Hyvätuloinen sinkkunainen - Helsingin deittimarkkinat olemattomat
Otsikko provokatiivinen, sori siitä.
En halua kuulostaa ylimieliseltä, mutta Helsingin miestarjonta akateemisesti koulutetulle, hyvätuloiselle (ylin tulodesiili) ja varakkaalle sinkkunaiselle on luokattoman huonoa mikäli nainen haluaa tasoisensa miehen. Koulutettuja miehiä ei löydy juuri mistään ja ne vähät koulutetut miehet
- ovat kiinnostuneita ennemminkin yksinkertaisista naisista kuin tasoisistaan yliopistokoulutetuista,
- ovat olleet varattuja opiskeluajoistaan asti tai muutoin löytäneet jo puolisonsa tai
- pyörittävät useita naisia samanaikaisesti.
Olen käynyt muutamilla onnettomilla deiteillä, joilla kaikilla miehen kiinnostus on ennemmin tai myöhemmin lopahtanut kertoessani ammattini. Tämä on onnetonta; missä Helsingissä korkeastikoulutettuja miehiä voi tavata?
-kolmeakymmentä lähestyvä nainen Bulevardin eteläpuolelta
Kommentit (1217)
Monesti takakireet koulutetut ylemmän desiilin muijat löytää paikkansa maailmasta taiteilijapiireistä, koulutettu uranainen ja boheemi taiteilija on yllättävän hyvä kombo.
Narsismilla ja teeskentelyllä ei kyl ole mitään sijaa siinä tavassa elää, vaatii avoimen mielen joskin arvot saa olla ihan perinteisiä.
Ap, miksi et pariudu kollegan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
pk seudulla yleensäkin alkaa olla jokaista suomalaista miestä kohden 2 naista, siinä väistämättä monet naiset jää ilman
Ei logiikkaa
Vierailija kirjoitti:
Ap on juristi. Freud(ilaisuus) ei ollut se vihje ammatista. Miksi oman alan piiristä ei löydy sopivia miehiä?
Juristinaiset tapaavat olla kovin laskelmoivia. Taitaa olla ammattitauti. Laskelmoivuus ei kyllä viehätä ketään normaalia miestä. Oikein kunnon urarakettijuristi on vielä naimisssa sen uransa kanssa, kyllä karkottaa lähes kaikkea.
Ei muuta kuin voimistumaan kolleganaisten seurassa kuplivien lasien ääressä - Instagram!
Minkälaisten naisten kanssa juristimiehet yleensä ovat?
Vierailija kirjoitti:
Monesti takakireet koulutetut ylemmän desiilin muijat löytää paikkansa maailmasta taiteilijapiireistä, koulutettu uranainen ja boheemi taiteilija on yllättävän hyvä kombo.
Narsismilla ja teeskentelyllä ei kyl ole mitään sijaa siinä tavassa elää, vaatii avoimen mielen joskin arvot saa olla ihan perinteisiä.
Parisuhde pitäis olla tiimi, erilaiset ihmiset täydentää toisiaan erilaisuudellaan.
Paitsi apta, ap on niin täydellinen et kumppaniks kelpaa vain samanlainen, koska ap on ainoa laatuaan koko maailmassa ja kaikki muut on väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tahdo ymmärtää osallistujien vihjailuja. Pitäisikö minun salata koulutustani ja/tai valehdella siitä treffikumppaneille? Haluan ennemminkin korkeastikoulutetun juristimiehen kuin vailla koulutusta olevan.
ap
Ei, sun pitäis olla kiva ihminen, jonka kanssa kiva mies haluaa olla. Nyt et ole, ja koulutus tai raha ei ole siihen syynä
Kuka olet, joka tämän näin neutraalisti ja kivasti sai ilmaistua?
Veikkaan: oletkohan joku palstan viisaista naisista, 50+ ?
M
Vierailija kirjoitti:
Mitä olen nähnyt niin yhteinen piirre olisi naisellisuus.
Vierailija kirjoitti:
pk seudulla yleensäkin alkaa olla jokaista suomalaista miestä kohden 2 naista, siinä väistämättä monet naiset jää ilman
Tämän huomaa hyvin tinderissäkin, tavallinen keskiverto, ehkä lievästi ylipainoinenkin mies saa pk-seudulta paljon tasokaampia naismätchejä kuin muualla maassa. Pk-seudulla niin yliedustus naisista että joutuvat laskemaan tasoaan, ainakin jos haluavat suomalaisen miehen.
Esim itse olen korkeintaan keskiverto ulkonäöltäni ja aika hiljainen, muualla maassa tulee lähinnä työttömiä läskejä matcheiksi, mutta pk-seudulla jopa kauniita lääkäri/lakimies naisia.
Uskokaa tai älkää, mutta näin tinder näyttää minulle.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuolla aiemmin kommentoinut ap:n kollega; ap:n vihjehän oli nimimerkki "signumsi201", joka perinteisessä, luultavasti myös ap:n opiskeluaikana käytetyssä Suomen laki I -kirjassa viittasi avioliittolakiin.
Asiaan: Monet kollegat ja opiskeluaikaiset kaverit ovat samoissa suhteissa, joita löysivät opiskeluaikana. Paljon toisia juristeja, jonkun verran lääkäreitä (nuorena oli jopa lääkiksen ja oikiksen yhteisbileitä - tunnetusti hyviä paikkoja löytää tyttö-/poikaystävä) ja joitakin DI:jä. Tietystä muitakin koulutuksia, nämä subjektiivisessa "minä, kollegat ja kaverit" -otannassa yleisimpiä. Kaikki ei pysyneet yhdessä, eronneet, osa useampaankin kertaan, mutta enin osa taitaa jatkaa saman kanssa kuin aloitti parikymppisenä.
Monilla puolisot varsin miellyttäviä ihmisiä ja aika tasaisen harmaan tylsähköä menoa.
Minä oon sitä mitä ap etsii, en koskis pitkällä tikullakaan.
Minun ja kaverien naismaku on pyöreä, mukava ja pullantuoksuinen.
Noi taiteilija tyypit vaikuttais ymmärtävän hyvin miten toista täydentävä parisuhde rakennetaan.
Helsingissa asuva diplomi-insinööri m30+. Oi niitä opiskelu aikoja kun sanoi opiskelevansa ohjelmointia niin naiset vain kaikkosivat ympäriltäni. Nainen ominaisuuksillasi jota kuivalit olisi ollut minun silmissäni sellainen, jolle olisin syttynyt. Ei tuntunut kuitenkaan ketään kiinnostavan moneen vuoteen ennen kuin löysin nykyisen puolisoni. Hänen kaveritkin suhtautui aluksi penseästi kunnes tutustuivat oikesti. Missä olit aikanasi?
Vierailija kirjoitti:
En tahdo ymmärtää osallistujien vihjailuja. Pitäisikö minun salata koulutustani ja/tai valehdella siitä treffikumppaneille? Haluan ennemminkin korkeastikoulutetun juristimiehen kuin vailla koulutusta olevan.
ap
Alan ymmärtää, miksi olet sinkku. Täällä tuoksahtaa pskantärkeys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laajenna kansainvälisiin ympyröihin deittiapeilla.
Tämä neuvo lienee hyvä, jos on valmis muuttamaan ulkomaille. Mutta jos haluaa asua Suomessa, ei mitään järkeä alkaa etsiä miestä ulkomailta. Ja kannattaako hyvätuloisen uranaisen tai uramiehen muuttaa toiseen maahan vain kumppanin perässä? Aina sitä omaa uraa ei voi jatkaa siellä. Ja kai sekin ihan ymmärrettävä syy on, jos ei halua muuttaa ulkomaille. Luulisi, että deittailu ja seurustelukin on vähän hankalampaa pitkän matkan päähän.
Kyllä sen miehenkin voi saada muuttamaan Suomeen. En kyllä tiedä, miten ne sen tekee, mutta tiedän useammankin parin, jotka asuu Suomessa ja mies on Saksasta, Briteistä, Mexicosta tms. ja nainen suomalainen.
Tämä!
Eikö kannattaisi laajentaa hakuaan vaikkapa jo ihan Tukholmaan ja Tallinnaan? Niistä ei edes ole pitkä matka Helsinkiin. Molemmat kv- kaupunkeja, joten paikallisten lisäksi asuu myös paljon muualta muuttaneita.Ihmeellisen rajoittunut ihminen on ap koulutetuksi ja menestyneekdi ihmiseksi.
En lukenut koko ketjua.
Onko haku päällä jo koko Suomessa? Akateemisia voi olla piilossa ympäri Suomea, onhan yliopistoja siellä täällä
Tyttöystävän löytäminen ei ole helppoa Lappeenrannan teknillisessä yliopistossa,
https://www.ksml.fi/paikalliset/2581458
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen m47, akateeminen ja hyvätuloinen (kai, no listoilla olen ollut vuosia jo), tykkään työstäni. Fiksuksikin sanovat, osaan jutella aiheesta kuin aiheesta, seuraan maailmantapahtumia, en ole minnekään suuntaa kovin äänekäs tai äärimielipiteinen. Osaan kohdella naisia, en pyöritä useita naisia yhtäaikaa ja haluan sitoutua vakavasti. Takana yksi pitkä suhde (20v), lapset aikuisia.
Kaikinpuolin kiltti ja kunnollinen.
Arvatkaapa mikä näistä on naisille se turn-off.
Olen naispuolinen peilikuvasi, sanasta sanaan, enkä näytä löytävän miestä Tampereen seudulta. Sun vikasi naismarkkinoilla on olla kiltti ja kunnollinen. Pitäisi kai olla vauhtia ja vaaratilanteita.
Mä taas etsin nimenomaan kilttiä ja kunnollista, ex mies tarjosi liikaa vauhtia ja vaaratilanteita.
N 47
Näinhän mä vähän pelkäsinkin. Olen kyllä tyytyväinen elämääni, vaikkakin olisihan se kiva jos paras kaveri olisi puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tuolla aiemmin kommentoinut ap:n kollega; ap:n vihjehän oli nimimerkki "signumsi201", joka perinteisessä, luultavasti myös ap:n opiskeluaikana käytetyssä Suomen laki I -kirjassa viittasi avioliittolakiin.
Asiaan: Monet kollegat ja opiskeluaikaiset kaverit ovat samoissa suhteissa, joita löysivät opiskeluaikana. Paljon toisia juristeja, jonkun verran lääkäreitä (nuorena oli jopa lääkiksen ja oikiksen yhteisbileitä - tunnetusti hyviä paikkoja löytää tyttö-/poikaystävä) ja joitakin DI:jä. Tietystä muitakin koulutuksia, nämä subjektiivisessa "minä, kollegat ja kaverit" -otannassa yleisimpiä. Kaikki ei pysyneet yhdessä, eronneet, osa useampaankin kertaan, mutta enin osa taitaa jatkaa saman kanssa kuin aloitti parikymppisenä.
Monilla puolisot varsin miellyttäviä ihmisiä ja aika tasaisen harmaan tylsähköä menoa.
Pehmeiden humanistien mielestä juristit ja lääketieteilijät eivät ole välttämättä kovinkaan miellyttäviä ihmisiä laskelmoivine arvomaailmoineen. Minä itse en ikinä voisi seurustella kovin laskelmoivan naisen kanssa, jos kokisin hänen arvomaailmansa pinnalliseksi tai materialistiseksi.
M
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan fiksua seuraa parisuhteeseen - jollaista yleensä olen kokenut vain korkeakoulutettujen kanssa. Haluan jakaa elämäni miehen kanssa, jolle ei tarvi selittää auki mitä freudilainen tarkoittaa ja joka osaa käyttäytyä väliajalla ja lämpiössä jne. Toisekseen jokainen koulutetusta tausta tuleva tietää, että perhe- ja ystäväpiirissä herättäisi hilpeyttä, jos koulutettu nainen viihtyy vähän, jos lainkaan koulutetun miehen kanssa.
Ap
Kuulostat raskaalta ihmiseltä. Olen tavannut tällaisen naisen ja kyllähän minäkin hänen kanssaan osasin keskustella fuusioreaktoreista ja hyvin laajasti kirjallisuudesta, mutta lopulta siihen vaan väsyi, että piti koko ajan puhua "fiksuja". Pistin itse homman poikki. Itse haluan naisen kanssa mielummin heittää aivot vapaalle, kun töistä tulen kotiin ja jutella mielummin vaikka kissoista. Ainiin ja kyseinen nainen vielä sanoi, että se ei ole mies eikä mikään, jos ei osaa taskuparkeerata. Joten todennut, että helpompaa kuitenkin olla vähän sellaisen "tyhmemmän" kanssa, jos se on muuten sellaista jatkuvaa terminologialla leikkimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsismilla ja teeskentelyllä ei kyl ole mitään sijaa siinä tavassa elää, vaatii avoimen mielen joskin arvot saa olla ihan perinteisiä.Parisuhde pitäis olla tiimi, erilaiset ihmiset täydentää toisiaan erilaisuudellaan.
Paitsi apta, ap on niin täydellinen et kumppaniks kelpaa vain samanlainen, koska ap on ainoa laatuaan koko maailmassa ja kaikki muut on väärässä.
Oletkohan hiukan suorituslähtöinen? Ei tuoksu pulla sinustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Alan ymmärtää, miksi olet sinkku. Täällä tuoksahtaa pskantärkeys.
Paskantärkeä junantuoma, heh
Ei, sun pitäis olla kiva ihminen, jonka kanssa kiva mies haluaa olla. Nyt et ole, ja koulutus tai raha ei ole siihen syynä