Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vartijoiden väkivaltaisuus

Suru
07.01.2023 |

Eikö vartijoille tehdä mitään psykologisia testejä ettei sinne valikoidu kaikenlaisia sadisteja?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei viisi riskiä miestä pärjää yhdelle naiselle puhumalla, kannattaa harkita alan vaihtoa! Voimankäyttötilanne, joka päätyy kuolemaan, on aina liiallinen - se nyt pitäisi tyhmemmänkin tajuta. Ohikulkijoiden ja kuvaajien olisi pitänyt jo aiemmin puuttua tilanteeseen, ainakin aloittaa elvytys.

Toivottavasti nuo vartijat tuomitaan taposta!!

Vierailija
82/84 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tätä koko aihetta. Nyt kun kauhistellaan parin vartijan voimankäyttöä tarpeeksi, niin kohta se kielletään kokonaan.

Meidän kaupassa (jossa olen töissä) ramppaa ainakin niin hulluja narkkeja tätä nykyä uhittelemassa, että LUOJAN KIITOS MEILLÄ ON VARTIJOITA.

Tän asian huomaatte vasta sitten, kun vartijoilta kielletään voimankäyttö kokonaan. Kuka ketään sitten edes yrittää suojella? Ei kaikki ihmiset ole mitään enkeleitä ja halua toisille vain hyvää.

Minä olin vuosikaudet pääkaupunkiseudun alepoissa eikä koskaan vartija suojellut minua. Vaikka asiakas uhkasi väkivallalla kun en myynyt päihtyneelle niin ei vartija poistanut tai edes pyytänyt poistamaan. Pahimmat jäivät kuvaamaan minua videolle.

Onneksi asun nykyisin maalaiskaupungissa. Pelottavaa tuo PKseudun meininki nykyisin kaikkinensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten on pakko kuvitella että uhri on ansainnut kuolla koska kaikki muut vaihtoehdot ovat kestämättömiä.

Vierailija
84/84 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myyjä ja todellakin kutsun vartijat tarvittaessa.

Ja olen monta kertaa kutsunutkin.

Ja ei, en voi tehdä sinulle palautusta tai vaihtoa, jos sinulla ei ole kuittia, kuittinumeroa tai edes valokuvaa kuitistasi! Ilman näitä se palautus järjestelmässä ei yksinkertaisesti onnistu! En kuuntele raivoamista asiakkaan omasta mokasta. Kuvakaappaus pankkitililtä ei ole kuitti: siinä ei ole viivakoodia jolla voisin palautuksen tehdä.

Jos olet kanta-asiakas, ostoksesi tallentuvat järjestelmäämme emmekä tarvitse kuittia, joskin tässäkin tapauksessa se kuitti nopeuttaa toimintaa.

Halusin vain sanoa tämän koska kyllästyttää lukea myyjien panettelua. Ei me olla mitään sylkykuppeja eikä se ole meidän vika, jos itse olet rikkonut tuotteen, hukannut kuitin, unohtanut käyttää lahjakorttisi ajoissa tai osannut valita oikeaa kokoa.

Ja arvon ilmiantaja, lisään tämän asiallisen aloitukseni uudelleen joka kerta kun poistatat tämän.

Asiakkaalla on oikeus saada kuitti tietokannasta, jos se vain löytyy eli muistaa suurin piirtein ostoajan. Kyllä meillä ainakin Lidlissä niitä kuitteja välillä koneelta etsitään, jos asiakas sen haluaa. Tässä oli kyllä syy myyjässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi