Vartijoiden väkivaltaisuus
Eikö vartijoille tehdä mitään psykologisia testejä ettei sinne valikoidu kaikenlaisia sadisteja?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Puolustelua riittää. Joillekin väkivalta on tärkeää.
Niin riittää. Olen ollut kymmeniä kertoja vaarallisessa tilanteessa, josta minut on pelastanut vartija. Te ette edes tajua mitä olette tilaamassa, jos vartijoilta viedään oikeus voimakeinoihin.
Ei vartijat minua pelota.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihan järkytyin, tuo oli kauheta, mua alkoi ihan itkettää kun näin sen videon.
En enää uskalla mennä sellaseen kauppaan, jos siellä näkyy vartija.
Käyt siis mielluummin kaupassa missä hullut saa hillua vapaasti. Taas yks hysteerikko sama joka vauhkoontu koronastakin. Ylipäälikkönä hesari, iltapask a jne mää määää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mitään syytä edes raudoittaa tuota naista, kaksi miestä pystyy taluttamaan naisen ulos jos on tarve.
Poliisi kyllä tietää millaisesta otteeta on kyse.
Maahanvienti ja raudoitus täysin turhaa.
Ensin puhutaan ja ohjataan ulos. Tämän naisen kohdalla riehuminen jatkui -> otetaan kiinni ja raudoitetaan sekä kutsutaan poliisit paikalle.
Jos hän olisi alunperinkin tehnyt kuten vartijat käskyttivät, olisi kaikki mennyt hyvin. Mutta ei, pakko jatkaa rehaamista.Vastaapa tähän nyt ihan rehellisesti. Sinulla lienee edes jotain läheisiä? Olisiko mielestäsi heidän henkensä noin halpa?
Mehän ei tiedetä tästä tapauksesta mitään. Entä jos se nainen ei ollut mikään viaton mummo, kuten täällä esitetään, vaan oli vaikka vartijoille uhannut ampuvansa kaikki eteen tulevat pikkulapset repussa olevalla aseellaan?
Minua ainakin pelottaa vartiat. Nämäkin tappajavartiat ovat varmastikin sellaisia jotka miesporukan ahdistellessa yksinäistä naista kääntävät katseensa muualle, mutta kun pitää käydä yksittäinen valkoihoisen ihmisen kimppuun, niin kaikki estot katoaa samantien. Nyt päästään näyttämään hei....
Vierailija kirjoitti:
Mä ihan järkytyin, tuo oli kauheta, mua alkoi ihan itkettää kun näin sen videon.
Ei ne vartijat mitään normi ostosten tekijöitä ala hakkaamaan.
Millon lehdet kirjottaa siitä kuinka monta henkeä vartijat ovat pelastaneet myllytetään vaan paskaa koska vaja keille uppoaa kaikki mikä on lehteen painettu. Tää va jakkilauma on ainut mikä pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Puolustelua riittää. Joillekin väkivalta on tärkeää.
Järjestysvallan tekemä oikeutettu väkivalta on ok. Mitä jos poikkeaisimme kommentoimaan mitä Saksassa on tapahtunut viime aikoina?
Securitas ja Avarn ovat rikollisjärjestöjä.
Vierailija kirjoitti:
Millon lehdet kirjottaa siitä kuinka monta henkeä vartijat ovat pelastaneet myllytetään vaan paskaa koska vaja keille uppoaa kaikki mikä on lehteen painettu. Tää va jakkilauma on ainut mikä pelottaa.
Samaa mieltä! Kohta poistetaan vartijat joka paikasta ja kenen vika se sitten on, kun saat metroasemalla tai kaupassa nistiltä puukosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät? Riittää pelkkä myyjän epäily, että varastat. Siihen kun sanot, että olit vain katselemassa, niin vartia huutaa naamapunaisena VARAS VARAS TASKUT ESILLE. Jos sanot tuon jälkeen jotain, niin voi olla, että olet 5m ja 10s päästä kuollut ja hengetön ja lapset jäivät ilman vanhempaansa...
Vierailija kirjoitti:
Milloin perussuomalaiset tekevät välikysymyksen vartijaväkivallasta?
Mitäs sitten. Kysymyksiä on ollut muiden tahojen tekemästä väkivallasta vaan kaikki on kuulema ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutus vartijaksi kestää alimmillaan 40h!!
Se kertoo kaiken.Tämä. Lisäksi ihan omasta tuttavapiiristä huomaa, että vartijoiksi ovat hakeutuneet sellaiset väkivaltaa ihannoivat ihmiset, joilla äly tai luonne ei riittänyt poliisiksi tai skappariksi. Osa varmasti on ihan hyviäkin työssään, mutta osa kyllä oikein haluaa käyttää voimaa ja haastaa riitaa.
Kyllä sitä tarvitaankin. Söpöstely, ymmärtäminen ja silittely ei vain aina riitä. Pitää olla myös valmius voimatoimiin, ohjeistuksen mukaan tietysti. Sekä omasta turvallisuudestaan pitää huolehtia. Pystyssä oleva hangoittelija voi räkiä tubinsa ja hepatiittinsa tai lyödä käsiraudoilla.
Vaikuttaa siltä, että Isossa Omenassa on eilen käytetty rajusti liiallista voimaa vartijoiden toimesta. Silminnäkijähavainnot kertovat karua kieltään siitä, mitä siellä tapahtui.
Mä haluaisin nähdä nämä hysteerikko mammat kylillä ilman vartijoita. Siinä huutaisivat keskenään kun heidät ryöstetään, raiskataan, pahoinpidellään. Ei anneta pelolle valtaa eikä vartijoille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Kohta poistetaan vartijat joka paikasta ja kenen vika se sitten on, kun saat metroasemalla tai kaupassa nistiltä puukosta?
Parempi pelkkä hakkaus, kun kuolema vartioiden toimesta...
Kun henkilö pudotetaan kovalle lattialle rintakehälleen puolesta metristä kädet sivuille väännettynä, vastaa se kovaa potkua rintakehään. Potkaisee raskaana olevaa naista rintakehään vaarantaa sekä naisen että vauvan hengen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei poisteta. Lakkaa vastailemasta itsellesi ja rauhoitu, hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät? Riittää pelkkä myyjän epäily, että varastat. Siihen kun sanot, että olit vain katselemassa, niin vartia huutaa naamapunaisena VARAS VARAS TASKUT ESILLE. Jos sanot tuon jälkeen jotain, niin voi olla, että olet 5m ja 10s päästä kuollut ja hengetön ja lapset jäivät ilman vanhempaansa...
Olen kokenut tämänkin. Kun ihan yhteistyökykyisenä selvität tilanteen, niin kaikki ok.
Elämää on hakkauksen jälkeen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi pelkkä hakkaus, kun kuolema vartioiden toimesta...
Vartijat ei ota sua kohteeksi ilman syytä mutta muut ottaa. Elä sen kanssa.
oon ollut joskus kaupassa töissä ja olen nähnyt uhkaavia ja väkivaltaisia asiakkaita. varkauksia ja tappouhkauksia ,saa myyjät kokea useinkin.kaupan vartijat oli kaikki rauhallisia ja ystävällisiä ihmisiä en allekirjoita ,että kaikki vartijat olis jotain pullistelijoita.moni oli opiskelija ja osasi ensiaputaitoja.jotkut myymälävarkaat ja riehujat oli käyttänyt päihteitä.
Selvältä näyttää että tätäkin keissiä käytetään poliittisessa agendassa.