarvitse valehdella ettei ole mitään jännitettä, koska tietysti on. Se jännite voi kestää vuosikausia mutta luultavimmin seksi lopettaisi sen niin että blääh.

Vierailija
47/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun parhaat ystäväni ovat miehiä, olleet vuosikausia. Ja olen ihan kaunis ja fiksu nainen, ei mitään ongelmaa. Ihme kysymys.

He olivat aina valmiita auttamaan, kuuntelemaan, tulivat paikalle kun halusin. Jeesasivat erinäisissä asioissa jne.

Kaikki olisivat sanoneet kyllä jos olisin makkariin kutsunut että se siitä aidosta ystävyydestä.

Miksei aidon ystävän kanssa voi haluta mennä makkariin? Onko seksi aina se kaikkein pahin asia mitä maailmassa voi tehdä? Onhan se toki tosi intiimiä eikä sen jälkeen mikään ole ihan niin kuin ennen, mutta onko se nyt sitten maailman suurin ongelma? Miksi seksi yhden kanssa olisi aina joltain toiselta pois? Ja seksiäkin on monenlaista, ei sen tarvitse olla yhdyntä.

Onpa monta kysymystä, mutta olisiko sinusta kiva, että tietäisit kaverisi miettivät kokoajan miten päin laittais sua makkarissa.. Niinpä 

Minusta olisi hassua jos joku miettisi miten päin olen makkarissa, mutta saahan sitä ihmiset miettiä mitä haluaa. Ei ole minulta pois. Jos haluaa tietää miten päin olen makkarissa niin voi kysyä, jos se niin paljon kiinnostaa :D

Minusta vain tuntuu, että ne jotka miettivät miten päin joku muu on makkarissa, rakentavat itselleen jonkinlaista omaa henkistä tuskaa ja vankilaa. Ja se johtaa sitten lopulta siihen, että ei edes voi ajatella seksiä ilman että mieleen tulee jotain negatiivista.

Vierailija
48/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivat olla, mutta naisen pitää tuossa tilanteessa olla romanttisesti ja seksuaalisesti epäviehättävä.

Mites nämä, jotka jäävät panojensa kanssa kavereiksi? Eihän se kaveri seksuaalisesti voi täysin epäviehättävä olla, jos sen kanssa on useamman kerran sänkyynkin eksynyt.

Itsellänikin kokemusta että intiimin suhteen jälkeen mies ehdottaa kaveruutta. Minusta epämiellyttävä ajatus olla kaveri sellaisen kanssa josta tiedän, millainen hän on intiimisti ja joka tietää saman minusta.

Vierailija
49/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan kun kumpikaan osapuoli ei halua harrastaa seksiä toisen kanssa, niin miehen ja naisen ystävyys toimii ihan hyvin.

Harmi vaan että melkein aina toinen osapuoli (yleensä se mies) haaveilee seksistä sen toisen kanssa.

Miksi harmi? Koko ajan toitotetaan, että kaikki fantasiat ovat sallittuja, mutta nyt siis ilmeisesti sun mielestä ei olekaan? Terveellä ihmisellä on fantasioita ja haaveita, ne ovat mielen turvapaikka.

Vierailija
50/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen hetero miespuolinen kaverini on jossain vaiheessa tunnustanut minulle kaljapäissään ihastuksensa. Varatutkin. Että ihan puhdasta kaverisuhdetta mulla ei oo ollu yhteenkään heteromieheen. Tuon tunnustuksen jälkeen on aina vähän varautunu olo ja kaveruus muuttuu vähemmän rennoksi.

Itsekin helposti ihastun miespuolisiin kavereihin, ei se ole pelkästään miehistä kiinni, mutta osaan pitää suuni supussa ja antaa asian olla, oon aika hyvä hillitsemään itteni.

Että kai ne luonnolliset halut on sen tiellä. Kun viihtyy toisen seurassa ja juttu luistaa niin sitä alkaa nähdä toisen liiankin positiivisessa mielessä. Mutta kun ollaan aikuisia niin sille ei tarvii antaa periks.

Vierailija
51/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroottinen jännite on muuten jännä juttu. Huomasin että mulla oli sitä exäni siskon kanssa. Jos suhde olisi jatkunut, niin siinä olisi voinut tulla joskus kiperiä tilanteita.

Onko muuten niin, että jos alkaa tuntea tällaista jännitettä, niin sen tuntee vain jos toinenkin osapuoli tuntee sen?

Vierailija
52/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroottinen jännite on muuten jännä juttu. Huomasin että mulla oli sitä exäni siskon kanssa. Jos suhde olisi jatkunut, niin siinä olisi voinut tulla joskus kiperiä tilanteita.

Onko muuten niin, että jos alkaa tuntea tällaista jännitettä, niin sen tuntee vain jos toinenkin osapuoli tuntee sen?

Ei todellakaan. Voi olla täysin yksipuolista. Miehillä todella usein on.

Vierailija
53/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tämän edelliseenkin ketjuun, joka poistettiin. Palstan suurin ongelma on automaattinen ylläpito, joka poistaa kaikki viestit ja keskustelut, jotka ilmiannetaan.

Mies ei halua panna naista seuraavissa tapauksissa:

-nainen on sukulainen, tähän kategoriaan menevät yleensä myös kavereiden puolisot

-nainen ei ole miehen mielestä viehättävä

-mies on homoseksuaali

Tämä ei välttämättä tarkoita, että mies pyrkisi aktiivisesti naisen pöksyihin, vaan että panisi tilaisuuden tullessa. Ts. mies näkee naisen seksuaalisena olentona, vaikka olisi ns. kaveri. Tämä on biologiaa.

M41

Vierailija
54/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin aviomiehellä oli hyvä naispuolinen työkaveri ja kävivät esim. työlounailla yhdessä.

Ovat nykyään naimisissa.

Vierailija
55/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen voivat olla ystäviä, jos mies on homo, aseksuaali tai eunukki.

Vierailija
56/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoliso ei välttämättä tykkäisi vaikka itse tykkäisikin 😛

Vierailija
57/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivat olla, mutta naisen pitää tuossa tilanteessa olla romanttisesti ja seksuaalisesti epäviehättävä.

Mites nämä, jotka jäävät panojensa kanssa kavereiksi? Eihän se kaveri seksuaalisesti voi täysin epäviehättävä olla, jos sen kanssa on useamman kerran sänkyynkin eksynyt.

Itsellänikin kokemusta että intiimin suhteen jälkeen mies ehdottaa kaveruutta. Minusta epämiellyttävä ajatus olla kaveri sellaisen kanssa josta tiedän, millainen hän on intiimisti ja joka tietää saman minusta.

...ja sekin, etten haluaisi olla itse suhteessa sellaisen miehen kanssa, jolla on kaverina naisia, joiden kanssa hän on ollut intiimisti. Mietin onkohan tuollaiselle panojensa kanssa kaveeraavalle miehelle ok, jos hänen kumppanillaan on mieskavereita, joiden kanssa nainen on ollut sängyssä? Periaatteessa pitäisi olla.

Vierailija
58/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Voi olla täysin yksipuolista. Miehillä todella usein on.

Uskon että sekoitat jännitteen ja sen kuinka miehellä voi olla valtava määrä purkautumatonta eroottista energiaa. Tällöin mies on ikäänkuin puutteessa ja kuolaa lähestulkoon jokaista ketä voisi panna.

Eroottisen jännitteen kokemisessa on jokin alkukantainen vietti missä molemmat osapuolet nopeasti mittaavat sopivan parittelukumppanin mahdollisesti olevan lähettyvillä.

Vierailija
59/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kauniit naiset ovat aina kaverittomia?

Vierailija
60/225 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Panon jälkeen on eri juttu kuin täysin friendzonella,silloin on jo kelpuutettu ylemmäs eikä ole yhtä alentavaa olla kaverisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan